|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
Wat een vreselijk voetbal speelt dat Milan toch. Ik kan echt slecht tegen dat cattenachio gedoe. En die Gatusso is helemaal een enge gladjakkert :nervous:
Maar ja, hopen dat PSV in de tweede helft toch nog de 1-1 weet binnen te schuiven. En dan thuis gewoon lekker die 0-0. Dat zal ze leren. |
|
|
| DJ_Siesta |
| jaa echt smerig spel van milan bahbahbah, maar ozo effectief. Denk dat het verschil duidelijk hebt kunnen zien, farfan mist hem, shevchenko schiet em er genadeloos in. Laten we hopen op een magisch moment vna psv in de second helft |
|
|
| Tim81 |
| Anti-voetbal wordt nog beloond ook met een lelijke goal in de laatste minuut... Schot van Van Bommel had de gelijkmaker kunnen zijn, maar nu is het over en sluiten ben ik bang... |
|
|
| Djeebie |
Toen Cruyff ooit zei dat "Italianen niet van je kennen winnen, maar je ken wel van ze verliezen" bedoelde hij absoluut een wedstrijd als deze.
Vreselijk dit. Ze zouden eigenlijk voor de gein eens beloningspunten voor goed verzorgd aanvallend voetbal moeten geven. Mooi dat er geen Italiaanse club punten zal verdienen dan. |
|
|
| Remy D |
| psv had veel meer verdiend zonde, en beter schiet van Bommel een x niet door het midden |
|
|
| tijs08 |
Heerlijke wedstrijd, jammer van die laatste goal. Was totaal onverdiend. 1-1 had het moeten worden, verdiende PSV zeker wel.
Lag het aan mij of was Farfan gewoon de slechte speler van het hele veld. Pfff heb ik me lopen ergeren aan die gozer zeg... niet in de ruimte lopen bij een aanval om het uit elkaar te trekken... bal aanname altijd kut en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Park daar in tegen was de man van de wedstrijd! Wat een energie er uit dat ventje komt, niet normaal.
Hang volgende week weer aan de buis gekluisterd! Hopen dat psv het haalt, na deze tweede helft te hebben gezien maken ze nog wel een kansje... |
|
|
| DJ_Siesta |
eigenlijk zouden ze in eindhoven in de laatste 3 minuten, 3 doelpunten moeten maken. dan heb je milaan lekker ge-oowned :p
psv speelde 2e helft echt wel goed, maja jammer dat je dan niet scoort, terwijl er GEMOEG goede kansen waren :( |
|
|
| Blik |
tis gewoon hetzelfde als tegen Ajax, een overwicht hebben op het veld, maar AC Milan gaat er met de winst vandoor, dat is hun spelletje gewoon. Nederlandse clubs missen wat dat betreft gewoon een killermentaliteit.
nou moet ik ook zeggen dat psv wel beter was in de 2de helft, maar dat ze geen een kans fatsoenlijk op goal geschoten hebben, ze gingen allemaal recht op Dida af.
jammer maar helaas |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Tim81
Anti-voetbal wordt nog beloond ook met een lelijke goal in de laatste minuut... Schot van Van Bommel had de gelijkmaker kunnen zijn, maar nu is het over en sluiten ben ik bang... |
Ik begrijp ook niet waarom milan niet gewoon doorging met pressen zoals ze in de eerste helft deden. Dan had het minimaal 4-0 gestaan. Maar goed, met 2-0 wordt dit spel ook beloond, al heeft PSV het aan zichzelf te wijten dat het niet heeft gescoord. Zaten zeker een bal of 3 bij die er gewoon in hadden gemoeten als je op dit niveau acteert. |
|
|
| arjoderoon |
het is weer het zelfde liedje zoals altijd met italianen. maar goed, psv heeft het volledig aan zichzelf te wijten dat ze niet gescoord hebben. alle mensen wat hebben zij een hoop kansen om zeep geholpen. ik heb overigens niet 1 schot richting een hoek zien gaan...
en ja, bij milan weet je dat ze maar 1 moment nodig hebben.
dit wordt nog een hele zware opgave als psv thuis speelt |
|
|
| moogwai |
Wat een vette wedstrijd! Echt kut van die laatste goal van Tomasson, je voelde het ook aankomen, PSV speelt de 2e helft echt goed, maar weet het net niet te vinden. Ze hebben het aan zichzelf te wijten, wat een kansen...
Het wordt nu ontzettend lastig, want minimaal 2x scoren en geen goal tegen krijgen... lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien PSV gisteren ook erg veel kansen nodig hadden en niet wist te scoren. Maar goed, je weet het nooit. Laten we het hopen!
| quote: | Originally posted by tijs08
Park daar in tegen was de man van de wedstrijd! Wat een energie er uit dat ventje komt, niet normaal.
|
Inderdaad, die Koreaan speelde echt goed! Constant aanbieden, veel gevaarlijke dribbels, etc, hij was gewoon overal aanwezig! |
|
|
| Tim81 |
| Barry van Galen kreeg 2 beste kansen om AZ op voorsprong te zetten, maar helaas verloren de Alkmaarders door een aardig afstandschot... Komende donderdag maar hard aanmoedigen in De Hout en hopen dat AZ voor nog een stunt kan zorgen en de finale haalt! |
|
|
|
|