|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| arjoderoon |
| dat hoeft nog niet eens van mij. als ze nu maar eens een keer goed gaan scouten, want dat scouten van koeman was een ramp.... (wat doet charisteas bij ajax?? die schopt nog geen deuk in een pakje boter) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
dat hoeft nog niet eens van mij. als ze nu maar eens een keer goed gaan scouten, want dat scouten van koeman was een ramp.... (wat doet charisteas bij ajax?? die schopt nog geen deuk in een pakje boter) |
Die moeten ze ook wegdoen. ze moeten een artiest in de voorhoden hebben. Iemand die in de kleine ruimtes wel raad weet met de bal. |
|
|
| arjoderoon |
Babel wordt de held amsterdam :o
we zijn benieuwd en wachten af. OVerigens is die tweede plek nu helemaal in handen van ajax... az is de kluts helemaal kwijt in de HCE. dus nu voorronde CL voor ajax als het zo blijft. PSV is al kampioen...
leuk, twee afgekeurde goals van robert... allebei discutabel. |
|
|
| Muppy |
penalties bij fey - psv
:eyes: |
|
|
| Muppy |
HELEMAAL NIETS!!!
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| moogwai |
Zo, weer penalties! Weer erg spannend. Gelukkig is PSV de winnaar :D
Maar wat een drama was van Egmond & co.. niet normaal :rolleyes:
Gewoon schandalig om goal van Robert af te keuren, hij deed helamaal niks. En Robert stond ook niet buitenspel en had ook al een penalty moeten hebben.. maar ja gelukkig bestaat er iets zoals gerechtigheid...
En idd helemaal niets in Rotterdam!!! :p |
|
|
| AversusZ |
| Az opnieuw verloren. 3-2 van Utrecht. Ajax 2e nu :cool: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by AversusZ
Az opnieuw verloren. 3-2 van Utrecht. Ajax 2e nu :cool: |
En nu kan PSV dus zaterdag al kampioen worden :)
Alleen 8 mei vieren ze het pas... :rolleyes: |
|
|
| raoel |
PSV begon, behoudens de eerste kans, erg zwak aan de wedstrijd. Feyenoord speelde met bezieling en was de betere. De 1-0 ruststand was, zeker gezien de kansen terecht. PSV scoort 2 goals in de 2e helft. Het was iig geen buitenspel en de andere was IMO geen overtreding. Babos trekt bij die andere goal zijn armen volgens mij terug tijdens het duiken omdat hij het fluitje hoort. Denk dat ie um anders wel had kunnen redden.
PSV heeft nog kansen meer en komt dik verdiend op 1-1. Voor PSV is een eventuele finale een leuk extra-tje. Feyenoord moet de finale halen om het seizoen nog kleur te geven, maar de verlenging is helemaal voor PSV. PSV is wel sterk, maar Feyenoord leek er helemaal doorheen te zitten.
PSV had het in de verlenging af moeten maken, maar bij de pingels trekken we wederom aan het langste eind. En dik verdiend IMO.
Hopen dat Ajax morgen wint, zodat we die in de finale even in kunnen pakken ;)
[edit]
Van Egdmond, tja, toch enkele foutjes, maar wat ie klaarspeelt bij die pingels?
Voor zover ik weer mag je als keeper helemaal niet naar voren komen. Babos lag zowat op stip!
Ik kan er naast zitten... |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by moogwai
En nu kan PSV dus zaterdag al kampioen worden :)
Alleen 8 mei vieren ze het pas... :rolleyes: |
Mijn verjaardag! :D
Wordt flink feesten in Eindhoven! :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
[edit]
Van Egdmond, tja, toch enkele foutjes, maar wat ie klaarspeelt bij die pingels?
Voor zover ik weer mag je als keeper helemaal niet naar voren komen. Babos lag zowat op stip!
Ik kan er naast zitten... |
je mag op het moment dat de aanloop van de speler begint, als keeper naar voren lopen, is nu een paar jaartjes zo. Vroeger moest je idd op de doellijn blijven staan |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
wat je prognose betreft: je zit op de helft :)
ik denk 1-1 ofzo en dan na verlenging en penalties gaat psv verder.
|
WOW. ik had er flink wat geld op in moeten zetten.... |
|
|
|
|