|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 70)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by dj_spare
haha ik zag net ene Jimmy Jump rondrennen bij Liverpool - Chelsea :D |
Net als vorig jaar dook hij weer keurig in de goal :p |
|
|
| arjoderoon |
whaha. leuk dit, die arogante mourinho dr uit geknikkerd...
de goal gaf wel aan hoe de wedstrijd was.. bar slecht. bij liverpool heb ik niet 1 goede pass gezien in de hele wedstrijd. onwijs veel onnodig balverlies door onnauwkeurige passing, aannames etc.
maar goed.. het was wel spannend.. tot de laatste seconde. overigens zal gudjohnson niet zo goed slapen vannacht......
nu gaat morgen PSV nog ff knallen: hup hup psv.. (terwijl ajax mijn voorkeur heeft :))
op basis van vorige week verdienen ze die finale daaro in eindhoven! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
op basis van vorige week verdienen ze die finale daaro in eindhoven! |
heel leuk dat je voor PSV bent (ben ik ook morgen) maar dit is echt onzin, Milan was superieur in de 1ste helft en scoort er ééntje. PSV was oppermachtig in de 2de helft, creeert kansen maar weet er geen één ook maar in de hoek te schieten, allemaal recht door het midden of over. Je kunt dan wel beter spelen maar het draait allemaal om het afronden van de kansen, als je dat ook kunt verdien je de finale, ac milan dus
was een ubersaaie wedstrijd zeg net, en een volgens mij onterechte goal (was ook geen evt. penalty naar mijn mening). En wat speelde Robben slecht, heeft één goede voorzet gegeven en voor de rest was het inleveren bij de tegenstander |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by basd
Ik zag net Liverpool tegen Chelsea voetballen.
En winnen. Net goed. Schijtploeg dat Chelsea. |
dat bedoelde ik.. en ben het er ook mee eens... meer om die schijttrainer tho |
|
|
| @win |
| You Never Walk Alone klinkt toch alleen echt bij Liverpool! :cool: |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Blik
heel leuk dat je voor PSV bent (ben ik ook morgen) maar dit is echt onzin, Milan was superieur in de 1ste helft en scoort er ééntje. PSV was oppermachtig in de 2de helft, creeert kansen maar weet er geen één ook maar in de hoek te schieten, allemaal recht door het midden of over. Je kunt dan wel beter spelen maar het draait allemaal om het afronden van de kansen, als je dat ook kunt verdien je de finale, ac milan dus
was een ubersaaie wedstrijd zeg net, en een volgens mij onterechte goal (was ook geen evt. penalty naar mijn mening). En wat speelde Robben slecht, heeft één goede voorzet gegeven en voor de rest was het inleveren bij de tegenstander |
dan verschillen de meningen. En een penalty was het zeker wel.. hij veegt milan baros gewoon onderuit.. klaar, kan het misschien niet express zijn enzo maar het was gewoon een penalty.
Dus dat die goal geteld wordt.. de grensrechter stond op de achterlijn en die heeft het nog altijd beter kunnen zien dan je op de tv kon... en om nou te zeggen dat ac milan de eerste helft superieurs was.. de eerste 20 minuten klopt. maar daarna ging psv voetballen.
en dat ze die ballen er niet inschieten, is klote ja. Maar hun spel was wel fantastisch. En daarmee vind ik dat ze het verdienen. Uiteindelijk heb je daar niet zoveel aan, milan scoort 2x uit 2x kansen, psv geen 1 keer uit 10 kansen.. ja dan is de tegenstander BETER maar of ze het dan verdienen is wat anders. |
|
|
| Tim81 |
Ik ga er toch echt niet van uit dat PSV vanavond voor zo'n enorme stunt kan zorgen... Het zou wel oneindig knap zijn als je tegen Milan 2x weet te scoren zonder een goal tegen te krijgen... en dan heb je pas een verlenging! Wanneer Sjevtsjenko er eentje binnenprikt moest PSV 4x scoren... dat is natuurlijk niet te doen!
Op VI.nl heeft een statisticus de kansen voor PSV berekend op basis van resultaten uit het verleden:
PSV's kansen voor de return in Eindhoven tegen AC Milan
Heenduel Aantal 'PSV' wint 'PSV' door 'AC Milan' door Strafschoppen
2-0 435 48,5% 18,4% 78,6% 3,2%
Maar het feit dat Seedorf 3x een halve finale heeft gespeeld en telkens ook de Champions League won, zal deze kan van 18,4% nog iets verkleinen...
---
Ik krijg er wel steeds meer vertrouwen in dat AZ het mogelijk gaat redden! Ondanks alle blessures en schorsingen (Sporting heeft ook 3 geblesseerden) denk ik dat AZ met het enorme thuisvoordeel de finale kan bereiken... Ik hoop dan ook op een spannende wedstrijd, want ik zit op de 1e rij donderdagavond :D :toocool: |
|
|
| raoel |
Ik sluit me bij arjoderoon aan als het gaat om AC Milan - PSV.
Milan speelde het eerste kwartier 20 minuten erg sterk tegen PSV, maar zeker niet superieur want dan creeer je meerdere open kansen. Hun grootste kans, op de goal na, kwam uit een corner die park van de lijn kopt.
Verder ging het de eerste helft gelijk op en krijgt PSV de grootste kans met Farfan. 2e helft is PSV stukken beter. Ooppermachtig, superieur? Misschien wel. Open kansen creeeren en 1 kans weg geven (Gomes red goed bij dat lobje). Milan scoort echter uit een klutsbal.
In mijn ogen verdient PSV gezien het spel in de heenwedstrijd ook de finaleplaats, maar alles draait om doelpunten in het voetbal. Dan kun je het wel verdienen, maar het gaat erom wat je hebt. PSV scoort niet, Milan 2 maal.
Chelsea was ook de betere maar heeft niks.
Ik ga straks richting Eindhoven met de verwachting dat PSV vanavond AC Milan zal kloppen en er alles aan zal doen om dat met de benodigde marge te doen in een geweldige wedstrijd in een sfeervol Philips Stadion. Ik ben realistisch genoeg om in te zien dat dat er alles aan doen naar alle waarschijnlijkheid niet voldoende zal zijn.
Maar ook in Eindhoven kan het spoken en als de ploeg de spirit te pakken heeft en het publiek er masaal achter staat kan er van alles gebeuren.
Verwachting: 2-1
But it ain’t over until the fat lady sings
[edit]
Statistieken, ligt eraan welke je neemt, zeggen vaak veel.
PSV moest 2 maal eerder een 2-0 achterstand weg werken, 2 maal deed het dat met succes. Statistieken waar je niks aan hebt, maar toch leuk om wat meer hoop te vergaren. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by raoel
Statistieken, ligt eraan welke je neemt, zeggen vaak veel.
PSV moest 2 maal eerder een 2-0 achterstand weg werken, 2 maal deed het dat met succes. Statistieken waar je niks aan hebt, maar toch leuk om wat meer hoop te vergaren. |
Me hopes so :toocool: |
|
|
| MaGiK54 |
| Beetje jammer dat ze geen rouwbanden dragen gezien de dodenherdenking. |
|
|
| MaGiK54 |
| Boeruuuuuuuuuuuuuuh.......nog maar 2 te gaan :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| Park is echt goud waard voor psv....tering wat hij allemaal laat zien op het veld :wtf: :wtf: |
|
|
|
|