|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by Gonzo
- Roda wordt vierde. UEFA Cupplekje dus.
- Landskampioen: Feyenoord. Gulliteffect gaat werken
|
:wtf:
Rare Limbo :) |
|
|
| Gonzo |
| Hoor die nuchtere tukker weer. Twente onder De Graafschap dit jaar ja? :p |
|
|
| basd |
| Nou ja, als je deze thread een beetje gelezen had had je geweten dat ik geen Twentefan ben, maar gewoon hoop dat AZ ver komt :p |
|
|
| Tim81 |
| PSV voor de vierde keer op rij verloren en zelfs geen 1x gescoord. Sibon heeft dus hetzelfde gemiddelde als Kezman in Europese wedstrijden... Feyenoord heeft daarentegen de Kappa Cup gewonnen door Tottenham en Betis (na penalty's) te verslaan. Ajax heeft Ibrahimovic, Heitinga en Maxwell een verbeterd contract gegeven zodat deze spelers niet, net als Chivu en v.d. Meijder vorig jaar, vlak voor de competitiestart vertrekken! Goeie keus denk ik, Maxwell is misschien wel de beste speler in Nederland en Heitinga is nu al DE opvolger van Jaap Stam voor in Oranje. Verwacht eigenlijk dat Zlatan dit jaar topscorer wordt, al zal Kuijt er dit jaar ook aardig wat inleggen. Zaterdag beginnen we serieus met de Johan Cruijff Schaal... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Hoor die nuchtere tukker weer. Twente onder De Graafschap dit jaar ja? :p |
Bek hert! Graafschap is de bom jah!!! |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bek hert! Graafschap is de bom jah!!! |
Graafschap is gezellig. Hoe heet dat daar nog eens, de spinnenkop ofzoiets?
Leuk dat jullie weer terug zijn. Uiteraard verwacht ik jullie in Limburg dit jaar voor een pilsje. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Graafschap is gezellig. Hoe heet dat daar nog eens, de spinnenkop ofzoiets?
Leuk dat jullie weer terug zijn. Uiteraard verwacht ik jullie in Limburg dit jaar voor een pilsje. |
dan kan je lang op bram wachten :rolleyes: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Jappio
dan kan je lang op bram wachten :rolleyes: |
ligt eraan, als ze in het zuiden een kindertribune hebben kan je bram vast wel verwachten! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
dan kan je lang op bram wachten :rolleyes: |
Klopt, ga niet helemaal naar dat pokke limburg. Net alsof jij dat zou doen , die-hard Jasper! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Klopt, ga niet helemaal naar dat pokke limburg. Net alsof jij dat zou doen , die-hard Jasper! |
haha jij gaat helemaal nooit naar een wedstrijd :eyes: IK heb de graafschap tenminste zien promoveren :rolleyes: |
|
|
| Tim81 |
| Toch wel verrassend dat Utrecht de Johan Cruijff Schaal heeft weten te winnen... Heb geen beelden gezien, maar ik las in de krant dat Ajax niet erg sterk was (blunder Stekelenburg)! Ze hebben nog een week voor de competitie begint, ik ben benieuwd of Sneijder nog een basisplaats krijgt na zijn juichen (volgens de krant maakte hij wegwerp-gebaar en riep iets van ' you' richting de bank)... Nogmaals heb niks gezien, dus hoop op een herhaling ergens! |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Toch wel verrassend dat Utrecht de Johan Cruijff Schaal heeft weten te winnen... Heb geen beelden gezien, maar ik las in de krant dat Ajax niet erg sterk was (blunder Stekelenburg)! Ze hebben nog een week voor de competitie begint, ik ben benieuwd of Sneijder nog een basisplaats krijgt na zijn juichen (volgens de krant maakte hij wegwerp-gebaar en riep iets van ' you' richting de bank)... Nogmaals heb niks gezien, dus hoop op een herhaling ergens! |
Ik zat gister in het stadion..
En ik moet eerlijkz eggen dat Utrecht verdiend heb gewonnen in mijn ogen!... Wat dat van Sneijder betreft heb ik niets van meegekregen.. de rest van het stadion volgens mij ook niet..want er werd niet op gereageerd...
Mja blunder van Stekelenburg...hij had 'm gewoon moeten stompen...want als je de bal niet kan klemmen...moet je stompen...en hij had hem niet klem...btje mazzel voor die Utrecht speler dus..maja gewoon dom :) en perfect afgestraft...
Toch vindik Ajax niet zo sterk ogen hoor...gister vondik ze niet goed.. |
|
|
|
|