|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
en boeie dat ajax boven hveen staat, dat staan ze al 23233 jaar. |
En daar gaat het tenslotte om. Wie er boven wie staat. :haha: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
En daar gaat het tenslotte om. Wie er boven wie staat. :haha: |
ja en az, feyenoord en psv staan weer boven ajaccio :haha: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ja en az, feyenoord en psv staan weer boven ajaccio :haha: |
mwjha, maar die zijn ook 1000 x beter dan Ajax......Ajax speelt kut maar het blijft me club! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ajax speelt kut maar het blijft me club! |
kijk, dat kan ik dan wel waarderen
oja ajax staat nu boven feyenoord :toothless |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
mwjha, maar die zijn ook 1000 x beter dan Ajax......Ajax speelt kut maar het blijft me club! |
ach ja en ik zit morgen ook weer bij dordt thuis ;) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Jappio
ach ja en ik zit morgen ook weer bij dordt thuis ;) |
Altijd leuk!
lekker hoor AZ gisteravond :eyes: |
|
|
| Shabbaman |
| Zeer netjes, AZ is nog beter dan ik dacht. En zoals Co het uitlegde was het ook weer allemaal heel logisch. |
|
|
| moogwai |
| Knappe prestatie van AZ, halve finale moet zeker haalbaar zijn nu. |
|
|
| MaGiK54 |
| PSV zeker kampioen na vandaag :D |
|
|
| dj_spare |
| 1-1 tegen ODW, toch jammer :( |
|
|
| Remy D |
wat een goddelijk Ajax net :D, als ze volgende week ook zo spelen heeft Feyenoord geen kans hihi.
Heb echt zo'n mooie wedstrijd gezien, wat kan sport mooi zijn. Alle 4 de goals waren plaatjes. :tongue2

en om 19:00 uur Marid - Barca wat een mooie voetbaldag is dit weer. Barca gaat wel winnen :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
|
|