return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 8)
View this Thread in Original format
Tim81
Wat een verhaal zeg over die club uit Eindhoven...
Ajax en Feyenoord hebben er vandaag ook alweer lustig op los gescoord (6-2 en 4-0)! Het blijkt toch dat het gat tussen de Top 3 en de subtop alleen maar groter wordt (vorig jaar verloor Ajax nog van NAC en Twente en PSV van AZ)...

Vanmiddag: Castelen helaas uitgevallen met spierblessure (2 tot 6 weken uitgeschakeld) en wereldgoal van Zlatan (ook Heitinga was aan het juichen, v.d. Vaart keek minder blij op de tribune!)
BaRTeZ
De eerste twee speelrondes in de competitie zijn bijzonder doelpuntrijk:

Is het de kracht van de aanvallers of de zwakte van de verdediging in de HC Eredivisie?

En hoe is het te verklaren? Slecht ingespeelde achterhoedes? Sterk spelende aanvallers? Individuen die beslissend zijn?

En in hoeverre mogen we hier conclusies uit trekken voor de rest van het seizoen? Erg attractief voetbal of zal het minder worden?

Wat denken jullie?
moogwai
Mooi gesproken raoel :D Ik ben ook blij verrast met PSV.

Als ze woensdag ook zo voetballen, heb ik er veel vertrouwen in!

quote:
Originally posted by Tim81
Het blijkt toch dat het gat tussen de Top 3 en de subtop alleen maar groter wordt (vorig jaar verloor Ajax nog van NAC en Twente en PSV van AZ)...

Het lijkt er wel op. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de volgende wedstrijden. Puntverlies is straks echt dodelijk.

quote:
Originally posted by BaRTeZ
En in hoeverre mogen we hier conclusies uit trekken voor de rest van het seizoen? Erg attractief voetbal of zal het minder worden?

Het bevalt goed tot nu toe, hopelijk blijft het zo! Maar goed, we zijn ook nog maar net bezig en er wordt nog niet gerekend :p
Jappio
Wat een enthousiaste verhalen allemaal! Ik wacht nog even met verdere conclusies tot we de klassieker (feyenoord - ajax) en de wat mindere klassiekers (psv tegen feyenoord en ajax) hebben gehad. Dat AZ met grote cijfers verliest verbaast me eerlijk gezegd niet; kan me vorig seizoen ook nog een aantal wedstrijden herinneren waar ze flink klop kregen. Ik krijg echter wel steeds meer t gevoel dat de verschillen tussen de top en de subtop een stuk groter geworden zijn. Op zich natuurlijk een logische ontwikkeling (Nac verliest Babos, Feher en Boukhari aan de topclubs, Heerenveen Sibon (PSV), Knopper (vitesse), Vonk (Ajax), Utrecht Bosschaart, Zwaanswijk en Lamey). Stuk voor stuk bepalende spelers voor de clubs.

Volgende week Vitesse - Feyenoord; benieuwd of de verrassing van t seizoen vitesse de goede vorm kan handhaven. Verder Ajax - Utrecht en Nac - PSV. Benieuwd wat de volgende week gaat brengen.

Had trouwens iets minder puntjes deze week in mn voetbalmanager dan vorige week ;)
TranceFool
Veel goals inderdaad zo in het begin, erg leuk :)

Doe goal van Zlatan was trouwens verschrikkelijk :D
SnuggLe
Veel te veel gepraat allemaal, ik zie het wel na een wedstrijd of 10, je kan nu gewoon nog geen zak zeggen.
Kan maar 1 ding zeggen: als de Graafschap zo blijft spelen als het vandaag tegen Den Bosch deed, degradeert het zeker, ben even wezen kijken. Man man man, 1e helft geen duel gewonnen, doelpunt was ook dik geluk. Den Bosch deed het best aardig, maar of dat kwam door de zwakheid van de Graafschap? Die de Graef moeten ze uit zijn lijden verlossen, Carrilho is ook een knaak en een bos uien waard :S :S Alleen 'beukie' was aardig.

Homofiele superboer zebra genaamd "Guus"

"Spinside!"

Lekker handig......

Zoek de bal! :D

Beetje verkeerd uitgerekt etc, maar wie herkent hem niet...... (zullen we weer gaan stemmen netzoals bij MIKE? ;))

Overigens: Cornelisse 1x en VdHaar 3x en Beukie 1x, goed voor mijn managerspel ;)
SnuggLe
Oh, het was het kindervak ja ;)
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe

"Spinside!"

LOL

t zooitje wordt daar sowieso elke 2 weken opgeruimd toch? :toothless
moogwai
Als je ziet wat voor kansen den Bosch en de Graafschap missen, dan zie ik het ook somber voor ze in.

Ik heb Schulp in mijn managerspel staan, staat hij al 2 wedstrijden linkshalf :confused: Gelukkig wel gescoord, maar ja in de spits is het toch wel wat makkelijk scoren.

En wat een goal van Ibrahomovic :eyes: Ik hoop niet dat het ajax publiek hem iedere wedstrijd uitfluit, dit motiveert hem alleen maar volgens mij :p
dj_spare
quote:
Originally posted by SnuggLe

Beetje verkeerd uitgerekt etc, maar wie herkent hem niet...... (zullen we weer gaan stemmen netzoals bij MIKE? ;))

haha ik ken hem hoor, onze enige echte eigen BENNY! :D ik had btw gehoord dat supporters van de Graafschap acties wilden gaan ondernemen tegen die halfgare debiele mascotte, onder anderen door rotte eieren/tomaten mee te nemen en te gaan gooien... ben benieuwd of dat gaat lukken, Vito en Charlie willen het Gelredome ook maar niet verlaten (ondanks de vele fluimen en glazen bier die ze iedere wedstrijd aangereikt krijgen)...

SnuggLe
Hoorde dat een stel Graafschap supporters voor de gein de vitesse-mascotte had ingehuurd onder het mom van een 'kinderfeestje'. Daar issie mishandeld et cetera & hebben ze foute foto's genomen. Schijnen op internet te zijn.

Weet niet of het een broodje aap is, ik ga ff zoeken :)
Tim81
Op de website van Voetbal International is een leuk nieuw item geintroduceerd: Fotosoep Vrijdag (Klik)

Het is de bedoeling dat een door VI aangeboden foto op een zo leuk mogelijke manier wordt gephotoshopt!! Wellicht zijn hier hele creatieve mensen (lees: JP), want ik zie hier regelmatig wat moois / grappigs verschijnen...

Heb zelf ook (ff snel) wat geprobeerd

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 
Privacy Statement