|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Wacht effe, ik heb ook op PSV gestemd :conf: |
|
|
| Freezel |
| Wat een dwazen van Inter :eyes: :eek: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by jp
Wacht effe, ik heb ook op PSV gestemd :conf: |
he?! waaaat! zitten hier mods die poll te beïnvloeden!! :mad: :eek: ;)
en idd wat een actie van die inter supporters, ik zat er echt op te wachten tot er een flesje of vuurpijl tegen Dida zou belanden! :eyes: |
|
|
| jp |

:crazy: :eyespop:
Vers van de pers :toothless |
|
|
| Blik |
| ik ben niet aan die poll geweest, en Inter is minimaal 1 jaar uit het Europees voetbal, denk ik. Ze hebben de grensrechter, scheidsrechter en de keeper geraakt... |
|
|
| Partyhardy! |
| Mooie pic JP :) |
|
|
| jp |

Ik dacht dat ie net zo klein was als bovenstaande, een hele verrassing dus. Schitterende foto :)
Die keeper :nervous: |
|
|
| Tim81 |
| Volgens mij heeft Raoel niet op PSV gestemd... die hoopte op PSV, maar dacht dat Ajax het zou worden (als ik het goed heb teruggelezen...) Dus credits voor JP en Partyhardy (Y) |
|
|
| arjoderoon |
en wat is die materazzi ook een smeerlap.. iedereen heeft het over een kopstoot maar heb geen kopstoot gezien! die materazzi schopt spelers zo vaak mogelijk doormidden en als er iemand naar hem kijkt gaat ie liggen kermen... wat een verschrikkelijk voetballer...
Overigens: op voetbalzone.nl: vdv, maxwell en trabelsi na dit seizoen mogelijk weg. Als blind slim is gaat ie inderdaad ervaring in dit elftal erbij brengen. Kunnen de ervaren spelers die tieners mooi op hun plek zetten,... |
|
|
| jp |
| Van der Vaart (wie kent 'm niet) gaat toch naar de Philips Sport Vereniging |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Van der Vaart (wie kent 'm niet) gaat toch naar de Philips Sport Vereniging |
bron? |
|
|
|
|