|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| we gaan verlengen... |
|
|
| DJ_Siesta |
| very spannend :eyes: |
|
|
| Tim81 |
Feyenoord lekkere pot vanavond :rolleyes: :toothless Maar goed dat ik v.d. Laak nog niet heb gewisseld volgens mij...
PSV zo penalty's ?!?!? (misser Bouma)
Liverpool halve finale tegen Chelsea... dus Engelse finalist! |
|
|
| jp |
| Slecht voor je hart zulke wedstrijden |
|
|
| DJ_Siesta |
| godver, penalty's :X, je zal maar psv supporter zijn,d an scheit je nu ook alle kleuren van de regenboog :stongue: |
|
|
| DJ_Siesta |
PSV DOOR
hahahaa GEWELDIG!! mooie hoor, gomez rules :toothless |
|
|
| Asperge |
| Mijn oprechte felicitaties aan alle psv'ers! Gefeliciteerd! |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
godver, penalty's :X, je zal maar psv supporter zijn,d an scheit je nu ook alle kleuren van de regenboog :stongue: |
Ik kneep hem als Ajacied ook wel ff eigenlijk:p |
|
|
| BaRTeZ |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
PSV :D :D :D |
|
|
| Blik |
| goed gespeeld hoor, nu tegen AC Milan... |
|
|
| dj_spare |
| netjes dat ze toch tot de halve finale zijn gekomen!! |
|
|
|
|