|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
alle joden zijn homo's dus dat zou in dit geval een beetje overbodig geweest zijn |
Alle kakkerlakken die hand in hand lopen, dat zijn de homo's.
Joden blijven hetro. |
|
|
| basd |
| Beginnen die sneue discussies over Ajax, PSV en Feyenoord alweer? Jullie zijn er vroeg bij dit jaar. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Beginnen die sneue discussies over Ajax, PSV en Feyenoord alweer? Jullie zijn er vroeg bij dit jaar. |
Je moet toch wat te doen hebben?? |
|
|
| basd |
Dat is waar, maar dat kan best op een normale manier, en niet met dat kinderachtige gedoe over joden en kakkerlakken (alsof die beestjes er iets aan kunnen doen)..
Op een normale manier over voetbal praten vind ik echt niet erg hoor :) Maar dat weet jij ook wel. |
|
|
| Djeebie |
| Ajax. Lijkt me duidelijk. |
|
|
| moogwai |
Ik hoop natuurlijk PSV, maar ik denk Ajax :)
Verdedigend is PSV beter geworden, maar het gemis van Robben, Kezman en Rommedahl is denk ik niet op te vangen. Maar dat neemt niet weg dat het leuk seizoen gaat worden. Ik ben benieuwd naar de nieuwe PSV-ers en ik denk dat Beasley wel eens de verassing van dit seizoen kan worden ;)
Ik denk ook dat Feyenoord een goed seizoen gaat draaien, maar ik denk dat Ajax dit seizoen niet veel punten laat liggen (oftewel vaak met 1-0 winnen :p ), dus wordt Ajax kampioen. |
|
|
| Blik |
Ajax zonder problemen dit jaar, ze hebben hetzelfde team als vorig jaar en dat team kan alleen maar groeien terwijl Feyenoord en PSV een nieuw team aan het opbouwen zijn.
ik hoop alleen niet dat ik Koeman te vaak zie na een wedstrijd want die stropdas geeft me kotsneigingen |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Blik
ik hoop alleen niet dat ik Koeman te vaak zie na een wedstrijd want die stropdas geeft me kotsneigingen |
En dat 1-tje erop, Amsterdamse bluf zeggen ze dan :rolleyes: Ze kunnen toch ook gewoon weigeren dat aan te trekken / om te doen wanneer Oger met die kleding aan komt zetten! Volgens mij kleedt Oger ook de selectie van Feyenoord, staat daar dan een 3 op de stropdas :conf: |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Blik
ik hoop alleen niet dat ik Koeman te vaak zie na een wedstrijd want die stropdas geeft me kotsneigingen |
Dat roze overhemd met witte kraag dat hij altijd draagt, is echt ongelooflijk gay:haha: |
|
|
| Optimus |
Ik denk dat Ajax kampioen wordt:
Ajax: geen spelers vertrokken die belangrijk waren voor Ajax. Stekelenburg hopelijk een basisplaats (in het kader van de toekomst van het Nederlands voetbal), wellicht Nigel de Jong in het centrum waar hij dominanter kan spelen en in kan schuiven (wat Escude niét kan). Sonck in zijn nieuwe rol achter de spits, waar hij zich beter op zijn plaats is. Vd Vaart als controlerende middenvelder, wellicht dat hij zo het spel meer naar zich toe kan trekken. Zlatan zal wel aan zijn laatste seizoen in NL beginnen.
PSV: Van Bommel nog niet vertrokken, verder goede versterkingen met Cocu en Beasly. ben benieuwd naar die Farfan, Alex en de keeper.
Feyenoord: kan weleens de verassing van het seizoen worden; Kuyt staat op scherp, Lazovic doet het ook goed en Buffel is hun beste voetballer. Hoop dat Ono eindelijk weer eens wat laat zien en Song ook:p Ben benieuwd hoe de verdediging het gaat doen bij hen:) Vind overigens Castelen helemaal geen materiaal voor het Nederlands elftal... Bosschaart is een nuttige speler voor de verdeiging en middenveld |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ajax: geen spelers vertrokken die belangrijk waren voor Ajax. Stekelenburg hopelijk een basisplaats (in het kader van de toekomst van het Nederlands voetbal), wellicht Nigel de Jong in het centrum waar hij dominanter kan spelen en in kan schuiven (wat Escude niét kan). Sonck in zijn nieuwe rol achter de spits, waar hij zich beter op zijn plaats is. Vd Vaart als controlerende middenvelder, wellicht dat hij zo het spel meer naar zich toe kan trekken. Zlatan zal wel aan zijn laatste seizoen in NL beginnen.
|
Ik ben het helemaal met je eens, zeker wat betreft Stekelenburg.. Alleen ben ik niet echt een fan van Sonck, het is te hopen dat ie dit seizoen eindelijk eens iets laat zien. Ik hoop op een sterk seizoen voor Heitinga en De Jong achterin.
Wat betreft Feyenoord ben ik eerlijk gezegd niet echt op de hoogte, dus daar zal ik maar niet te veel uitspraken over doen :) PSV moet maar hopen dat er andere mensen ook doelpunten kunnen maken.. Voor hun is het te hopen dat die nieuwe aankopen iets kunnen laten zien.
Mijn persoonlijke favoriet AZ is ondertussen rustig bezig een aantal Noordhollandse prutsclubjes af te slachten en heeft een rustige voorbereiding op het nieuwe seizoen. Twee echte nieuwe aanwinsten (als ik het goed gelezen heb waren het er niet meer), Jaliens en Sektioui, niet geheel toevallig met een Willem II-verleden. Ben benieuwd of ze de goede prestaties van het vorige seizoen kunnen herhalen, of dat ze in de competitie ook last krijgen van het Europacup-syndroom :p We zullen zien.
p.s. Castelen in Oranje? MWOEHAHAHAHAHAHA. Mijn god. |
|
|
| New Wave |
| Is cocu nog gebleseerd? |
|
|
|
|