return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 61)
View this Thread in Original format
raoel
IDD Blik, het gaat me dan ook vooral om de wedstrijd opzich:
Halve finale Champions League!

Het gevoel dat ik alleen daarvan al krijg dwingt me om dat mee te maken. De tegenstander maakt dan niet zoveel uit. Om tot de halve finale te komen moet je een hele goede ploeg zijn en dus is de tegenstander net als jou top. De wedstrijd is sowieso van hoog niveau.

Daarnaast is het natuurlijk een geweldig affiche: AC Milan - PSV in het San Siro (capaciteit: 85.000).

Daar zou ik anders misschien ook wel heen zijn gegaan, maar dan wel met een buspendel: heen - halve dag daar zijn - wedstrijd - terug. Ik ben zo ook meegeweest naar Rangers en Manchester uit.
Vanwege deze speciale wedstrijd en dit affiche wil ik een keer meer proeven van de Europa Cup koorts die hier enigszins begint te leven. Daarom dus 2 overnachtingen.

Chelsea en Liverpool zijn geweldige clubs, maar spreken mij (net als vele anderen) minder aan. Beetje vreemd, want Chelsea is samen met Milan favoriet voor de CL dit jaar en Liverpool is, gezien de historie, de grootste club uit de engelse voetbalgeschiedenis (of Man U, daar kun je over twisten).
Nog gekker is dat eigenlijk voor mij persoonlijk. Liverpool is namelijk mijn favoriete buitenlandse club. Vooral vroeger was dat. In de laatste 10 jaar is het echter bergafwaarts gegaan waardoor de club minder tot de verbeelding spreekt.

Milan heeft wat Chelsea en Liverpool samen hebben; een geweldig team, historie en traditie.

Over de kansen van PSV...
Zoals ik vaker in dit topic heb gezegd: dit PSV maakt overal kans. Zo ook tegen Milan. Veel mensen zeggen dat PSV het heeft getroffen met de loting: Monaco en Lyon. Met Monaco geef ik ze gelijk, maar met Lyon zeker niet. Dat zei ik voor de 2 ontmoetingen en daar blijf ik bij; dat is een geweldig team. Dat PSV de halve finale bereikt heeft ten koste van Lyon zegt daarom veel over de kracht.
Dat zal de spelers van PSV ook extra vertrouwen geven.

Milaan heeft thuis nog alles gewonnen in de CL, uit liet het punten liggen tegen FC Barelona en Celtic, maar won wel in en tegen Manchester (en inter...).

Mijn verstand zegt dat Milan de finale zal halen en iedereen die een gezond verstand heeft zal dat beamen. Mijn gevoel zegt echter dat PSV aan een bijzonder seizoen bezig is en dat het kans heeft tegen Milan dan iedereen denkt. Ik verwacht dus dat PSV eervol tenonder gaat, maar hoop heb ik, goede hoop zelfs.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Opti
Vertel eens waarom Temmink zo'n klotejood is dan...:clown:

1) hij floot inconsequent. Meestal in het voordeel van Ajax
2) voor zover ik kon zien was de afgekeurde goal onterecht

Dat was het wel. Verder was Feyenoord gewoon ook slecht hoor, niet normaal. Castelen was ruk, Saidi ook een paar domme fouten. En gewoon slap. Geen bloed zweet en tranen.

Was om het stadion voor & na de pot ook wel apart zeg :S
Blik
quote:
Originally posted by raoel
Ik verwacht dus dat PSV eervol tenonder gaat, maar hoop heb ik, goede hoop zelfs.

Dat gebeurt zoiezo wel tegen een Italiaanse ploeg, mits je aanvallend speelt. Kijk naar Ajax die het AC Milan zelfs zo moeilijk wist te maken dat het pas in de laatste minuut verloor. Dat is de kracht van Milan, ze blijven de hele tijd verdedigend spelen maar komen er altijd een paar keer super effectief uit
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gvd wat een pot zeg.... :S :S
Was erbij...niet normaal wat slecht allemaal, en wat is Temmink een stomme klotejood. 2-3, op zijn Ajax.

Wel flink gereld werd er... iedereen het spoor op. Geen ajacied heeft het stadion van binnen gezien.

Foto's volgen nog wel.

Mwjha, dit is weer dat achteraf gezeik van die kakkerlakken. ken er namelijk nog zo 1 en het valt echt op :D
Kreeg een sms: "Mwjha, 2 keer buitenspel, dan kan ik het ook blablablabla" Als je de beelden ziet was alles gewoon netjes binne het spel. Ook bij de 2-2. De scheids is altijd de schuldige als je verliest. Standaard. Feyenoord was gewoon de mindere, ajax speelde beter. De 3de goal was verdedigend echt zooooooo schandalig slecht.
Ajax gaat gewoon weer CL spelen. :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Mwjha, dit is weer dat achteraf gezeik van die kakkerlakken. ken er namelijk nog zo 1 en het valt echt op :D
Kreeg een sms: "Mwjha, 2 keer buitenspel, dan kan ik het ook blablablabla" Als je de beelden ziet was alles gewoon netjes binne het spel. Ook bij de 2-2. De scheids is altijd de schuldige als je verliest. Standaard. Feyenoord was gewoon de mindere, ajax speelde beter. De 3de goal was verdedigend echt zooooooo schandalig slecht.
Ajax gaat gewoon weer CL spelen. :)

Tsja ach, Feyenoord was ook slecht hoor, dat geef ik toe.

Maar oke, nu even een kort fotoverslag:

Een rumoerig dagje Feyenoord - Ajax

10:30 de auto gepakt, shirtje aan, en richting de kuip. Hadden een keer kaarten gehaald (vak ), 47,50...ing duur, kiddyvak he Tim? ;)) en wilden wel eens kijken hoe de klassieker echt was. Auto geparkeerd, en het was echt al superdruk.

Wij zagen veel jongens lopen op de brug richting de stad (over het spoor), dus we dachten: " Effe kijken". Ging het daar al los met vuurwerk etc, want wat gebeurde er? De Ajax-treinen kwamen. Veel ME_busjes die ineens kwamen. Onder was er blijkbaar al wat gebeurt, net voordat we kwamen, want daar stond veel ME, en een ambulance kwam hard aanlopen. Misschien is dat de jongen die zwaargewond was door vuurwerk??? Een foto:

In ieder geval rende er toen veel malloten de brug af, richting spoor. Twee keer duwen en HOP..... al die hekken om. Stonden heel veel gekken ineens op het spoor. Hopla, ME erbij, moesten we de brug af. Het was echt DRUK. De hekken zijn overigens de hekken linksonder, op de bovenste foto hier!!!

Zoals het op fok stond:
quote:
Het treinverkeer tussen Rotterdam en Zwijndrecht is stilgelegd als gevolg van problemen met voetbalsupporters rond de voetbaltopper Feyenoord - Ajax. Dat heeft Pro-Rail bekendgemaakt. Reizigers moeten rekening houden met een vertraging van een uur.

Er werd met stenen en vuurpijlen gegooid en sommige supporters zijn uit de trein gestapt. Burgemeester Opstelten van Rotterdam heeft daarop enkele treinen met Ajax-fans in zijn stad geweigerd en laten terugsturen. De politie is bang dat het tot een gewelddadig treffen komt tussen beide supportersgroepen. De treinen staan momenteel stil bij Rotterdam Blijdorp en Moordrecht.

De wedstrijd Ajax-Feyenoord zou om 12.30 uur in de Rotterdamse Kuip beginnen, maar dit is uitgesteld naar 12.45 uur.

Het 'vegen' van de brug

Daarna richting stadion gelopen. Broodje bal gepakt, en toen kwamen de Ajaxieden de trein uit. Wat een zootje, en wat een boel ME. We hadden frontrowseats. Beetje broodjebal eten, geweldig :D Gebeurde niet heel veel. Beetje gooien, wat vuurwerk, en Ajaxieden die door een hek probeerde te komen.

Toen maar het stadion in, rond 12:15. Alleen: geen ajaxieden in het stadion. Dus we dachten: daarom begint het wat later. Lee Towers btw, kwam het publiek nog even opwarmen met 2 knallers. Het FEyenoordlied natuurlijk en You'll never walk alone. Wel leuk :)

Maar toen het om 12:45 begon, waren er nog GEEN Ajaxieden in het stadion. De liederen "Laat je club maar in de steek" klonken dan ook :D
Spelers het veld op............. en de wedstrijd!!!

En toen........ was de batterij al leeg :S Vergeten op te laden!
Pot zelf was matig, wel spannend op zich. Feyenoord was slecht, niet normaal. Ajax ook, en Temmink helemaal. Maarja.....

Wel vermaakt in ieder geval! Meer info nog:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/53235
jp
SnuggLe
Wow, nu op het 10 uur journaal hebben ze het over "Ernstige rellen".
Wow, zie nu wel wat andere beelden ja......

Ben blij dat we op tijd naar huis zijn gegaan na de tijd....

Wat ik alleen niet snap: waarom hebben ze die Ajaxieden die WEL bij het stadion waren niet meeten teruggezet de trein in???????
basvh
wil niet weten hoeveel belastingcenten voor al die ME, politie, hekken etc er betaald word voor een potje voetbal
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat ik alleen niet snap: waarom hebben ze die Ajaxieden die WEL bij het stadion waren niet meeten teruggezet de trein in???????

Wat denk je zelf :D?
New Wave
quote:
Originally posted by basvh
wil niet weten hoeveel belastingcenten voor al die ME, politie, hekken etc er betaald word voor een potje voetbal

Denk hel veel. Alleen wordt de huur van alle faciliteiten niet hoger omdat alle eenheden al standaard aanwezig waren. Het enige verschil is dat ze nu wel een keer wat moeite moesten doen voor hun werk :)

Original
quote:
Originally posted by basvh

JA Idd... dom volk!
Laten ze alles maar lekker verhalen op de supporters en de clubs zelf.
Dj Lex
In het AD van vandaag stond dat een weekend voetbal 5 ton kost aan politie-inzet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 
Privacy Statement