|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 75)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Sjonge jonge, RBC heeft weer een keer gewonnen
Hoe kan je zo stom zijn, zelfs wanneer de chauffeur al eens is gestopt en gewaarschuwd heeft! Pfff.......... |
|
|
| Tim81 |
Roy Makaay gewoon weer 3x scoren!
Daar kan Ruudje nog wat van leren, die is de laatste tijd (na zijn blessure) niet echt op dreef! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Tim81
Daar kan Ruudje nog wat van leren, die is de laatste tijd (na zijn blessure) niet echt op dreef! |
Eigenlijk maar goed dat Ruud zo'n matig seizoen draait. Volgend jaar op het WK moet hij pas vlammen :eyespop: |
|
|
| Tim81 |
Vanavond een eenvoudige zege voor Ajax tegen RKC. Twente verliest verrassend van Den Bosch, dus loopt Heerenveen dankzij gelijkspel tegen Willem II een puntje uit in de race voor Europees voetbal!
Dat wordt dus nog erg spannend onderin! |
|
|
| Remy D |
Ajax speelde wel lekker, 3e goal was :crazy: !
Man United weer gelijk tegen de onderste nog wel, als ze maar de FA cup winnen.
Stink Real 5-0 gewonnen, Barça morgen nog geen kampioen helaas. Mooie wedstrijd en heb nu al zin in morgen 19:00 uur. :)
Roy echt weer klasse 2 x een hatrick in 1 week. :crazy:
Heracles doet goede zaken (2e goal Tamerus was :crazy: ), vrijdag wel ff kijken naar de wedstrijd van het seizoen van de GG divisie..
Charlton - Southampton was ook erg gaaf om te zien, wat een strijd en gebeurde Charlton helaas hetzelfde als PSV en AZ. Maarja das voetbal.. |
|
|
| basvh |
| gaat lekker met feye :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| MaGiK54 |
| Den Haag ook veilig door de overwinning op AZ....laatste 3 minuten van de wedstrijd :wtf: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Den Haag ook veilig door de overwinning op AZ....laatste 3 minuten van de wedstrijd :wtf: |
TE hard voor az :eyespop: |
|
|
| Tim81 |
Nevland en Kone weer lekker bezig! Spektakel in een wedstrijd die toch nergens om ging...
Cootje was trouwens niet lief voor zijn team "kleuterklasje", "zielig" en "ongelooflijk" waren de bewoordingen :rolleyes:
Ajax definitief 2e, dus AZ gaat volgend jaar op herhaling in de UEFA Cup. Feyenoord staat echt al weken te schutteren, ben benieuwd wat ze met Gullit doen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
kom op den bosch!!! |
Rot op met je Den Bosch! |
|
|
| Tim81 |
Als De Graafschap degradeert gaat dat je 7up/bier kosten tijdens Dance Valley :p :o
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Graafschap degradeert zeker niet direct.
Zo wel, deel ik bier uit op Dance Valley. |
|
|
|
|
|