|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 72)
|
View this Thread in Original format
| fastmp3 |
 |
|
|
| fastmp3 |
 |
|
|
| Dj_Day-V |
| arg, echt zoooooo jammer he :whip: |
|
|
| Tim81 |
Dan vanavond maar AZ naar de finale!!
Ik hoop op een even spectaculaire wedstrijd als gisteravond!
Zo meteen eerst zelf voetballen voor de nacompetitie en dan vanavond naar Alkmaar... |
|
|
| SnuggLe |
Zo ontzettend zonde. Twee keer de betere, 2x 'verliezen'.
Ik moet wel zeggen dat ik als niet PSV-fan wel een stuk respect heb gekregen voor het sterke collectief van PSV, en ook voor onverzettelijke spelers als vBommel en vooral Alex. Die laatste vind ik echt geweldig en door hem ben ik een heeeeeeeeel klein beetje PSV-fan geworden ;)
PSV is gewoon 3000% verdient kampioen van NL geworden. Nu ze uitgeschakeld zijn krijgt Feyenoord het nog zwaar te verduren: volgende week moet PSV thuis zijn laatste wedstrijd spelen tegen Feyenoord... |
|
|
| Blik |
superwedstrijd met een zwaar zuur einde, Milan werd wel beter in het laatste kwartier maar die goal was onverdient.
maja, typisch Milan, weer een lesje effectiviteit, 1 kans en toch ook 1 keer scoren, dat is de enige reden dat ze door zijn |
|
|
| Tim81 |
Ik lees net dat Ignace van Swieten is overleden.
Hij stond toch wel bekend als de meester in het hanteren van de fluit.... ;)
R.I.P.
Ik ga zo richting Alkmaar... heerlijk een broodje bal halen tussen die oude troep! Langs de containers om het stadion te betreden en dan in dat bouwvallige stadion AZ aanmoedigen in de strijd richting Lissabon! |
|
|
| jp |
| *zweet* *spanning* *tril* *bonkende hartslag* |
|
|
| DJ_Siesta |
3-1:D:D
het zal toch niet 3-2 worden? zou de vloek op nederlandse clubs blijven heersen?? |
|
|
| basvh |
jah dus
damn :confused: :mad: |
|
|
| tijs08 |
| wat een klootzakken zeg! weer een mooie voetbal avond in de laatste minuut naar de knoppen! Beter dat alles nu gedaan is... hopen dat ze er volgend jaar allemaal eerder uitvliegen, want dit is ook niks! |
|
|
|
|