|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by raoel
PSV haalt in deze wedstrijden zowel thuis als uit 19 punten, dus 38 in totaal. Ajax zowel uit als thuis 4, dus 8 punten.
Ik verwacht dat de teller voor PSV met 3 punten gaat stijgen omdat het Ajax oprolt: 0-4 |
Ik help je mee hopen. 2x Alex, 2x VoH. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel
Blind kan lekker rustig beginnen, PSV komt namelijk zondag 20 maart op bezoek. Verliezen mag, alles wat beter is, is mooi meegenomen :D
|
Ik denk niet dat Blind met deze instelling zal gaan beginnen.
Als je ziet dat ajax nog maar 4 punten achter AZ staat dan is een 2de plek nog zeer zeker haalbaar.
Het voordeel van Blind tenopzichte van andere trainers is dat hij een meerendeel al heeft getrained. Hij heeft ondangs dat hij nooit hoofdtrainer is geweest al veel ervaring met de groep. Hij kent de spelers en enkele heeft hij begeleid. Punten van PSV pakken is zeer vereist. Als je laks begint dan worden de volgende wedstrijden ook bagger.
En het is niet alleen PSV wat hij tegen gaat komen de komende tijd:
SC Heerenveen uit, AZ thuis, Feyenoord uit. |
|
|
| SnuggLe |
| Tsja, ik hoop wel dat Ajax 2e wordt... wat hebben we nou aan AZ in de CL? |
|
|
| Shabbaman |
| AZ doet het anders prima in Europa. |
|
|
| Tim81 |
| dat wou ik zeggen... AZ wint thuis 'eenvoudig' met 2-0 van Auxerre, terwijl Ajax wordt uitgeschakeld door datzelfde cluppie! |
|
|
| jp |
 |
|
|
| @win |
| Das wel een kutloting voor PSV. Lyon is gewoon een gruwelijk goede ploeg zonder enige allure. Als je de halve finale niet zo halen dan maar ten onder tegen Chelsea ofzo... |
|
|
| Tim81 |
Maar aan de andere kant is Lyon wel een 'speelse' ploeg... PSV krijgt zeker kansen en bewijst wekelijks dat ze het achterin dicht kunnen houden!
Ik vind Lyon een hele leuke loting voor PSV, beter dan AC Milan, Inter Milaan of Juventus... dan denk je twee keer beter te zijn en verlies je tweemaal met 1-0!
AZ tegen de winnaar van Villareal - Steaua Boekarest... Villareal is aardig op dreef in Spanje, maar moeten eerst uit bij Boekarest 'overleven'. Thuis was het 0-0, komende zondag de return! |
|
|
| Tim81 |
| Van Basten haalt Babel en Maduro bij Oranje! |
|
|
| Remy D |
Ajax - Lyon (17-9-2002) 2-1
Lyon - Ajax (30-10-2002) 0-2
dat is het goede voorbeeld. :tongue2 |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Tim81
Van Basten haalt Babel en Maduro bij Oranje! |
Ongelooflijk ja :conf: Het zal allemaal wel hoor, maar z'n selectiebeleid is niet echt begrijpelijk. Ik neem aan dat ze niet zullen spelen. Tenminste, niet vanaf het begin. |
|
|
| New Wave |
| Die Maduro die lijkt echt verdomt veel op de Jong. Vage . |
|
|
|
|