return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 69)
View this Thread in Original format
mellow_head
CSKA Moskou wint de UEFA cup:D
Remy D
az gaat door en mijn respect gaat uit naar Ron Vlaar, die gast was echt goed bezig gister
Jappio
quote:
Originally posted by Remy D
az gaat door en mijn respect gaat uit naar Ron Vlaar, die gast was echt goed bezig gister

zeker geen onverdienstelijk debuut, al was dat doelpunt van pinilla toch zijn man (aardige goal ook vooral).
raoel
PSV heeft zojuist met 2-2 gelijk gespeeld tegen Twente.
Weliswaar een redelijk B-elftal van PSV kant, maar het zegt zeker iets over de kracht van Twente. Die zetten de goede reeks van na de winterstop door.

Verder weet ik nog weinig over de wedstrijd, weet niet wie de bovenliggende partij was.

Dan mijn tripje naar Milaan.:
Ik heb genoten, dat is 1 ding wat zeker is. Mooie, maar saaie stad. Weinig kroegen en in het centrum is niets te vinden. Op maandag desondanks toch aardig zatjes geworden in een kroeg in een buitenwijk waar heel wat PSV supporters hun heil zochten. Lekker sfeertje in die kroeg wat de bovenburen niet konden waarderen en zowaar kwam de lokale politie binnen om ons te vertellen dat we wat stiller moesten zijn :D

Dinsdag was gewoon schitterend. Zon (dikke 25 graden), bier, 6500 rood-wit geklede feestende en sfeermakende voetbalsupporters. Echt heel mooi om dat mee te maken. Er waren enkele standjes met bier en ook liepen er wat schooiers rond met bakken waarin enigszins gekoeld bier in aanwezig was. Gelukkig was het goud-gele spul daarom genoeg voor handen. Verder een geweldige sfeer, geen ongeregeldheden geweest voor zover ik weet.

Een schitterende pot voetbal gezien in een heel mooi stadion. Old trafford deed mij meer, maar ik hou van die engelse stadions.
De uitslag was een anti climax, een hele grote zelfs zeker gezien het goede voetbal dat PSV liet zien. Waar Ajax 2 jaar geleden ook de betere ploeg was, was PSV niet alleen beter maar kreeg het (meer dan) een handvol goede kansen. Zij hebben "Sheva" die zijn enige echte kans wel afrond. Tot overmaat van ramp komen ze nog gelukkig op 2-0 ook via een klutsbal.

Een anti climax dus, maar zeker 2 hele mooie dagen gehad.
De terug reis verliep ook niet al te goed. Een kapotte waterpomp zorgde ervoor dat we een uur of 6 vertraging opliepen en de nodige kosten hebben gemaakt: 170 euro.

Gelukkig heeft pappie die voor mij betaald :p

Stukje wat ik daarover op psv.netwerk.to heb gepost:
quote:
Ik was vannacht pas om 2:45 thuis en was al om 11 uur 's ochtends uit Milaan vertrokken. Net buiten Milaan zouden we, iets voor 12, even stoppen om te tanken en even te eten.
Dat even ging niet door want na het eten zagen we een plas onder de auto staan: kapotte waterpomp.

Van alles proberen te regelen
- Wat bellen naar instanties, maar die kunnen allemaal barweinig doen op korte termijn. Zeker niet als je geen lid bent van de ANWB.
- Die vent van de pomp had een monteur van een garage even verderop laten komen. Die kon er vandaag een nieuwe pomp op zetten, moest ie eerst bestellen. Voor ons geen optie.
- PSV-ers met een Belgische auto en een ander groepje probeerden ook iets te regelen, gaven nog andere telefoonnummers, maar ook hier hadden we eigenlijk niets aan.

Uiteindelijk kwam een maat van mij 5 PSV-ers uit sint oedenrode tegen. Vlotte mannen met een goede babbel. Even overlegt wat we het beste konden doen.

Eerst nogmaals goed gecontroleerd of het de waterpomp was: ja dus. Toen flessen water gevuld zodat we naar een garage verderop konden rijden en het konden laten maken zodat we niet hoefden te overnachten op die parkeerplaats.

1 van hen had een navigatie systeem in de auto waarin garages aangegeven stonden en een andere spreekt Italiaans. Hij daar met veel moeite een telefoonboek gekregen en enkele opel garages in como opgezocht. Dichtstbijzijnde in onze tom-tom ingevoerd en naar die garage toe gereden. Om een lang verhaal van daar kort te maken: gelukkig konden ze het maken en konden we rond 17:30 weer de weg op met een nieuwe waterpomp.

Kosten €170,-

Woensdag de return in Eindhoven. Het zal heel, heel moeilijk worden, maar het is zeker mogelijk. Met hetzelfde wedstrijd beeld en door het benutten van de kansen kun je dik van ze winnen.

Maar wederom zoveel opgelegde kansen creeeren zal niet meevallen. 2-0 is voldoende voor een verlenging eruit te slepen. 2 goals maken acht ik ook zeker niet onmogelijk. Ik vrees echter dat Milan er ook 1 in zal schieten en dan moet PSV er tenminste 4 maken en dat zie ik niet gebeuren.

Hoe dan ook verwacht ik een spektakel stuk en zal er tot het eind voor gevochten worden. Zeker met een publiek dat erachter zal gaan staan in een kolkend Philips Stadion is alles mogelijk:

Eendracht maakt macht!

Alles of niets. Gaat PSV tenonder, dan zal dat eervol gebeuren!

[edit]
Ja Bram, ik typ te veel...
DJ_Siesta
vink neit hoor raoel, vind het altijd leuk om te lezen!

anyways heerenveen wint uit bij feyenoord:D zometeen de samenvatting ff zien, ik zie gullit nu al weer naar boven kijken :p . Heerenveen gaat europa in:D desondanks dat twente zo goed bezig is :haha:
Tim81
'Man United meldt zich bij Ajax voor De Jong'

'PSV doet Hatem Trabelsi uitstekende aanbieding'

'Newcastle United wil Daniël Majstorovic halen'

'Blaise N'Kufo in belangstelling van AZ'

Bron: VI.nl

De transferperikelen steken duidelijk weer de kop op!

---
En dan nog dit!

Klose weigert onterechte penalty en is heilig

Vreemd maar waar gebeurd. Een Duitse spits die na enig contact met de doelman van de vijand neergaat, een strafschop krijgt maar doodleuk aan de scheidsrechter vertelt dat het er geen was. Waarna de penalty werd ingetrokken en de doelman alsnog vrijuit ging.
Dit tafereel was te zien bij Werder Bremen-Arminia Bielefeld. Bijna een half uur was er gespeeld toen Miroslav Klose in de zestien over de handen van Mathias Hain tegen het gras stortte. Herbert Fandel was gedecideerd en wees naar de stip. Zijn grensrechter had twijfels, waarna de arbiter Klose om zijn oordeel vroeg. 'Hij raakte eerst de bal en toen mij. Geen pingel', antwoordde de Werder-spits.

De actie was des te opmerkelijker omdat het nog 0-0 stond. Misschien kon Klose in de toekomst kijken, want Werder won uiteindelijk met 3-0. De spits van de Duitse nationale ploeg maakte zelf het derde doelpunt.

'Het werk van scheidsrechters is al moeilijk genoeg en het lijkt me niet nodig dat nog ingewikkelder te maken', legde Klose droogjes uit. 'De eerlijkheid van Miro is uniek en ik moet hem bedanken voor het feit dat ik volgende week weer kan spelen', aldus doelman Hain, die aan rood ontsnapte.

De Duitse pers verklaarde Klose zo'n beetje heilig. 'De kampioen van fair play', doopte Bild hem. 'Hij is een rolmodel voor de hele liga.' Kicker prijst de sportieve aanvaller eveneens, al is de sportkrant niet verbaasd. Hij is Der gute Mensch von Bremen en 'de redelijkheid zelve.
SnuggLe
quote:
Originally posted by raoel

[edit]
Ja Bram, ik typ te veel...

:D
Cosmic
Ik denk dat het vanavond een hele open pot, met veel doelpunten! Ik ga voor 3-2
raoel
The reds leiden met 1-0. Zeer goede zaak naar mijn mening.

Volgens mij was de bal niet over de lijn, maar hij telt en dat telt. Chelsea speelt bij vlagen sterk positiespel, maar echt gevaarlijk worden ze niet. Liverpool speelt een beetje chaotisch.

Ik verwacht dat Chelsea hetzelfde blijft spelen en van hun eigen kracht uitgaan zoals ze altijd doen, maar Liverpool maakt uit een counter 2-0.
Alleen als Robben vroeg invalt zie ik Chelsea kansen creeëren en wordt het eventueel een ander verhaal.
SnuggLe
Geweldig voetbalnieuws:

quote:
Miroslav Klose eiste in positieve zin de hoofdrol op tijdens de competitieronde van de Bundesliga van afgelopen weekend, door na een aan hem toegekende penalty aan te geven dat de scheidsrechter een foutieve beslissing had genomen.

In de wedstrijd tegen Bielefeld kreeg Werder Bremen na 28 minuten (en bij een 0-0 stand) een penalty toegekend na een vermeende overtreding op Miroslav Klose. De grensrechter liet echter blijken het niet eens te zijn met de strafschop en Klose gaf daarop ook bij de scheidsrechter aan dat de beslissing om de strafschop te geven niet juist was. Daarop besloot de arbiter om op zijn beslissing terug te komen en geen strafschop te geven.

Na afloop loofde scheidsrechter Herbert Fandel de eerlijkheid van Klose: 'Dit heb ik in 25 jaar nog nooit meegemaakt'.

Deze is ook lachen :D

quote:
Sparta-aanvaller Ricky van den Bergh is er op gebrand om de titel van de Gouden Gids Divisie in de wacht te slepen. De Haagse speler schroomde dan ook niet om spelers van VVV-Venlo, aanstaande vrijdag de tegenstander van mede-titelkandidaat Heracles, te bellen en hen telefonisch op scherp te zetten.

'Die jongens moeten er vrijdag, net als wij, gewoon staan. Ik wilde ze persoonlijk vragen om scherp te zijn. Misschien helpt het', aldus de spits van de Rotterdammers.

Ook Mo Allach, verdediger in het team van VVV-Venlo, kreeg een telefoontje van Van den Bergh en kon het verzoek wel waarderen: 'Wat een geweldig telefoontje, ik heb me kapot gelachen. Het geeft aan hoe zeer Ricky bezig is met zijn beroep. Hij wil gewoon kampioen worden en hoopt terecht op steun uit Venlo. Ik heb hem verteld dat hij zich geen zorgen hoeft te maken, maar het is natuurlijk ook niet zo dat we nu plotseling veel meer ons best gaan doen. We gaan altijd voor de winst. Ook vrijdag tegen Heracles Almelo.'

dj_spare
haha ik zag net ene Jimmy Jump rondrennen bij Liverpool - Arsenal :D
basd
quote:
Originally posted by dj_spare
haha ik zag net ene Jimmy Jump rondrennen bij Liverpool - Arsenal :D

Ik zag net Liverpool tegen Chelsea voetballen.

En winnen. Net goed. Schijtploeg dat Chelsea.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 
Privacy Statement