|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
je mag op het moment dat de aanloop van de speler begint, als keeper naar voren lopen, is nu een paar jaartjes zo. Vroeger moest je idd op de doellijn blijven staan |
Dat is dus niet zo:
Van de site van knvb uit spelregels Veldvoetbal:
De doelverdediger van de verdedigende partij:
• moet, totdat de bal is getrapt, op de doellijn
tussen de doelpalen blijven met de voorzijde
van zijn lichaam richting strafschopnemer.
In de spelregelwijzigingen veldvoetbal ingaande 1 juli 2002 kon ik geen wijzigingen vinden.
Volgens mij moest de keeper vroeger stil staan. Nu mag hij bewegen tot dat hij eens ons weegt, zolang hij maar op de doellijn blijft. Naar voren mag dus niet. |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by raoel
Volgens mij moest de keeper vroeger stil staan. Nu mag hij bewegen tot dat hij eens ons weegt, zolang hij maar op de doellijn blijft. Naar voren mag dus niet. |
Klopt. Pas als de bal getrapt is, mag hij naar voren komen. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Opti
Klopt. Pas als de bal getrapt is, mag hij naar voren komen. |
Dat is raar, aangezien zelfs de verslaggever zei dat Babos het doel slim verdedigde, door naar voren te stappen |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
Dat is raar, aangezien zelfs de verslaggever zei dat Babos het doel slim verdedigde, door naar voren te stappen |
Als ik in de put spring, spring je mij dan achterna?
Die commentator is, afgezien van dit, sowieso al een flapdrol. Vent kan bij vlagen echt zeveren, trekt verkeerde conclusies bij overtredingen. Zelfs na de herhaling waarin overduidelijk blijkt dat hij hetgeen wat hij zei moet corrigeren blijft hij volharden.
Vanavond:
Willem deux - Ajax
Ik verwacht dat Ajax dat wint. Ik hoop zelfs dat Ajax dat wint. Dan kan PSV op 29 mei, 4 dagen na de glorieuze overwinning in Istanbul, Ajax nog even de oren wassen en er, net als in '88 vandoor gaan met de triple :D Een overwinning tegen Ajax geeft toch net wat meer voldoening dan tegen die kruikenzeikers. |
|
|
| DJ_Siesta |
| hahaha echt mooi om te zien gister, die arme stumpers van feyenoord...... En dan die Gullit, wat een lachertje :stongue: . Vanavond maar eens ajax loeren, zullen wel willen denk ik. |
|
|
| raoel |
Willem 2 trekt aan het langste eind...
Ik ben er niet blij mee, finale heeft nu minder allure voor een PSV supporter. Ajax heeft kansen genoeg gehad, daar lag het niet aan. Hen weliswaar niet de hele wedstrijd aandachtig bekeken, maar Ajax kreeg te weinig gezien het spel wat ik heb gezien. |
|
|
| New Wave |
| Dit bewijst maar weer waarom Gare-isteas een dikek prutsers is. Een goeie spits had in dat kwatiertje die 4 doelpunten gewoon gemaakt. Wat een slappe hap zeg! |
|
|
| jp |
| zzzz wat een saaie wedstrijd |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik ben er niet blij mee, finale heeft nu minder allure voor een PSV supporter. Ajax heeft kansen genoeg gehad, daar lag het niet aan. Hen weliswaar niet de hele wedstrijd aandachtig bekeken, maar Ajax kreeg te weinig gezien het spel wat ik heb gezien. |
Het is altijd leuk als Ajax is uitgeschakeld, maar ik zag ook liever Ajax in de Kuip als tegenstander. Dat is meer een echte finale (en bovendien heeft PSV het tegen Willem II altijd moeilijker als tegen ajax :p ) |
|
|
| AversusZ |
| hmmm nu is het voor Ajax dus ook "helemaal niets" :( met uitzondering van de mogelijkheid op voorronde Champions League of Uefa. |
|
|
| SnuggLe |
Whahahahahahahahahha!
Wat een prutsers, die Ajacieden. Zo slecht is zelfs Feyenoord niet! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahahahahahahahahha!
Wat een prutsers, die Ajacieden. Zo slecht is zelfs Feyenoord niet! |
2-3 zegt genoeg. Feyenoord verliest van die ploeg, kan je nagaan hoe slecht feyenoord is. MWHUHAHAHA. Ga naar je kiddyvak! parkeer/stadswachter! :p Owjha, en laten we Den Bosch niet vergeten he :)
:p |
|
|
|
|