|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
:D
JEUH
Ongekende luxe voor ons Groningen fans, alweer gewonnen van Feyenoord in de Kuip.. 4 overwinningen op rij en ik was al blij geweest met 1 punt.
Feyenoord mistte dan wel 3 basisspelers, maar groningen mistte ook Buijs en Krstev, ook 2 basisspelers.
Het is weer een mooie dag :) |
Wat een goal van Nevland :p
En die verslaggever na afloop "You scored with your Willy!"
Nevland: "Yes, he is not that big, but it was enough!" |
|
|
| Jappio |
Mooie avond voor het Nederlandse voetbal!
en 40 euro verdiend ;) |
|
|
| Tim81 |
| En AZ gaat gewoon maar door... |
|
|
| raoel |
Whoho
2e ronde!
Is het toch eindelijk gelukt. Spannende wedstrijd gezien, met een goed PSV. Als team was PSV zeker gelijk, alleen door de individuele klasse van Henry, Pires en Ljunberg kwam PSV enkele keren in de problemen.
Dit was een krachtsmeting en PSV heeft laten zien erg sterk te zijn. Ze zitten bij de laatste 16 en ik denk dat ze daar ook zeker thuis horen. Of we nog verder komen is nogal afhankelijk van de loting, maar dit team maakt tegen iedereen kans.
Von de euforie na afloop eigenlijk wel wat overdreven, kon je toch zien dat het bij sommige ervaren spelers toch erg hoog zat. |
|
|
| Matthijs |
| Weer een erg sterke pot hoor van AZ, als je zag hoe makkelijk en snel die bal soms weer heen en weer ging.. :eyes: Ze zijn nu al zo goed als zeker van de volgende ronde, nou nog even kijken hoe Heerenveen en Utrecht het er vanavond vanaf gaan brengen. |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by raoel
Whoho
2e ronde!
Is het toch eindelijk gelukt. Spannende wedstrijd gezien, met een goed PSV. Als team was PSV zeker gelijk, alleen door de individuele klasse van Henry, Pires en Ljunberg kwam PSV enkele keren in de problemen.
Dit was een krachtsmeting en PSV heeft laten zien erg sterk te zijn. Ze zitten bij de laatste 16 en ik denk dat ze daar ook zeker thuis horen. Of we nog verder komen is nogal afhankelijk van de loting, maar dit team maakt tegen iedereen kans.
Von de euforie na afloop eigenlijk wel wat overdreven, kon je toch zien dat het bij sommige ervaren spelers toch erg hoog zat. |
ik vond psv echt niet goed spelen, maar ook niet superslecht. bijna geen grote kansen... En zelfs tegen 9 man konden ze geen verschil maken.
denk dat ze in de 2e ronde kansloos zijn |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Tim81
En AZ gaat gewoon maar door... |
Woehoe!
Heb het helaas niet kunnen zien, alleen de goals vanochtend even op het Journaal.. Ik hoorde dat de tweede helft alleen net zo goed schriftelijk afgedaan had kunnen worden.. Behalve die penalty schijnt er niet erg veel meer gebeurd te zijn. |
|
|
| Tim81 |
| AZ heeft snel geleerd in Europa! Binnen half uur 3-0 en dan gewoon wedstrijd uitspelen, het hoeft helemaal niet zo mooi... Volgende keer thuis tegen Glasgow mogen ze ons weer vermaken met prachtig spel! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
denk dat ze in de 2e ronde kansloos zijn |
Ligt echt aan de tegenstander, er gaan ook "mindere goden" door |
|
|
| DJ Gerrit |
oja heerenveen ook 1-0 gewonnen van VfB Stuttgart! Gaat redelijk goed met het nederland in europa
misschien wel 3 ploegen die gaan overwinteren deze winter, zou mooi zijn! |
|
|
| Tim81 |
Misschien wel 5!
PSV (CL), Ajax (Uefa Cup), Feyenoord, AZ en Heerenveen...
Maar het wordt ook wel tijd dat de Nederlandse clubs weer eens wat punten pakken. Anders mogen we straks nog maar 1 deelnemer aan CL inschrijven en 3 in de Uefa Cup :( |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by Tim81
Misschien wel 5!
PSV (CL), Ajax (Uefa Cup), Feyenoord, AZ en Heerenveen...
Maar het wordt ook wel tijd dat de Nederlandse clubs weer eens wat punten pakken. Anders mogen we straks nog maar 1 deelnemer aan CL inschrijven en 3 in de Uefa Cup :( |
telfoutje:D, ajax meot ik nog maar ff zien btw. geloof er niet echt in |
|
|
|
|