|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| RUUD VAN NISTELROOY |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Tim81
RUUD VAN NISTELROOY |
ook al waren het allemaal intikkertjes :p
VAN THE MAN! |
|
|
| SnuggLe |
Sodeju, AZ gaat hard!
Maybe worden ze nog wel kampioen ;)
Feyenoord 0-1 achter :S |
|
|
| basd |
| Goeie sjit van AZ.. Mooi ook dat Feyenoord nog even gelijk maakt (wat een teringlijers daar op de tribune in Hongarije zeg..), Utrecht is ongeveer al kansloos. |
|
|
| Jappio |
1-1
psv lachende 3e? :nervous: |
|
|
| Remy D |
Tja lekker kut weer, maar wel leuke eerste helft.
Maar die ROBBEN gister weer, wat een voetballer en wat een wereldgoal maakte hij weer. :crazy: :crazy:
En straks lekker Newcastle - Manchester kijken. |
|
|
| raoel |
IDD Jasper, lachende 3e :D
1. PSV----------12-10--2--0--32 31- 5
2. AZ-----------12--8--3--1--27 30-11
3. Feyenoord----12--8--2--2--26 34-13
4. Ajax---------12--6--4--2--22 25-15
5. Vitesse------12--6--2--4--20 21-16
6. scHeerenveen-12--6--2--4--20 20-20
Het begint er heel goed uit te zien voor PSV.
5 punten voor op AZ en 6 op Feyenoord.
Gister een saaie 2e helft gezien, maar tot de 1-0 speelde PSV bij vlagen zeer goed voetbal. Direct na de 1-0 laten ze de teugels vieren en was het redelijk tot de rust.
Het team staat als een huis. Bouma valt even weg, maar Ooijer is weer terug en vervangt hem zonder dat er iets verandert aan de degelijkheid vna het elftal.
Na zondag 12 december (Feyenoord - PSV) is pas echt veel duidelijk, maar ik durf het nu eigenlijk al wel aan: ik sta in mei op het stadhuisplein! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by raoel
Na zondag 12 december (Feyenoord - PSV) is pas echt veel duidelijk, maar ik durf het nu eigenlijk al wel aan: ik sta in mei op het stadhuisplein! |
Brabantse arrogantie :eyespop:
Ach het seizoen is nog lang. Denk ook dat PSV wat constanter is, maar aan de andere kant kan de CL ook weer een hoop krachten kosten.
We zien het wel :) |
|
|
| HBtje |
Vitesse weer goed bezig, en dankjewel ajax, nu kunnen we jullie nog inhalen en dichterbij de top komen :D
3x winst op rij (in de competitie)
erg jammer dat studio neus geheel over ajax-fey gaat :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HBtje
Vitesse weer goed bezig, en dankjewel ajax, nu kunnen we jullie nog inhalen en dichterbij de top komen :D
3x winst op rij (in de competitie)
erg jammer dat studio neus geheel over ajax-fey gaat :( |
DUH, Vit-ass-se is gisteren al geweest aap, dus oud nieuws!
Ik heb maar 1 ding te zeggen:
Carrilho is een KLOOTMONGOOL!
..maar we hebben wel weer een puntje ;) |
|
|
| Tim81 |
De Graafschap gaat echt weinig punten halen dit seizoen!
Gaan echt niet meer dan 20 punten halen met dit team. |
|
|
|
|