|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
http://www.nu.nl/news/530051/44/See...ons_League.html
kan die gozer het dan echt niet uit zn bolle kop laten?
wat een eikel zeg.. hij wil alleen maar in oranje voor zichzelf. Ze zijn echt beter af zonder die vent in het nederlands elftal. Zolang hij zichzelf niet in dienst kan stellen van het team moet ie gewoon zn bek houden. Ook al presteert ie bij ac milan wel, hij doet toch waar hij zelf zin in heeft.
Gelukkig is van basten niet vatbaar voor kritiek van allerlei kanten en gaat hij (tot nu toe) gewoon nog door met zijn eigen selectie beleid. |
wat kan jij weer lekker overdrijven zeg. In plaats van dat je blij bent dat die gozer het Nederlands elftal niet zo maar laat vallen omdat die de laatste maanden niet geselecteerd is. Hij is een aanwinst voor het Nederlandse voetbal alleen zien sommige mensen dat niet en denken alleen aan zijn penalty's en zijn woorden buiten het veld.
begin die hetze tegen Seedorf een beetje beu te worden, die jongen heeft al 3 keer de CL gewonnen, geef hem dan ook wat krediet |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Blik
wat kan jij weer lekker overdrijven zeg. In plaats van dat je blij bent dat die gozer het Nederlands elftal niet zo maar laat vallen omdat die de laatste maanden niet geselecteerd is. Hij is een aanwinst voor het Nederlandse voetbal alleen zien sommige mensen dat niet en denken alleen aan zijn penalty's en zijn woorden buiten het veld.
begin die hetze tegen Seedorf een beetje beu te worden, die jongen heeft al 3 keer de CL gewonnen, geef hem dan ook wat krediet |
Volgens mij win je een europa cup nog steeds niet alleen, en bovendien hoort die arrogante houding van m ook niet in het Nederlands elftal. Ben blij dat van Basten gewoon kiest voor de jeugdige aanpak en ik zie liever een talent als madura meedoen dan zo'n arrogante kwast van een seedorf. |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Blik
wat kan jij weer lekker overdrijven zeg. In plaats van dat je blij bent dat die gozer het Nederlands elftal niet zo maar laat vallen omdat die de laatste maanden niet geselecteerd is. Hij is een aanwinst voor het Nederlandse voetbal alleen zien sommige mensen dat niet en denken alleen aan zijn penalty's en zijn woorden buiten het veld.
begin die hetze tegen Seedorf een beetje beu te worden, die jongen heeft al 3 keer de CL gewonnen, geef hem dan ook wat krediet |
als club voetballer krijgt hij wel krediet (al was hij 2x zo verschrikkelijk slecht tegen PSV dat hij sowieso al niet in aanmerking zou komen voor Oranje) maar verder moet hij lekker het Nederlands elftal uit zijn gare kop zetten met zijn kutkapsones.. Daar past niet iemand die zo naast zijn schoenen loopt..
Grtzz Remy |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jappio
Volgens mij win je een europa cup nog steeds niet alleen, en bovendien hoort die arrogante houding van m ook niet in het Nederlands elftal. Ben blij dat van Basten gewoon kiest voor de jeugdige aanpak en ik zie liever een talent als madura meedoen dan zo'n arrogante kwast van een seedorf. |
Het zegt genoeg dat hij elke wedstrijd weer in de basis staat bij AC Milan en de trainer hem één van de beste vind. Dat die arrogant zou zijn vind ik geen reden om hem niet te selecteren. Hij hoeft van mij niet perse te spelen maar hij heeft wel een schat aan ervaring en dat is ook belangrijk in een nationale ploeg. En hij is nog jeugdig genoeg, vooral die jeugdige spelers kunnen een hele hoop leren van hem. |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Blik
Het zegt genoeg dat hij elke wedstrijd weer in de basis staat bij AC Milan en de trainer hem één van de beste vind. Dat die arrogant zou zijn vind ik geen reden om hem niet te selecteren. Hij hoeft van mij niet perse te spelen maar hij heeft wel een schat aan ervaring en dat is ook belangrijk in een nationale ploeg. En hij is nog jeugdig genoeg, vooral die jeugdige spelers kunnen een hele hoop leren van hem. |
Hij mag uiteindelijk ook heus wel mee als waterdrager. |
|
|
| Opti |
Seedorf kan wel lullen dat hij weer het Nederlands elftal in wil... maar hij zet zichzelf weer meteen buitenspel door onderstaande:
| quote: | Seedorf in het AD
Seedorf voelt dat hij nog niet `klaar' is met Oranje. ,,Ik wil nog wat winnen met het Nederlands elftal. Die ambitie is nog erg groot. Ik heb af en toe contact met Ruud van Nistelrooy en Edwin van der Sar. Voor de rest zijn er heel veel nieuwe jongens die een kans krijgen, soms zelfs terwijl ze bij hun Nederlandse club op de bank zitten. Ik speel elke week in de Serie A, in een competitie waarvan de bondscoach zelf de moeilijkheidsgraad kent. Ik hoor dat Van Basten zegt: Ik krijg Seedorf niet aan het voetballen in Oranje. Ik denk dat hem dat wel lukt. Laat hij niet langer gek doen en het gewoon proberen.'' |
Hij zegt dus eigenlijk dat hij er geen reet van snapt dat bankzitters uit een mindere competitie wel spelen terwijl hij, basisspeler is uit de moeilijkste competitie van de wereld niet eens wordt geselecteerd. Dáár wilde Van Basten vanaf juist. Groot gelijk dat hij hem niet selecteert nu... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Blik
Het zegt genoeg dat hij elke wedstrijd weer in de basis staat bij AC Milan en de trainer hem één van de beste vind. Dat die arrogant zou zijn vind ik geen reden om hem niet te selecteren. Hij hoeft van mij niet perse te spelen maar hij heeft wel een schat aan ervaring en dat is ook belangrijk in een nationale ploeg. En hij is nog jeugdig genoeg, vooral die jeugdige spelers kunnen een hele hoop leren van hem. |
oew dus als mijn trainer mij de beste vindt moet je mij ook selecteren? Precies wat opti zegt; die jongen leeft in zn eigen kooi en laat m daar lekker in zitten.
Bovendien denk ik dat hij met de huidige veldbezetting geen toegevoegde waarde is, bij dat laffe Milan spel waaruit van de organisatie wordt gevoetbald. Als hij in het NL-elftal komt moet je op die positie een stuk gecontroleerder spelen (en dus niet bij 2 van de 4 steekballetjes de bal verliezen).
Nee, ik ben blij dat van Basten Seedorf niet selecteert. |
|
|
| arjoderoon |
staat van verdienste is geen reden om een voetballer te selecteren. Van basten selecteert heel duidelijk met een doel: spelers die voor het team willen gaan en niet hun eigen ego voorop zetten.
Geweldig dat die jongen iedere week bij milan speelt en dat ancelotti hem zo goed vindt. Dat vindt ik geen probleem,
krijg alleen genoeg van die kerel die maar blijft zeuren om het nederlands elftal.
Kinderen die vragen, worden overgeslagen! |
|
|
| jp |
| Champions League finale is in jaren niet zo interessant geweest :wtf: |
|
|
| New Wave |
| leuk potje voetbal inderdaad. :) |
|
|
| DJ_Siesta |
seedorf hoort in nl elftal, punt.
leuke pot idd:D |
|
|
| Remy D |
| wat een wereldwedstrijd |
|
|
|
|