|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Goed idee. Dan had Ajax ook niet zomaar de EC1 gewonnen in '95. |
LOL :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basd
GODVERDOMME |
X2.......wat een HOEREZOOI !!!! |
|
|
| Rhand |
Lol, ik leef écht met jullie mee beste Nederlanders :D
Twee maal in twee dagen, life is a bitch....
Blijkbaar hebben jullie na de "elfmetervrees" een nieuw voetbalsyndroom? Het "Last-minute tegengoal"-syndroom :haha: |
|
|
| Djeebie |
De tering zeg, wat een kloteavond weer. Het is zo zuur als je gewoon als AZ en PSV zijnde zo verdiend kan doorgaan en het dan toch niet voor mekaar weet te krijgen.
Die uitdoelpunten die dubbel tellen is zoiets kroms. Je hebt toch allebei een keer een thuisvoordeel. En ze moeten vanaf volgend seizoen gewoon een soort jury instellen die het spel beoordeeld. Als je dan als Milan zijnde 90 minuten met 11 man achter de bal hangt en je scoort in de blessuretijd dat je dan een punt aftrek krijgt. Dat zal die kloteclubs leren. Een schande voor het voetbal zijn ze! (dit geldt niet echt voor Sporting, want die hebben wel gewoon normaal gespeeld) |
|
|
| raoel |
Ik heb nog zo erg gebaald als afgelopen woensdag. Vanaf het moment dat ik het stadion uitliep tot dat ik thuis was en op bed lag heb ik me letterlijk beroerd gevoeld en lopen boeren als of ik iets verkeerd had gegeten.
PSV heeft het gewoon in Milaan laten liggen. Na die wedstrijd vroeg ik me af of PSV geluk had omdat ze zoveel kansen kregen, iets wat geen enkele club dit seizoen tegen AC Milan heeft gehad. Nu is wel gebleken dat PSV gewoonweg beter is dan Milan. Van onderschatting door Milan kon geen sprake meer zijn, PSV heeft een wereld elftal.
Zelfs na de 2-0, toen Milan net zo goed moest komen als PSV, kwamen ze er niet door met hun counters. Dat die goal zo valt is dan wel weer de kwaliteit van hen. Farfan laat zijn directe tegenstander lopen welke een voorzet kan geven op de vrijstaande Ambrossini. PSV let even niet op: 2-1. Uiteindelijk nog 3-1 en krijg je nog even hoop.
De bal komt geloof ik nog 2 keer in de 16. De "vibe" die op dat moment door het stadion gaat is niet te beschrijven. De "stoere kaal geschoren hooligans" staan te gillen als wijven, je hart lijkt over te slaan, maar nee; net niet.
3-1 is gewoon een goede en terrechte uitslag. In Milaan hadden we gewoon ook minstens 1 keer moeten scoren.
En dan kun je een discussie gaan voeren over beslissende uitdoelpunten, de regel is er. De ene keer is het in je voordeel, de andere keer niet. Het is al vanaf het ontstaan van het spelletje, uit scoor je moeilijker/minder dan thuis. Wie uit scoort doet het dus goed. Daarnaast is het voor de uit club een extra stimulans om niet alleen maar met 10 man achter deb al te spelen, maar ook te gaan voor dat doelpunt. Ik denk dat, over het algemeen, het spel er gewoon aantrekkelijker door wordt.
Hoe dan ook heb ik wel van beide wedstrijden genoten, net als van het hele seizoen. Zondag het kampioensfeest. De week erna Feyenoord voetbal les geven (kan er helaas niet bij zijn) en hopenlijk de beker pakken in de kuip.
En als PSV er op de manier van AZ uit was gegaan dan had ik echt lopen janken. PSV was er met 2-0 nog niet. AZ met 3-1 wel. Nog geen halve minuut meer te spelen en dan de 3-2.
Ook gister een prachtige pot voetbal gezien. Alles erop en eraan.
De wereld heeft dinsdag naar een redelijke wedstrijd kunnen kijken tussen de engelse clubs, maar woensdag en donderdag heeft heel de wereld genoten. Vooral van de Nederlandse ploegen. Aanvallend combinatie voetbal, spanning en sensatie, alles gegeven, passie, schitterende ambiance in de stadions.
Geen finaleplaats, maar we tellen weer mee in Europa!
Ik heb genoten van PSV en AZ. |
|
|
| Daveje |
| je had het niet beter kunnen verwoorden..wat een domper gisteren zeg..:( |
|
|
| SnuggLe |
| Dat gehoord van die RBC fans? Wat een kneuzen zeg.... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat gehoord van die RBC fans? Wat een kneuzen zeg.... |
nee? |
|
|
| Djeebie |
| Die gasten vonden het nodig om uit het busluik te hangen op de snelweg. De chauffeur had ze al tig keer gewaarschuwd en de bus zelfs al een keer gestopt om te vertellen dat het levensgevaarlijk is. Maar goed, drie kneuzen vonden het toch nodig om dat luik weer open te zetten en toen is dat luik onder een viaduct dichtgeklapt met die gasten ertussen. Eentje heeft dat dus niet overleefd... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by raoel
De wereld heeft dinsdag naar een redelijke wedstrijd kunnen kijken tussen de engelse clubs, maar woensdag en donderdag heeft heel de wereld genoten. Vooral van de Nederlandse ploegen. Aanvallend combinatie voetbal, spanning en sensatie, alles gegeven, passie, schitterende ambiance in de stadions.
Geen finaleplaats, maar we tellen weer mee in Europa!
Ik heb genoten van PSV en AZ. |
En vrijdag weer een draak van een wedstrijd gezien bij Excelsior - Cambuur ;) :toothless |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Die gasten vonden het nodig om uit het busluik te hangen op de snelweg. De chauffeur had ze al tig keer gewaarschuwd en de bus zelfs al een keer gestopt om te vertellen dat het levensgevaarlijk is. Maar goed, drie kneuzen vonden het toch nodig om dat luik weer open te zetten en toen is dat luik onder een viaduct dichtgeklapt met die gasten ertussen. Eentje heeft dat dus niet overleefd... |
Het hele artikel:
http://www.nu.nl/news/522821/12/Bus...ter_fataal.html |
|
|
| Partyhardy! |
| Hoe hardleers kun je zijn? echt enorm dom! :eek: |
|
|
|
|