return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 12)
View this Thread in Original format
Djeebie
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik vind het dus niet kunnen. Het slaat toch nergens op om zulke dingen 90 minuten lang te gaan roepen. :rolleyes:

Precies! En dan komt die kut-KNVB met zo'n persbericht dat ze "teleurgesteld zijn in de autoriteiten (lees: politie)" :rolleyes: Ik geloof dat meneer Haverkort altijd de wedstrijd nog stil had kunnen leggen. Maar ja, daar heeft hij, en de hele KNVB, het lef niet voor.

Clubs moeten gewoon een keer van het veld lopen. Of je nou voor, achter of gelijk staat. Gewoon kappen met die onzin.
MaGiK54
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik vind het dus niet kunnen. Het slaat toch nergens op om zulke dingen 90 minuten lang te gaan roepen. :rolleyes:

Ik ken nog een oud gezegde: Schelden doet geen pijn.

Geen aandacht aan schenken, dan gaat het vanzelf over. Aangezien de wedstrijd bijna gestaakt wordt en de media er bovenop springt, verergerd dit soort gedrag alleen maar.
Djeebie
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik ken nog een oud gezegde: Schelden doet geen pijn.

Geen aandacht aan schenken, dan gaat het vanzelf over. Aangezien de wedstrijd bijna gestaakt wordt en de media er bovenop springt, verergerd dit soort gedrag alleen maar.

Wat een onzin zeg. Nee, van der Vaart staat 90 minuten lang lekker te voetballen daar met al die eencelligen die hem en z'n vriendin voor van alles uitmaken :rolleyes:

Voetbal is emotie dat weet iedereen, maar d'r zitten gewoon grenzen aan. Zonder aanleiding mensen verrot schelden is buitengewoon triest en dat moet gewoon worden aangepakt.

En geen aandacht aan schenken helpt niet, anders was het al rustig geweest.
jp
Vroeger (...) kwam ik nog weleens bij Ajax (de Meer) en daar had men geen spreekkoren maar een nieuw lied, elke week opnieuw. Daar zat heel wat werk in en was bovendien echt grappig. Tegenwoordig is het maar matig wat dat betreft.
MaGiK54
quote:
Originally posted by Djeebie
Wat een onzin zeg. Nee, van der Vaart staat 90 minuten lang lekker te voetballen daar met al die eencelligen die hem en z'n vriendin voor van alles uitmaken :rolleyes:

Voetbal is emotie dat weet iedereen, maar d'r zitten gewoon grenzen aan. Zonder aanleiding mensen verrot schelden is buitengewoon triest en dat moet gewoon worden aangepakt.

En geen aandacht aan schenken helpt niet, anders was het al rustig geweest.

Man die ééncellige kicken erop, hoe meer media-aandacht ze krijgen hoe gaver ze het vinden en hoe harder ze gaan schreeuwen. Maar je hebt wel gelijk dat het ééncelligen zijn ;)
raoel
Er worden wel ergere dingen geroepen dan dit, maar ook dit keur ik af. Probleem is: waar trekken we de grens.

Dat is een nogal moeilijke zaak, maar ze moeten eens beginnen met op te treden tegen langdurig "kwetsende" spreekkoren. Om te beginnen, leg de wedstrijd tijdelijk stil. Laat de stadionspeaker even zijn werk doen terwijl de wedstrijd stil ligt.
Heeft het geen invloed, wedstrijd staken en 3-0 overwinning voor de club waarvan de supporters zich wel gedragen.

Als de KNVB eens ballen toont en dit uitvoert is het zo afgelopen denk ik. Helaas worden de goede hierdoor gestraft, de wedstrijd wordt immers voor hun neus stil gelegd. Blijft het vaker voorkomen, dan het betreffende vak met supporters ontruimen en vervolgens pas verder spelen.
Jappio
quote:
Originally posted by raoel
Er worden wel ergere dingen geroepen dan dit, maar ook dit keur ik af. Probleem is: waar trekken we de grens.

Dat is een nogal moeilijke zaak, maar ze moeten eens beginnen met op te treden tegen langdurig "kwetsende" spreekkoren. Om te beginnen, leg de wedstrijd tijdelijk stil. Laat de stadionspeaker even zijn werk doen terwijl de wedstrijd stil ligt.
Heeft het geen invloed, wedstrijd staken en 3-0 overwinning voor de club waarvan de supporters zich wel gedragen.

Als de KNVB eens ballen toont en dit uitvoert is het zo afgelopen denk ik. Helaas worden de goede hierdoor gestraft, de wedstrijd wordt immers voor hun neus stil gelegd. Blijft het vaker voorkomen, dan het betreffende vak met supporters ontruimen en vervolgens pas verder spelen.

ja dat gaat natuurlijk echt nooit werken. Dan zitten er dalijk 100 man van feyenoord bij az in het stadion en krijgt az een 3-0 nederlaag aan zijn broek. Om maar niet te spreken over de vernielingen die daarna aan stadion en omgeving worden aangericht door de eencelligen.

Ach en zolang het niet verder gaat als silvie is de hoer van amsterdam kan ik er wel mee leven. Vd Vaart had er ook voor kunnen kiezen om net als de rest van de nederlandse prof's een vriendin te hebben die niet beroemd is (zie voetbalvrouwen op sbs6 ;)).
Fkwebeman
Bij FC Groningen - NAC hadden we vandaag scheidsrechter Vink.. niet echt geweldig, voor beide partijen.

Lurling werd vanaf het moment dat hij warm liep, door 'West' toegezongen. Luuuurling, Lurling, Luuuurling Zeurling, je moeder is een hoer.. etc etc. (naar aanleiding van een rode kaart die hij een groninger ooit aansmeerde toen hij bij Heerenveen speelde)

Hier is verder niet op gereageerd en ook niks omgeroepen in het stadion.. op een gegeven moment hield het dan ook op.

Ik sta zelf niet meer zo vaak op West, het gaat dat weer vaker mis, erg jammer en aangezien er constant camera's op dat vak gericht zijn, hoef ik er niet met m'n kop op.. :D

Toen de spreekkoren nog 'nonkwetsend' waren, was het daar een stuk gezelliger.. Risicowedstrijden mijd ik in dat vak al helemaal..
basd
Gisteren in Studio Voetbal hoorde ik helemaal een mooie oplossing: geloof dat het over ADO Den Haag ging, maar dat weet ik niet zeker meer.. Daar hadden ze het over gordijnen die gewoon dicht gingen op het moment dat er spreekkoren te horen waren, benieuwd wat dat voor rellen zou gaan opleveren..

En van die spreekkoren zijn echt sneu, ik snap niet hoe je kan beweren dat dat wel moet kunnen.. Ik zou me er als speler ook niet echt fijn bij voelen als er zulke dingen over mijn vriendin geroepen werden, of ze nou bekend is of niet (alsof dat uitmaakt).
Fkwebeman
die doeken..

geniale oplossing, in den haag gaan die er compleet aan als die naar beneden zijn en het zingen zal er echt niet minder van worden..

Cosmic
quote:
Originally posted by Fkwebeman
die doeken..

geniale oplossing, in den haag gaan die er compleet aan als die naar beneden zijn en het zingen zal er echt niet minder van worden..

Kunnen ze elkaar dan mooi de hersens inslaan: twee vliegen in een klap!
Fkwebeman
mooi stukje in VI's 'Het wereldje'

DJ Tiësto speelt na succesvol optreden op Olympische Spelen, nu ook Zuiderpark plat.

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 
Privacy Statement