|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tim81
WE :conf:
Wat is jouw naam dan? Toch geen Wesley, Rafael, Johnny of zo... |
Bemoei jij er eens even niet mee, vlegel!:o |
|
|
| Fkwebeman |
Gisteren, Manchester United - Tottenham Hotspurs
89e minuut, keeper Roy Carroll van Man Utd laat de bal glippen na een schot van Pedro Mendes..
Ik weet niet zeker, maar is hij nou terecht of onterecht afgekeurd??? :toothless |
|
|
| Tim81 |
| Maarja, als grote club word je weleens bevoordeeld door de referee... |
|
|
| New Wave |
Adriaanse na seizoen weg bij AZ
Co Adriaanse heeft besloten per 1 juli 2005 afscheid te nemen van AZ. Bestuur en directie hadden in een gesprek aangegeven de trainer/coach graag voor de Alkmaarse club te behouden, maar Adriaanse ging daar niet op in. AZ betreurt, maar respecteert de beslissing van Co Adriaanse.
AZ bood Adriaanse, die sinds 1 november 2002 trainer is bij AZ, een verlenging van het contract met een jaar, met de optie tot een langere samenwerking. Tot bespreking van een financiële aanbieding is het echter nooit gekomen, omdat Co Adriaanse zelf aangaf reeds besloten te hebben na dit seizoen te stoppen. De 57-jarige trainer twijfelde al eerder openlijk aan zijn 'houdbaarheidsdatum'.
Bron Fok. |
|
|
| Tim81 |
Op zich niet heel verrassend... had Co echter wel in de Champions League willen zien acteren met AZ!!
Maar ja mochten ze straks 3e worden aan het eind van de competitie, dan mag je toch niet verwachten dat ze volgend jaar weer meedoen om het kampioenschap. Ik denk 'n verstandige keus...
Misschien krijgt Co wel een Italiaanse ploeg aan het voetballen! Of met een 'kleinere' club in Engeland de top bestormen... |
|
|
| Tim81 |
Everton raakt Gravesen kwijt aan Real Madrid
De transfer van Thomas Gravesen naar Real Madrid is zo goed als rond. De Deense international, die meer evenwicht moet brengen in de Madrileense ploeg, verhuist voor ruim drie miljoen euro.
:eyes: :eyespop: :conf:
Wat moet zo'n beperkte voetballer nou in Madrid... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tim81
Wat moet zo'n beperkte voetballer nou in Madrid... |
Denk dat hij meer gemotiveert is dan die prutsende die er nu staan. |
|
|
| New Wave |
En van Gaal wordt coach van AZ.
3 jarig contract. gheghe. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Denk dat hij meer gemotiveert is dan die prutsende die er nu staan. |
Helemaal mee eens. 11 sterren wil nog niet zeggen een goed elftal!
Vandaag een stuk over de superboeren in de Telegraaf. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen de 2e seizoenshelft.
Iedereen alle 'perikelen' rondom feyenoord gevolgd? Ze hebben die Henchoz van Liverpool ook een 2jarig contract aangeboden, maar hij wilde nog niet ofzo. Ze hebben best lekker ingekocht in de verdediging. Hopen dat Paauwe buiten de basis blijft :D Al is Bosschaart ook niet alles........ maakte weer een eigen doelpunt. |
|
|
| TranceFool |
Ik denk dat Real juist het type speler als Gravesen mist, een echt vechter. Goede aankoop denk ik :)
Alleen weer zoooooo stom dat ze Morientes dan weer verkopen aan Liverpool, kneuzen :haha: , maar Liverpool zal er vast blij mee zijn :D |
|
|
| Remy D |
| Net Barća zitten kijken en het was niet best maar ze hebben gelukkig wel gewonnen. :tongue2 V. Valdez was de man van de wedstrijd voor me die heb ze weer een paar x goed gered. |
|
|
|
|