|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| DJ Gerrit |
gelukkig hveen has WON! maar wat een drama wedstrijd, 2e helft was echt ruk. Gelukkig bleef het 1-0. Hopen dat ze volgende keer beter spelen. Laten we hopen op een mooie tegenstander en niet DJNEPR ofzo.
Oja AZ verloren! Ben benieuwd wat CO te zeggen heeft:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
De optie 'andere club' heeft 3 stemmen gekregen, dus het kan zijn dat er mensen op AZ hebben gestemd... Maar ik denk dat Snuggle stiekem 3x op De Graafschap heeft gestemd :toothless
Heerenveen gaat het ook redden om te overwinteren zo te zien! |
Nee nee, heb tegen beter weten in op PSV gestemd...ook al ben ik er niet voor. Wel mooi dat al die ajaxieden hier zo blind zijn ;)
En de Graafschap: ik ben blij als ze de nacompetitie halen. |
|
|
| Tim81 |
Feyenoord ondanks nederlaag als eerste in de poule geeindigd!
FC Utrecht heeft wederom geen overwinning kunnen boeken...2-1 nederlaag tegen Austria Wien.
Ik ben benieuwd naar de loting morgen!
De Graafschap is gewoon weer op het oude niveau doorgegaan, 3-1 nederlaag tegen Vitesse (na een hele sneel voorsprong voor de Superboeren)! |
|
|
| Flippe |
Loting derde ronde UEFA Cup:
Grazer AK - Middlesbrough
SC Heerenveen - Newcastle United
FC Basel - Lille
Parma - VfB Stuttgart
Sporting Portugal - Feyenoord
Alemannia Aachen - AZ
Austria Wien - Athletic Bilbao
Partizan Belgrado - Dnjepr Dnjepropetrovsk
Valencia - Steaua Boekarest
Ajax - AJ Auxerre
CSKA Moskou - Benfica
Fenerbahçe - Real Zaragoza
Panathinaikos - Sevilla
Shakthar Donetsk - Schalke 04
Olympiakos - FC Sochaux
Dinamo Kiev - Villarreal
Achtste Finales Champions League
PSV- AS Monaco
Real Madrid-Juventus
FC Porto-Internazionale
FC Barcelona-Chelsea
Werder Bremen-Olympique Lyon
FC Liverpool-Bayer Leverkusen
Manchester United-AC Milan
Bayern München-Arsenal |
|
|
| jp |
Real Madrid-Juventus
FC Barcelona-Chelsea
Manchester United-AC Milan
Bayern München-Arsenal
Dat zijn echte voetbalwedstrijden :eyes: |
|
|
| SnuggLe |
| Heerenveen is exit, Ajax krijgt het ook nog lastig. AZ en Feyenoord dicht ik zeer zeker kansen toe.....en PSV, tsja, altijd lastig wel Monaco. |
|
|
| Remy D |
Barcelona - Chelsea word ECHT de wedstrijd!!
Had echt gehoopt dat dit de finale zou worden. Jammer
Maar verder wat een wedstrijden. :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Tim81 |
Sodeju! Inderdaad niet verkeerd zeg, wat een loting :eyes:
Dat levert hopelijk weer topamusement op!
Ik kan me er nu al op verheugen... :crazy: |
|
|
| DJ Gerrit |
| heerenveen exit weet ik zo 1,2,3 nog niet, tegen stuttgart hebben ze toch ook maar even gewonnen, en als underdog presteerd hveen altijd beter! maarja newcastle is natuurlijk wel een goede ploeg, maar ze zijn zeker niet kansloozzz |
|
|
| TranceFool |
Inderdaad een zeer leuke loting.
Vooral Heerenveen en Feyenoord gaan het erg lastig krijgen vrees ik, wel vet voor Heerenveen om zo´n topclub te loten :) |
|
|
| Jappio |
| Alleen AZ door. Ik zie Feyenoord en Ajax geen potten breken in Europa, Monaco is iets te sterk voor PSV en heerenveen verliest gewoon 2 x met 4-0. |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by Jappio
en heerenveen verliest gewoon 2 x met 4-0. |
nounounou, ik dacht het dus ff niet ehh :( |
|
|
|
|