|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Maxwell geselecteerd voor A-ploeg Brazilië
23/9/2004 20:55
Koud uitgeroepen tot Voetballer van het Jaar in Nederland, kan voor Maxwell het grote werk als international nu gaan beginnen. De linkerverdediger van Ajax is namelijk voor het eerst opgeroepen voor de nationale ploeg van zijn land Brazilië.
De linkerverdediger van Ajax is een van de 22 spelers die bondscoach Carlos Alberto Parreira opriep voor de WK-kwalificatieduels met Venezuela en Colombia. Het is voor het eerst dat Ajax zal opdraven in de A-ploeg van zijn land. Hij was wel al Olympisch international.
TERECHT! Oprotten met die Roberto Carlos aan de linkerkant! MAXWELL
Edit: Oh ja, de gebroeders De Boer hebben hun eerste wedstrijd in Qatar met 8-2 gewonnen :p |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Lekker dan! nog meer voetbal op tv :D :D |
En dan hebben we ook nog Canal Voetbal ofzo iets? 24 uur per dag voetbal :D |
|
|
| jp |
Zaterdag 25 september
RBC Roosendaal - Feyenoord (0-4)
PSV - sc Heerenveen (4-0)
Ajax - Roda JC (1-0)
AZ - Willem II (3-1)
Vitesse - FC Den Bosch (0-0)
Zondag 26 september
FC Utrecht - ADO Den Haag (2-0)
NAC Breda - RKC Waalwijk (0-4)
De Graafschap - FC Twente (0-0)
FC Groningen - NEC (0-0)
Tussenstand Holland Casino Eredivisie (seizoen 2004/2005)
1. PSV 6 5 1 0 16 20-5
2. Ajax 6 4 2 0 14 19-8
3. Feyenoord 6 4 1 1 13 18-6
4. FC Utrecht 6 4 1 1 13 14-5
5. AZ 6 3 2 1 11 13-9
6. Vitesse 6 3 2 1 11 10-7 |
|
|
| SnuggLe |
Graafschap EINDELIJK weer een puntje!
Heb best veel punten gehaald met mijn team:
- Alle verdedigers de 0! (1tje speelde alleen niet)
- Salomon Kalou in mijn team
- Zelfs mijn spelers van de Graafschap pluspunten! |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb best veel punten gehaald met mijn team:
- Alle verdedigers de 0! (1tje speelde alleen niet)
- Salomon Kalou in mijn team
- Zelfs mijn spelers van de Graafschap pluspunten! |
Informatie bestemd voor andere thread ;) |
|
|
| New Wave |
| Vind het eigenlijk best zielig. Allemaal van die jonge guppen die door duitsers worden gehakt. |
|
|
| Tim81 |
Auf wiedersehen!
Roy Makaay = Das Torphantom |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vind het eigenlijk best zielig. Allemaal van die jonge guppen die door duitsers worden gehakt. |
heerlijke pot :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
heerlijke pot :D |
Mooie goals ook :D |
|
|
| Creamfields23 |
| Was me toch wel weer een vet avondje voetbal wat ik weer eens heb gemist moest tot 23:00 werken. Tering wat heeft die Rooney van ManU toch een visitekaartje afgegeven :eyes: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vind het eigenlijk best zielig. Allemaal van die jonge guppen die door duitsers worden gehakt. |
Zo erg dat jij als Ajax-fan nog tijdens de wedstrijd maar achter je PC'tje gaat zitten? Blaasvoetbalhooligan :p
Heb zelf ook alleen de eerste helft klein stukje gezien trouwens, ben maar film gaan kijken, was een HEEL stuk vermakelijker.
En Rooney was inderdaad niet echt heel verkeerd bezig (heb daarna nog even samenvatting van Man. U. gezien), wat een voetballer zeg.. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Tim81
Auf wiedersehen!
Roy Makaay = Das Torphantom |
Idd, echt niet normaal! Wat een goals :eyespop:
Rooney was ook erg goed bezig, wat heeft die jongen een goed schot zeg! En dan gewoon na een paar maanden blessureleed, meteen in z'n eerste wedstrijd bij Man Utd 3x scoren! Eigenlijk te gek voor woorden :eyes: |
|
|
|
|