|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Zo zie je maar dat het nog alle kanten op kan.
Feyenoord en PSV in een behoorlijke dip op dit moment.
Ajax dat opzich weer een beetje uit het dal ana het klimmen is.
Ben benieuwd hoe het na de winterstop gaat lopen. |
|
|
| dj_spare |
| hmm... Hersi aan het eind van het seizoen naar Vitesse... weet niet wat ik daarvan moet vinden... toch EX-NEKKER :( |
|
|
| Blik |
| ajax is weer back in de race |
|
|
| Tim81 |
10 wedstrijden voor die gast van Sparta... ze hadden hem wat mij betreft net zo lang kunnen schorsen als Kokmeijer aan het revalideren is!
Overigens is PSV ook gewoon 'herfstkampioen'! Lekker belangrijk... daar win je toch geen prijs mee! Prettige winterstop allemaal, maar gelukkig voetballen ze in Engeland nog gewoon door ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by dj_spare
hmm... Hersi aan het eind van het seizoen naar Vitesse... weet niet wat ik daarvan moet vinden... toch EX-NEKKER :( |
na de oorlog werden die gasten toch kaalgeschoren ofzo :toothless |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Tim81
10 wedstrijden voor die gast van Sparta... ze hadden hem wat mij betreft net zo lang kunnen schorsen als Kokmeijer aan het revalideren is! |
ben ik het helemaal mee eens, net zolang schorsen totdat ie weer kan spelen, en ook geen salaris uitbetalen!! |
|
|
| Tim81 |
Sjongejonge, wat duurt die winterstop in Nederland lang...
Gelukkig beginnen wij vanavond gewoon weer met trainen!
Op de website van VI is het dan ook komkommertijd:
Nicky Hofs speelde tijdens zijn vakantie mee in een zaalvoetbaltoernooi in Limburg. Een blessure hield hij er niet aan over, maar wel een boete. Vitesse reageerde verbolgen op de uitgelekte deelname van Hofs. De Arnhemse club, die het illegale optreden afdeed als 'tamelijk onverantwoord' en 'onprofessioneel', heeft de zaak afgedaan met een boete.
Hofs was niet de enige prof die donderdag tegen de wens en zonder toestemming van diens club in de zaal actief was. Ook het De Graafschap-trio Patrick Ax, René Bot en Jhon van Beukering deed mee in Landgraaf. Het drietal kan evenals Hofs een boete tegemoet zien van hun club voor het ongeoorloofde optreden in Landgraaf.
Haha, als dat al nieuws is! Rene Bot in de zaal lijkt me trouwens wel helemaal het toppunt..... zal niet een al te hoogstaand toernooi zijn geweest! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Haha, als dat al nieuws is! Rene Bot in de zaal lijkt me trouwens wel helemaal het toppunt..... zal niet een al te hoogstaand toernooi zijn geweest! |
Hahahahahaha, die heeft na 10 seconden al 2 minuten aan de broek :D
Die vent kan alleen maar schoppen....... |
|
|
| New Wave |
AJAX KAMPIOENEN!!!!!!!
:cool: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by New Wave
AJAX KAMPIOENEN!!!!!!!
:cool: |
:tongue3 eerst maar eens zorgen dat we AZ en Psv in gaan halen... |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Muppy
:tongue3 eerst maar eens zorgen dat we AZ en Psv in gaan halen... |
WE :conf:
Wat is jouw naam dan? Toch geen Wesley, Rafael, Johnny of zo... |
|
|
| Tim81 |
| Chelsea is bijna kampioen! Vanavond zelf gewonnen en zowel Arsenal als Man Utd spelen gelijk... |
|
|
|
|