|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 80)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| wat een gast... wat een wedstrijd.. heerlijk :D |
|
|
| New Wave |
| MOOIMOOIMOOI Milan afgestraft na al die doelpunten in de laatste minuut! Liverpool speelde echt zeer offensief! Echt heerlijk dat kwartiertje met de 3 goals van Liverpool. Dudek echt d eheld van Liverloop. Wat een gigantisch actie hoe hij op de lijn de clownen aan het uithangen was. Geniaal! |
|
|
| Djeebie |
| Dag AC Milan dahaag dahaag dahaag dahaag jammer joh :D |
|
|
| raoel |
Liverpool is, zoals ik al eerder hier heb gezegd, mijn favoriete buitenlandse club en ik ben dus erg blij dat zij de finale hebben gewonnen.
Van de andere kant was het mooi geweest dat ik als PSV supporter had kunnen zeggen dat PSV in de halve finale was uitgeschakeld door de latere winnaar.
Maar mijn voorkeur ging toch uit naar Liverpool. Ze leken dood en begraven na de 3-0 die er na 45 minuten op het scorebord stond. Alleen het zand moest er nog over. Echter ging de deksel van de kist af, stonden ze op, klommen eruit en inmiddels staan ze te springen.
Verdiend was het niet in mijn ogen, zeker niet na de verlenging. Sjeva laat had de 4-3 moeten maken!
Pingels zijn niet te voorspellen. Dudek zorgt met zijn bewegingen er duidelijk voor dat de Milaneese spelers gaan twijfelen. Dat zorgde misschien wel voor de doorslag.
Net als vorig jaar een outsider die de cup met de grote oren wint. FC Porto was echter een fantastisch team. Bij Liverpool heb ik nog steeds mijn bedenkingen, maar ja, ze staan er toch maar! |
|
|
| Muppy |
genoten van de wedstrijd...
heerlijk om die italianen eindelijk eens afgestraft zien worden:whip: |
|
|
| arjoderoon |
naast het haags kwartiertje is er nu ook een liverpools kwartiertje..
die benitez is trouwens ook een succescoach zeg. Mourinho deed het twee jaar achter elkaar met dezelfde club (met porto eerst uefa cup en jaar erna de champions leagu) benitez doet hetzelfde met twee verschillende clubs (wat misschien nog wel knapper is). Al heeft benitez niet van die capsones zoals mourinho.
vorig jaar met valencia de uefa cup, nu met liverpool de champions league...
hands off... |
|
|
| Tim81 |
You'll never walk alone klinkt toch beste uit de kelen van de Liverpool-supporters... Een prachtige ontknoping gisteravond, maar ja ik weet zeker dat ik de Europese Supercupfinale niet hoef te zien!
CSKA Moskou - Liverpool in Monaco :rolleyes: :o :(
Hoe is het toch mogelijk dat relatief 'kleinere' clubs de laatste jaren zoveel Europese hoofdprijzen winnen... Dit jaar Liverpool en CSKA Moskou en vorig jaar Porto en Valencia. Blijkbaar is de druk toch te groot bij de topclubs en vergen al die wedstrijden te veel van die vedettes!
Oh ja, Vogel naar AC Milan... :rolleyes: |
|
|
| Tim81 |
Dit kwam ik ook nog tegen op de website van VI:
Contract bij Chelsea beloning voetbalidols
26/5/2005 14:27
Altijd al een miskend talent gevoeld, in Engeland begint de jacht op de onontdekte topper in spe. En niet via de reguliere open dagen, maar via het Idols-recept: Football Icon
In navolging op de zoektochten naar zangers, acteurs en andere showbusiness-helden in spe beginnen de voetbaltoppers to be in juni aan een afvalrace. Sky One, die het programma uitzendt, belooft 'drama op en buiten het veld'. De worst die wordt voorgehouden is niet de minste: een contract bij Chelsea.
'Niet elke jonge speler wordt opgemerkt. Dit is de kans voor iemand die over het hoofd is gezien', zegt Chelsea-coach José Mourinho, die met zijn staf de laatste selectie maakt. 'Dit laat ook zien dat Chelsea zich niet alleen maar richt op grote aankopen. We staan open voor iedereen die goed genoeg is.'
:p :stongue: :haha: :crazy: :toocool: :tongue2 :D
Krijg je ook zeker allemaal kneuzen in de voorronde! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Tim81
Oh ja, Vogel naar AC Milan... :rolleyes: |
dat is idd wel bizar ja...doet die kerel echt goed!
ben alleen bang dattie op de bank terechtkomt ofzo:sadgreen: |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Muppy
dat is idd wel bizar ja...doet die kerel echt goed!
ben alleen bang dattie op de bank terechtkomt ofzo:sadgreen: |
Ik sta er wel van te kijken, maar Ancelotti haalt hem niet voor niks.
Ik heb Vogel altijd een geweldige voetballer gevonden en ben van mening dat velen hem onderschatten. Basisspeler zal ie misschien niet worden, maar hij zal heel wat wedstrijden mee gaan spelen, daar ben ik van overtuigd.
Op een PSV forum, waar Vogel niet altijd positief beoordeeld wordt, schreef iemand het volgende. Hij haalt de woorden uit mijn mond.
| quote: | Stelletje zeikerds. Vogel heeft inderdaad geen vlammend schot of goeie dribbel. Maar zonder Vogel was het een puinhoop tegen Utrecht, verloren we thuis van Roda en kon dravertje Kuijt er zomaar twee inschieten. Vogel beschermt de verdediging perfect en organiseert de verdediging, beter nog dan Cocu. Speelt niet op kracht, maar op verstand met gevoel voor positie. Tussen eigen zestien en de middellijn zijn er weinig beter. In de zomer haalt PSV als vervanger zo'n zwoeger die de pollen in het rond laat vliegen en dan staat iedereen op de banken en roemt de moddervlekken op z'n broek. Het oogt actief en spectaculair, alleen levert het minder op.
Johann, succes in Milaan! |
|
|
|
|
|