|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Remy D
wat een goddelijk Ajax net :D, als ze volgende week ook zo spelen heeft Feyenoord geen kans hihi.
Heb echt zo'n mooie wedstrijd gezien, wat kan sport mooi zijn. Alle 4 de goals waren plaatjes. :tongue2

en om 19:00 uur Marid - Barca wat een mooie voetbaldag is dit weer. Barca gaat wel winnen :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
Feyenoord maakt Ajax dik in volgende week. 4-1 ofzo. Let maar op..
en Barca zuigt:
7' [1 - 0] Z. Zidane
20' [2 - 0] Ronaldo
29' [2 - 1] S. Eto'o
45' [3 - 1] Raul
ruststand muaha |
|
|
| Blik |
| az was meer bezig met de uefa cup, ben benieuwd of ajax tegen feyenoord kan overtuigen net zoals gisteren. Het is een hartstikke belangrijke wedstrijd, als ze winnen is het een goede stap richting 2de 3de plek |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Jappio
en Barca zuigt:
7' [1 - 0] Z. Zidane
20' [2 - 0] Ronaldo
29' [2 - 1] S. Eto'o
45' [3 - 1] Raul
ruststand muaha |
Barça zuigt niet, ze waren veel beter en maakten het niet af, erg triest en baalde er goed van. Maar ze worden nog wel kampioen. |
|
|
| Blik |
[schaammodus]ik zou het best mooi vinden als psv morgen naar de halve finale gaat[/schaammodus]
:eek: |
|
|
| Tim81 |
Drogba is best gespierd...
Chelsea door naar de halve finale evenals AC Milan, weinig verrassends dus!
Hopelijk morgen een goed resultaat voor die boeren uit Eindhoven! |
|
|
| Remy D |
| leuke wedsrtijd, uitslag wat minder. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
[schaammodus]ik zou het best mooi vinden als psv morgen naar de halve finale gaat[/schaammodus]
:eek: |
:o |
|
|
| Tim81 |
Wat een vuurwerk in Milaan :( :nervous: :eek:
TRIEST!@!!#@#! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Blik
[schaammodus]ik zou het best mooi vinden als psv morgen naar de halve finale gaat[/schaammodus]
:eek: |
AZ mag ook de UEFA cup winnen hoor :toocool:
Trouwens, welke 2 personen hebben op PSV gestemd in deze Poll? ;) |
|
|
| Remy D |
dat gaat inter echt problemen kosten, wat een schrale zooi
wel een dikke voltreffer |
|
|
| Remy D |
dat gaat inter echt problemen kosten, wat een schrale zooi
wel een dikke voltreffer |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by jp
Trouwens, welke 2 personen hebben op PSV gestemd in deze Poll? ;) |
PSV! :cool: en Raoel natuurlijk :) maar 2 mensen die goed kunnen voorspellen hier :D |
|
|
|
|