|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Ajax - FC Twente 1-2 :D
Daar hebben we nog wat extra biertjes op gedronken tijdens de carnaval :D |
|
|
| DJ_Siesta |
gister ff ajax en feyenoord gezien
die spits van sporting lissabon, die braziliaan, wat een immense aansteller was dat, gadverdamme wat een spelbederver. Anyways feyenoord speelde niet echt sterk
Vanavond sc hveen en AZ, ik ben benieuwd wat het gaat worden vanavond! p.s kluivert in de basis bij newcastle :stongue: |
|
|
| Tim81 |
| Ajax en Feyenoord allebei moeilijk resultaat voor de return... maar mogelijkheden. Het zou leuk zijn als AZ met de 'favorietenrol' weet om te gaan en misschien Heerenveen voor een verrassing kan zorgen! 2 of 3 Nederlandse ploegen bij de laatste 16 zou wel uniek zijn! |
|
|
| Tim81 |
Bert van Marwijk zal wel ontslagen worden van de week.... als Borussia Dortmund uberhaupt nog blijft bestaan met zulke schulden!
Roy is in ieder geval wel lekker bezig, dus mocht het v.Nistelrooij nog niet lukken tegen die Roemenen.....!!
Bayern Munchen - Borussia Dortmund
5. Salihamidzic 1 - 0
6. Makaay 2 - 0
28. Pizarro 3 - 0
34. Makaay 4 - 0
54. Makaay 5 - 0 |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Tim81
Bayern Munchen - Borussia Dortmund
5. Salihamidzic 1 - 0
6. Makaay 2 - 0
28. Pizarro 3 - 0
34. Makaay 4 - 0
54. Makaay 5 - 0 |
Net gezien op de Duitser.. en wat was Dortmund slecht zeg...
de ene na de andere blunder, waar zelfs amateur voetballers jaloers op kunnen zijn zeg :eek: |
|
|
| Tim81 |
| De Graafschap heeft duidelijk stijgende lijn te pakken... Die Portugees doet het vrij aardig en de ervaring van Magno en Robbemond blijken ook te werken... Ik zag zelfs een pass van Bot over 40 meter die aankwam :p Straks blijven ze nog in de eredivisie... |
|
|
| Jappio |
De Graafschap heeft duidelijk stijgende lijn te pakken... Die Portugees doet het vrij aardig en de ervaring van Magno en Robbemond blijken ook te werken... Ik zag zelfs een pass van Bot over 40 meter die aankwam :p Straks blijven ze nog in de eredivisie... |
vergeet Loovens niet... Das echt een verdediger met winnaarsmentaliteit. Als ik nu die Saidi zo zie stuntelen (hoezo overschat?) dan vraag ik me echt af waarom Feyenoord vd Berg en Loovens zo makkelijk laat gaan.
Ennn CHAMPIONS LEAGUE start weer morgen!! :D Wat een wedstrijden zeg.. |
|
|
| DJ_Siesta |
| heerenveen stond weer aardig te blunderen gvd. jammer voor van de bussen want hij was zo goed bezig. |
|
|
| Jappio |
Bert van Marwijk zal wel ontslagen worden van de week.... als Borussia Dortmund uberhaupt nog blijft bestaan met zulke schulden!
|
Hoezo? Hij was voor de wedstrijd tegen Bayern nog ongeslagen in 2005! En het lijkt me logisch dat dat nieuws voor een negatieve stemming zorgt in de selectie. Als het bedrijf waar jij werkt failliet dreigt te gaan kom je ook niet meer aan werken toe.. |
|
|
| Tim81 |
Borussia presteert toch zwaar onder de maat voor de bedragen die zij de laatste jaren hebben uitgegeven... Ik wacht nog steeds op het moment totdat er gewoon een bedrijf is dat tegen een voetbalclub met schulden zegt: 'sorry, niks laat maar zitten... we kappen er gewoon mee als jullie niet terugbetalen'. Dat kan nooit lang meer duren zou je zeggen... Welke club wordt het nieuwe FC Wageningen...
Zo eerst ff trainen en dan lekker Champions League kijken, belooft wel wat moois te worden natuurlijk met zulke wedstrijden! |
|
|
| New Wave |
Owh owh owh....wat een drama zeg....wat speeld ajax slecht...gigantisch. Wel mooie goal en daar hebben z emaar weer pure mazzel bij. Ik zie drugstouristen er nog wel een paar maken.
Ajax gaat 4-1 verliezen :p |
|
|
| jp |
| AZ is weer goed bezig :toocool: |
|
|
|
|