|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Tim81
Hup PSV! Vanavond eerst lekker trainen met dit mooie weer en dan 2e helft PSV kijken... hoop vanavond op een gelijkspel en dan thuis afmaken! |
Alvast de helft goed voorspelt! ;) nu nog thuis afmaken! echt vette goal weer van Cocu! :crazy: |
|
|
| New Wave |
| Leuk dat Cocu scorde maar wat speelde hij slecht zeg. Vond van Bommel ook brrrrrrr. Thuis winnen ze wel. |
|
|
| raoel |
Lyon was beter, een stuk zelfs.
Ze konden PSV heel goed van hun goal af houden terwijl ze er zelf nog minstens 2 meer hadden moeten maken.
1 keer kopt die gast de bal recht op Gomes, daar kwam PSV al goed weg. En toen die kans voor Govou! Hij wacht wel lang, maar hij schiet um gewoon goed in en met een katachtige reflex tikt die braziliaanse slungel um er nog naast. Wat een redding!
Toch doet PSV het in de 2e helft redelijk. Lyon vindt het wel goed en loert op de counter, hun geliefde spel.
Dan ineens 1-1, de deksel op hun neus.
PSV heeft ineens de beste papieren en in de laatste 10 minuten was PSV gewoon een stuk beter. Heeft allemaal met grijze massa te maken: zelfvertrouwen. Ik verwacht dat PSV naar Milaan gaat. Ze waren gewoon te bang en aan het eind is gebleken dat dat echt niet hoeft.
Ik heb het hier volgens mij al een keer gehad over de overeenkomsten tussen het seizoen 1987/1988, toen PSV de EC1 won.
Eén van die overeenkomsten was dat PSV nu en in 1988 in de kwartfinale eerst uit speelde tegen een franse club.
Het resultaat destijds: 1-1
Zou de geschiedenis zich dan toch herhalen... |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by raoel
Zou de geschiedenis zich dan toch herhalen... |
Daar zou ik niet op rekenen. Het zou wel mooi zijn natuurlijk, maar Lyon scoort in uitwedstrijden net zo makkelijk als thuis. Plus het feit dat het een hele geslepen ploeg is. Ik moet nog maar zien of PSV het thuis gaat redden tegen die gasten. |
|
|
| Blik |
lyon speelde ook niet echt een goede partij, volgens mij kunnen ze veel beter.
Ik denk dat PSV ook niet gaat winnen volgende week, als ze het wel doen, chapeau en veel succes in Milaan |
|
|
| Muppy |
Chelsea 2-1 voor...
goede zaak! |
|
|
| Matthijs |
Chelsea - Bayern 4-2, als Temmink die belachelijke strafschop niet had gegeven was het zeker al een gelopen zaak geweest, nu hebben die Duitsers nog een klein kansje, hoewel ik niet denk dat Chelsea dit nog uit handen geeft.
AC Milan - Internazionale 2-0, stoer dat Jaap Stam scoorde, beide doelpunten bewijzen in ieder geval weer hoe belangrijk dode spelmomenten zijn tegenwoordig. AC Milan ook vrijwel zeker naar de halve finales. |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | MrBookmaker.com heeft PSV nu al uitgeroepen tot kampioen van Nederland. De online bookmaker twijfelt er, zeven speeldagen voor het eind van de competitie, niet aan dat de Eindhovenaren kampioen worden en gaat dan ook nu al over tot het uitbetalen van de weddenschappen op PSV. De voorsprong van PSV op AZ bedraagt momenteel tien punten, waarbij AZ weliswaar een duel minder gespeeld heeft.
In februari deed MrBookmaker een gelijkardige stunt met Club Brugge in België. ''Onze bookmakers hebben het grondig onderzocht, met kansberekeningen en prestatiecurve en dergelijke'', verklaarde destijds Dieter Vanlerberghe, bookmaker van dienst bij MrBookmaker. ''Dit is geen kwestie van geld te veel hebben. Het is een stunt. In het buitenland hebben onze collega's ook al zulke stunts uitgehaald. Dat is nog nooit faliekant misgelopen.'' |
|
|
|
| SnuggLe |
En terecht. Daar wil ik ook wel 100 euro op zetten hoor. Zeker weten dat PSV kampioen wordt.
Kheb overigens 2 kaarten voor Feyenoord - Ajax gekocht van 17 april.
47,50...best veel geld. Nee Tim, niet in het kindervak :p
Heb er wel zin in! |
|
|
| TranceFool |
| Nou zeg.....wat een stunt van mrbookmaker, erg gedurft lol :o |
|
|
| Tim81 |
Na de training mooi 2e helft van AZ kijken...!!
Zou echt weer een stunt zijn als ze daar een goed resultaat behalen |
|
|
| Tim81 |
Danny Blind: Davids meer dan welkom
7/4/2005 10:22
Als het aan trainer Danny Blind ligt, dan keert middenvelder Edgar Davids volgend seizoen terug op het oude nest Ajax.
Davids liet aan het begin van deze week weten het zat te zijn bij Internazionale, waar hij het moet stellen met een reserverol. In Amsterdam is de geruchtenmachine daardoor al op volle gang gekomen: de pitbull keert terug naar Ajax.
Trainer Danny Blind staat daar in eerste instantie geenszins afwijzend tegenover. Wat hem betreft lijkt de middenvelder meer dan welkom, zo laat hij weten in De Telegraaf.
'Met het oog op volgend seizoen acht ik het zeker van belang dat we een dergelijke ervaren speler erbij halen', aldus Blind, 'want je ziet aan PSV wat routine met je elftal doet. En wanneer zo'n speler al een Ajax-inslag heeft, is dat een pre.'
Bron: VI.nl
---
Dan speelt Davids ook na 1 invalbeurt weer in Oranje ;) |
|
|
|
|