|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 76)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Als De Graafschap degradeert gaat dat je 7up/bier kosten tijdens Dance Valley :p :o |
Whahahahaha SUPERLOL!
Ach ja, als ze echt rechtstreeks degraderen krijg je wel bier hoor. Maar niet voor iedereen, alleen de voetballers ;) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahahahaha SUPERLOL!
Ach ja, als ze echt rechtstreeks degraderen krijg je wel bier hoor. Maar niet voor iedereen, alleen de voetballers ;) |
Ik kan ook wel hard tegen een balletje trappen! keer voelen bram? :p |
|
|
| New Wave |
| Kutzeg, wat hoop ik dat Sparta nog eerste gaat worden in de GG Divisie :p Sparta is de club van Rotterdam! :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik kan ook wel hard tegen een balletje trappen! keer voelen bram? :p |
Jammerrrrrrrrrrrrrrr :p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Kutzeg, wat hoop ik dat Sparta nog eerste gaat worden in de GG Divisie :p Sparta is de club van Rotterdam! :D |
Heracles!!!!! |
|
|
| moogwai |
Wat een vet feest gisteren in Eindhoven :eyes: :eyespop: :crazy:
Eerst zelf een half uur gevoetbald (en 4x gescoord :p), daarna direct naar Eindhoven. In Helmond was het echt noodweer, dus ik zag de bui al hangen... maar in Eindhoven kwam al snel de zon door en kon het feest niet meer stuk :)
Oh ja... SRV Manner - K-k-kampioenen!
De hit van dit moment (voor diegene die hem niet kennen, dit is dus een komt tie dan cover :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by moogwai
Oh ja... SRV Manner - K-k-kampioenen!
De hit van dit moment (voor diegene die hem niet kennen, dit is dus een komt tie dan cover :D |
haha ja die is lache ja, kreeg em vd week doorgestuurd van een van de mannen van de srv manner. heb je die psv kampioenen cd al? staan 18 psv nummers op :D |
|
|
| jp |
Voor de PSV en andere voetballiefhebber:
[[ LINK REMOVED ]]
(free drukken, effe wachten, downloaden, unzippen, kijken)
:toocool: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp
Voor de PSV en andere voetballiefhebber:
[[ LINK REMOVED ]]
(free drukken, effe wachten, downloaden, unzippen, kijken)
:toocool: |
Eigenlijk te slecht, maar daardoor ook wel leuk!
Gomes zondagavond ook vanaf het bordes te zingen "Vriendskap, vriendskap" :toothless |
|
|
| Jappio |
| Haha vet man, wat een mafketels zijn die brazilianen zeg :D :D |
|
|
| Jappio |
En weer een international erbij voor AZ:
'International' Vlaar: 'Ik dacht dat ik gek werd'
10/5/2005 21:58
Ron Vlaar weet niet wat hem overkomt. Tweeënhalve week geleden debuteerde hij bij AZ, vier wedstrijden later maakt hij deel uit van de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. 'Ik dacht dat ik gek werd.'
'Ik stond te springen en te dansen en te shaken', schreeuwt Vlaar uit op de website van AZ. 'Dit is een droom die uitkomt. Ik had dit zo niet verwacht. Ik kan het nog nauwelijks bevatten. Als ik het vrienden vertel, beginnen ze allemaal te lachen. Dit is zo ongelooflijk!'
Ongelooflijk is het inderdaad. Want na zijn competitiedebuut tegen RKC Waalwijk moest hij uit pure nood in actie komen tijdens de twee wedstrijden tegen Sporting Lissabon in de halve finale van de UEFA Cup. De twintigjarige centrale verdediger hield zich verbazingwekkend goed staande.
Bondscoach Marco van Basten selecteerde 29 spelers voor een trainingskamp voorafgaand aan de twee WK-kwalificatieduels met Roemenië en Finland in juni. Met ploeggenoten Olaf Lindenbergh en Barry Opdam, en Vitesse's Michael Jansen is Vlaar voor het eerst uitgenodigd.
'Dit is het allerhoogste niveau. Ik ga er heen om mijn uiterste best te doen en lering te trekken uit alles wat ik meekrijg. Ik ga nergens vanuit en ga ook een beetje genieten.' |
|
|
| SnuggLe |
| Heel apart, maar het is pas de voorselectie he? |
|
|
|
|