|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 71)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Tja, wat kan je er van zeggen. Ze doen het altijd dus nu ook weer. Mooi kut. eerst ajax 3 keer zo verliezen, nu PSV 2 keer. vage bende.........zonde dit. |
|
|
| Daveje |
godverdomme zeg..wat een teleurstelling... ze hadden het echt verdiend!!!!!:whip: ik had ze het in ieder geval zwaar gegund..:(
(noooit gedachtdat ik voor PSV zoo zou staan juichen..)
:( |
|
|
| DJ_Siesta |
| verdomde MILAN wat een kut apen, altijd weer he,die laatste minuten, hoop dat liverpool ze dik inmaakt |
|
|
| Jappio |
| Sja je weet dat dit kan gebeuren, maar jezus zeg.. wat een hartstocht en een passie..... Pure propaganda voor het voetbal en het bewijs dat Guus Hiddink een wereldtrainer is! |
|
|
| Partyhardy! |
Ow, ow, ow wat jammer zeg! echt niet te geloven dit! :( |
|
|
| Fkwebeman |
jezus, wat ongelovelijk effectief dat Milan, niet om aaaan te zien.. kutcounterploeg.
Zonde ook dat PSV door slechts 1 slippertje eruit gaat, terwijl ze over 2 wedstrijden gewoonweg de beste zijn :(
Ze spelen milan van het veld en dan toch niet doorgaan.. soms is dat uitgoals systeem zo onterecht.. De nederlandse ploegen zijn tegen Milan altijd de betere, maar in 95 wonnen ze voor het laatst :(
Kut-Italianen |
|
|
| Dj_Day-V |
DIT SLAAT ECHT NERGENS OP HE :whip:
AFSCAHFFEN DIE DUBBEL DOELPUNT.
EN DAN OOK NOG EENS NET LANGS DE VINGERS OP HET EINDE HE
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Sorry voor de capslock |
|
|
| moogwai |
KUT!!!!!!!
Waarom nou altijd in de :whip: :whip: :whip: laatste minuut weer :( :( :(
(Maar wat een vette wedstrijd, niet meer normaal!!!) |
|
|
| MaGiK54 |
| Respect voor het spel van PSV en de rest is reeds door de rest gezegd :( |
|
|
| fastmp3 |
 |
|
|
|
|