|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| Waaaaaaaaaa wat spannend! :eyespop: en wat onwijs kicke dit zeg! wow! :tongue3 |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Asperge
Ik kneep hem als Ajacied ook wel ff eigenlijk |
| quote: | Originally posted by Asperge
Mijn oprechte felicitaties aan alle psv'ers! Gefeliciteerd! |
+1. Fantastisch voor psv.. fantastisch voor het nederlandse voetbal..
hopen dat hiddink zn huzarenstukje van '88 kan herhalen.
saillant detail: mn huisgenoot merkte op dat in deze serie, telkens de donkere spelers penalty's mistten.. behalve robert dan. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Asperge
Ik kneep hem als Ajacied ook wel ff eigenlijk:p |
x1
gefeliciteerd psv! |
|
|
| Freezel |
| Totaal niet mijn club, maar dit succes gun ik ze wel :) |
|
|
| Djeebie |
Ik ben toch echt die-hard ajacied, maar die penalty's van psv bezorgden zelfs mij spanning in m'n maag. Echt super dat ze door zijn!
En ook leuk dat Liverpool door is :) Ik had eigenlijk wel wat meer verwacht van Circus Zlatan... Gelukkig met AC nog maar één cattenachio-ploeg in de Champions League. |
|
|
| MaGiK54 |
| PSV voor de tripple :D |
|
|
| moogwai |
PSV!!!!
Zo wat een wedstrijd!!! En die penalties :eyespop: :crazy: :eyes:
Echt vet dat ze nu in de halve finale staan! |
|
|
| Daveje |
| sjonge jonge zelfs als ajax suporter was dit toch wel ff spannend zeg!!!:whip: gomes is me held!!!!:crazy: nu nog 'even' de plaatselijke AC uit milaan weg spelen en dan komt alles goed..:cool: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Gelukkig met AC nog maar één cattenachio-ploeg in de Champions League. |
Chelsea begint daar ook wel onder te vallen hoor...
| quote: | Originally posted by arjoderoon
saillant detail: mn huisgenoot merkte op dat in deze serie, telkens de donkere spelers penalty's mistten.. behalve robert dan. |
saillant detail: het was de donkere keeper die de meeste bavllen eruit hield :eyes: :conf: |
|
|
| Freezel |
| Scharen we Bouma ook onder de donkere spelers? ;) |
|
|
| basvh |
zeker verdiend! al hadden ze hier en daar wel het geluk mee, maar dat dwing je af natuurlijk.
gomez stopte mooi die penanties al waren ze zooooooo slecht en zwak ingeschoten. |
|
|
| Cosmic |
Alex 'De Tank'. Wat zou ik die graag bij Ajax zien spelen....
Echt goed voor het Nederlandse voetbal dit, chapeau!
nou hopen dat AZ vanavond ook de halve finale haalt en deze voetbalweek kan niet meer stuk (Feyenoord verloren:P) |
|
|
|
|