|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Tim81
Morgen voorpaginanieuws:
Gullit ontslagen na wanvertoning in Alkmaar! |
of luinge nieuwe aanwinst feyenoord?
of van egmond omgekocht door welvermogende nac-supporters?
zeker die van egmond was echt een aanfluiting, 5 minuten speeltijd aftrekken..
Sja en Feyenoord - Az.. ongelooflijk stom dat die van galen nou nog steeds zichzelf niet kan beheersen. |
|
|
| Tim81 |
Inderdaad!
Van Galen bevestigt zijn reputatie maar weer eens... zeg maar dag tegen die voorselectie in Oranje (gok ik)!
Vanavond Ajax - Heerenveen, kan een leuke wedstrijd worden (Yildirim vs. Maxwell) |
|
|
| moogwai |
| Waren leuke wedstrijden gisteren. Genoeg spektakel in ieder geval. De Amstelcup levert toch vaak leuke wedstrijden op :) |
|
|
| Fkwebeman |
PSV 3 punten
AZ 3 punten
Ajax & Feyenoord beide 0-0 en slechts 1 puntje..
Beide teams nogal machteloos..
maar enfin,
FC Groningen - De Graafschap 1-0
(Erik Nevland, geen kans -->1-0 dus :D )
Beetje jammer van het geschop van de kant van de Graafschap. Eerste helft goed voetbal geleverd en de 2e helft dan toch maar gaan schoppen.. Met name Bot en Berck Beelenkamp er hard bezig.. (TE) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
PSV 3 punten
AZ 3 punten
Ajax & Feyenoord beide 0-0 en slechts 1 puntje..
Beide teams nogal machteloos..
maar enfin,
FC Groningen - De Graafschap 1-0
(Erik Nevland, geen kans -->1-0 dus :D )
Beetje jammer van het geschop van de kant van de Graafschap. Eerste helft goed voetbal geleverd en de 2e helft dan toch maar gaan schoppen.. Met name Bot en Berck Beelenkamp er hard bezig.. (TE) |
Misschien willen sommige mensen het nog niet weten.... Die vinden het namelijk gezellig om samen met de familie een frietje voor de tv te eten. Als je de standen nog niet weet is het misschien leuker dan al sje de uitslagen al weet. Beetje last van te weinig sociaal besef? |
|
|
| Fkwebeman |
sociaal besef?
je kunt natuurlijk ook pas na 20:00 dit topic gaan lezen? ;)
maar mijn excuses als ik je Studio Sport voor vanavond verpest heb :( |
|
|
| Opti |
| Als je nadat de wedstrijden zijn afgelopen in deze thread gaat kijken is het logisch dat de wedstrijden worden besproken... daar is deze thread toch voor? |
|
|
| MaGiK54 |
| Ajaks heeft wel moeite dit seizoen tegen ADO :D |
|
|
| After_Forever |
| Bah, wat een thuisfluiter die scheidsrechter bij Ajax. ADO kon niets goed doen, Ajax in de vorm van vdvaart schopt iemand lens en krijgt niet eens een kaart. Gelukkig is het 0-0 gebleven. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by After_Forever
Bah, wat een thuisfluiter die scheidsrechter bij Ajax. ADO kon niets goed doen, Ajax in de vorm van vdvaart schopt iemand lens en krijgt niet eens een kaart. Gelukkig is het 0-0 gebleven. |
viel mij ook op ja, vd vaart had zomaar 2 x geel kunnen krijgen |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
viel mij ook op ja, vd vaart had zomaar 2 x geel kunnen krijgen |
vd Vaart is een goede voetballer, maar kan idd ook een flink schoppertje zijn..
tegen Groningen ook weer geregeld flink aggressief.. (hoewel Buijs hem ook flink zat te stangen natuurlijk :toothless)
Moet eens uitkijken, ooit komt er wel een scheids die durft. :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Opti
Als je nadat de wedstrijden zijn afgelopen in deze thread gaat kijken is het logisch dat de wedstrijden worden besproken... daar is deze thread toch voor? |
Inderdaad ja, NA studio Sport....Want dat is bijna standaard namelijk. En dan ga jij vast weer controleren of dat echt zo is...dus alvast succes daar mee. |
|
|
|
|