|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by HBtje
hopelijk... die koekenbakker snapt er echt niets van. Alleen maar slechte aankopen en dan een van de sleutels / bepalende spelers laten vertrekken :rolleyes: |
Nou dan kunnen we nu stellen dat jij de grootste koekenbakker bent want jij begrijpt er al helemaal niets van.
Koeman wil nieuwe spelers kopen alleen zit Van Gaal te kutten.
Koeman wilde niet dat Zlatan weg ging maar Van gaal heeft gezegt dat Zlatan weg kon zonder Koeman daar over in te lichten.
Nog een punt waardoor het slecht gaat is het gezever van Vd Vaart e.a.
Koeman kan dit team niet meer motiveren omdat het allemaal talentjes zijn met een grote bek. Ze denken dat ze er al zijn maar dat zijn ze totaal niet. Grote bek maar niets presteren. Koeman kan deze kids nog veel leren en dat hebben ze niet in de gate. Ik sta ana d ekant van Koeman en ik hoop dat hij een betere club krijgt waarbij hij wel respect krijgt.
| quote: | Originally posted by HBtje
nee maar als trainer laat je t inkoopbeleid toch niet zo over je heen lopen. Hij moet ten slotte met de spelers naar een resultaat leiden........ |
Dan snap jij de functies niet helemaal. Koeman is trainer /coach en geen technisch directeur. Van Gaal en die voorzitter beslissen, koeman kan alleen maar advies geven. Als je als trainer niet goed door 1 deur kan met de technisch directeur dan kan je nergens 'overheen lopen'. |
|
|
| HBtje |
| Het beleid bij ajax is dus gewoon sucky :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HBtje
Het beleid bij ajax is dus gewoon sucky :rolleyes: |
Nee, heel ajax is sucky sucky :D
Whahaha, mooi man die reacties op die websites van Ado Den Haag over het staken:
| quote: | Als ik commercieel directeur van Den Haag was zou ik meteen
een lijn coke nemen die loopt van de Oost naar de Westtribune om even niet aan de consequenties hiervan te kunnen denken.
|
| quote: | Ach wat kan er nou niet.....
Stelletje kertsballen...
Gewoon me ze allen naar zeist en naar studio neus...
allemaal de tyfus...ik ben zwaar verkankaht kankazooi |
| quote: | Het wordt hoog tijd dat er óf meer mensen een beetje opleiding gaan genieten óf gewoon preventief geruimd worden bij het niet hebben van een intellect boven de 90.
Dat is mijn mening the Day After. |
Het mooie is, het is ook geen KNVB daar op die site, maar KNJB. Mag je raden waar de "J" voor staat
:stongue: :haha: |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nee, heel ajax is sucky sucky :D |
!eens
Vitesse Arnhem 1 :p
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahaha, mooi man die reacties op die websites van Ado Den Haag over het staken |
schorrie morrie :whip: :toothless |
|
|
| dj_spare |
whahah wat een afgang van Ajax... en maar ruzie maken onderling... prachtig! Al die verwende blaagjes worden nu hopelijk wakker, misschien dat ze er nu achter komen dat ze er lang nog niet zijn.
En ADO mag van mijn part oprotten uit de HCE... in ieder geval zoveel punten in mindering dat De Graafschap niet rechtstreeks degradeert :p |
|
|
| moogwai |
wehehe FC Heerenveen!! :D
Zondag PSV - Ajax!!!
Derde nederlaag op rij (of de vierde) :p |
|
|
| Jappio |
lol,
ach ajax wint volgende week wel weer van psv, feyenoord weer bovenaan ;) |
|
|
| Tim81 |
Het was echt zielig om te zien hoe die Ajax-gasten over het veld liepen! Mooiste voorbeeld was wel de schreeuwende Heitinga tegen Lobont.
Volgens Koeman is er vandaag een goed gesprek geweest en staan alle neuzen weer dezelfde kant op...
Als ze dinsdag verliezen van Maccabi (en zondag van PSV) dan kan Koeman zijn spullen pakken, zullen de transfers voorlopig uitblijven en kan Ajax het seizoen als verloren gaan beschouwen... |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Tim81
Als ze dinsdag verliezen van Maccabi (en zondag van PSV) dan kan Koeman zijn spullen pakken, zullen de transfers voorlopig uitblijven en kan Ajax het seizoen als verloren gaan beschouwen... |
ik zie ze zoals ze nu bezig zijn niet zomaar even winnen dinsdag. En PSV wint zoiezo wel van Ajax zondag, die zijn echt stukken beter bezig |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tim81
Als ze dinsdag verliezen van Maccabi (en zondag van PSV) dan kan Koeman zijn spullen pakken, zullen de transfers voorlopig uitblijven en kan Ajax het seizoen als verloren gaan beschouwen...
|
Die gaat zeker weg bij Ajax, en dat gun ik hem ook.
Koeman is een zeer goeie trainer en al die verwende zeikerds die maken dara geen gebruik van. Alleen maar een grote bek en niets presteren. Koeman moet naar een topclub. Ze missen een veteraan in het veld die die gasten kan sturen. Van gaal wil die alleen niet kopen. |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by New Wave
Van gaal wil die alleen niet kopen. |
Terwijl uitgerekend hij zo veel succes heeft gehad 9 jaar geleden, neem ik aan dat ie er toch van droomt dit nu als Technisch Directeur weer te kunnen bereiken.... Alleen maar meer vreemd dat ie dan niet inziet dat t zo niet werkt... :conf: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Die gaat zeker weg bij Ajax, en dat gun ik hem ook.
Koeman is een zeer goeie trainer en al die verwende zeikerds die maken dara geen gebruik van. Alleen maar een grote bek en niets presteren. Koeman moet naar een topclub. Ze missen een veteraan in het veld die die gasten kan sturen. Van gaal wil die alleen niet kopen. |
de grootste blunder van van Gaal is dat ie niet gewoon een goede spits heeft gekocht of zlatan niet had moeten laten gaan.
Dat was het hele verschil tussen een topclub en een middelmatig arrogant ploegje zoals nu in het veld staat. |
|
|
|
|