|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by Jappio
Volgens mij zijn alle "talentvolle spitsen" de laatste jaren bij Heerenveen van andere clubs gekocht hoor, dus die stelling gaat ook niet op :) |
als ze nou gekocht worden of niet, het zijn nog steds wel talentvolle spitsen :). Dat is toch maar weer de kunst van heerenveen. |
|
|
| New Wave |
| Tyfusajax!, wanneer gaan die gasten nou eens voetballen voor hun centen. Het is volgevreten gespuis van de bovenste riggel!! |
|
|
| Tim81 |
Tussenstanden
Ajax - Bayern 2-2
Macabi - Juventus 1-1
Ajax naar Uefa Cup, maar... het blijven Duitsers! |
|
|
| DJ Gerrit |
ze hebben het gehaald. Toch speelde ze wel ff goed, vooral het einde van de 1e helft. Als ze die trend nu eens doorzetten, want zo slecht elftal hebben ze niet.
enne die babel speelde ook weer een goede wedstrijd! |
|
|
| New Wave |
| Eindelijk wat leuek combinaties. Achterin moeten ze toch de gaten nog beter dichten. De goals tegen waren gewoon super slecht verdedigd. |
|
|
| astateofitaly |
last week i saw de grafschap - psv in the italian television...
the GK of de grafschap is terrible, don't save nothing!!!:nervous: |
|
|
| Tim81 |
| Ik zag de keeper van Sparta Praag in de Champions League van de week gewoon exact dezelfde blunder maken (en daarnaast zat hij er nog een aantal keer flink naast)! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by astateofitaly
last week i saw de grafschap - psv in the italian television...
the GK of de grafschap is terrible, don't save nothing!!!:nervous: |
He, stfu dude :D I know you are right, but thats my team your talking about :D |
|
|
| Jappio |
Bizarre wedstrijd zeg.. 3-3. Ook bizar dat PSV in 1 week tijd gewoon 7 goals tegen krijgt ;)
Bizar ook dat de graafschap gewoon voor staat bram :toothless |
|
|
| HBtje |
| en nog meer bizar nieuws, schijt neuzen scoren weer ns in de laatste minuten hoor... bahbah lucky ajakkes.... 1-0 :( |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by HBtje
en nog meer bizar nieuws, schijt neuzen scoren weer ns in de laatste minuten hoor... bahbah lucky ajakkes.... 1-0 :( |
Volgens de laatste berichten is het zo dat je in een wedstrijd 90 minuten de kans hebt om te scoren. Of dat nu in de eerste is of in de laatste maakt geen donder uit. |
|
|
| raoel |
Is dat zo ja Bas?
Zou best wel eens kunnen ja.
Vanmiddag en vanavond een feest gehad, dus niks gezien van Ajax, volgens de berichten wel een verdiende overwinning, zij het dat het op het nippertje was.
En dan PSV...
Tja, knullig dat het zo weg wordt gegeven. Totaal onnodig.
Voetballend gezien kwam Feyenoord er totaal niet aan te pas in mijn ogen en dat terwijl PSV ook absoluut niet goe speelde. Aansluiting van het middenveld naar de aanval was was bij PSV vaak erg matig. Dankzij de indivuele klasse van Kalou en Ono en de strijdlust van Kuijt en Goor blijven ze in de wedstrijd en pakken ze uiteindelijk een punt.
Weken lang wordt er nagenoeg niet dom en slecht verdedigd en vandaag gebeurd dat zowel bij de 2-3 als 3-3. Concentratie verlies, overschatting van eigen kunnen?
Natuurlijk zijn de voorhoede spelers van Feyenoord ook wel beter, sneller en scherper dan die van de meeste overige clubs, maar dan nog, vreemde zaak...
Voor de spanning in de competitie is deze uitslag iig wel goed. Het blijft afwachten hoe PSV uit de winterstop komt, maar gezien het spel van vandaag denk ik toch dat PSV niet snel veel punten zal laten liggen. De vraag is dan denk ik ook vooral of AZ en Ajax in staat zijn om de rest van het seizoen nagenoeg alles te winnen en dan dus ook van PSV?
Alleen bij dat laatste zou PSV het nog moeilijk kunnen krijgen. |
|
|
|
|