|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
hebben ze wel een leuk groepie op de bank ;)
Marco is kinderoppas:
Stekelenburg, Heitinga, Maduro, Sneijder, v.d. Vaart en Babel |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Tim81
hebben ze wel een leuk groepie op de bank ;)
Marco is kinderoppas:
Stekelenburg, Heitinga, Maduro, Sneijder, v.d. Vaart en Babel |
Ik vind het sowieso belachelijk dat Maduro en v.d. Vaart zijn opgeroepen om langs te komen. Maduro heeft amper gespeeld, en dat zegt v. Basten dat 'ie hem kent uit de Ajax-jeugd, voortrekkerij dus. En v.d. Vaart speelt de laatste tijd te belabberd... |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb er zeer veel vertrouwen in vanavond, verdediging en middenveld ziet er erg goed uit. Goede zet dat van Basten Kuijt van rechts laat beginnen, die kan die opkomende Rat wel de baas denk ik :) |
|
|
| mansie |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik vind het sowieso belachelijk dat Maduro en v.d. Vaart zijn opgeroepen om langs te komen. Maduro heeft amper gespeeld, en dat zegt v. Basten dat 'ie hem kent uit de Ajax-jeugd, voortrekkerij dus. En v.d. Vaart speelt de laatste tijd te belabberd... |
Het is nu toch ook wel over met van de Vaart. Het blijft een eeuwig talent. Hij heeft 1 seizoen erg goed gedraaid.... Maar wat heeft hij daarna nou eigenlijk laten zien.
Neem dan inderdaad liever Dirk Kuijt. Die wordt elk jaar beter en beter..
:conf: |
|
|
| New Wave |
| VdV is inderdaad helemaal niets meer. Sporadisch heeft hij nog een goeie actie maar je ziet weinig van hem. Hij was inderdaad een aantal jaren geleden ene talent. maar het lijkt of hij niet verder groeit. |
|
|
| Jappio |
Het gelijk van van Basten,
vond Babel zeer goed invallen; madura niet opvallend gespeeld maar geen fouten. Ik vind het heel knap om te zien dat van Basten er een echt team van heeft gemaakt dat heel samenhangend speelt. Continu storen, dat al bij de aanval begon. Zag er allemaal heel degelijk uit. Nu nog een beetje meer voetballen, dan komt die kwalificatie helemaal goed!
Jammer btw dat kuki die goal niet gewoon maakt tegen tjechie, anders hadden we er al bijna geweest! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Het gelijk van van Basten,
vond Babel zeer goed invallen; madura niet opvallend gespeeld maar geen fouten. Ik vind het heel knap om te zien dat van Basten er een echt team van heeft gemaakt dat heel samenhangend speelt. Continu storen, dat al bij de aanval begon. Zag er allemaal heel degelijk uit. Nu nog een beetje meer voetballen, dan komt die kwalificatie helemaal goed!
Jammer btw dat kuki die goal niet gewoon maakt tegen tjechie, anders hadden we er al bijna geweest! |
Des nederlands...
Eerst zeiken, en daarna: "Ja maar we winnen wel"
Het kan mij niet boeien wat hij doet, ALS we het WK maar halen. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Des nederlands...
Eerst zeiken, en daarna: "Ja maar we winnen wel"
Het kan mij niet boeien wat hij doet, ALS we het WK maar halen. |
Dat is ook weer zo hypocriet... Want straks sta je met een of ander klunzig team in de eerste ronde van het WK en dan liggen ze er meteen uit. En dan begin je wel weer te zeggen dat het een kut team is... |
|
|
| New Wave |
Ach hou toch eens op.
16 miljoen meningen. Allemaal schapen.
Ga me er niet meer druk om maken. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Des nederlands...
Eerst zeiken, en daarna: "Ja maar we winnen wel"
Het kan mij niet boeien wat hij doet, ALS we het WK maar halen. |
wat heeft mijn reply daarmee te maken dan? :conf: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dat is ook weer zo hypocriet... Want straks sta je met een of ander klunzig team in de eerste ronde van het WK en dan liggen ze er meteen uit. En dan begin je wel weer te zeggen dat het een kut team is... |
Check, natuurlijk heb je daar gelij in. Maar als je van Basten laat begaan en zo tot het Wk komt, gaat hij dan niet ineens andere spelers selecteren. Redden we het door de kwalicificatie, dan kan het WK ook echt wel wat worden.
| quote: | Originally posted by Jappio
wat heeft mijn reply daarmee te maken dan? :conf: |
Niets, is niet persoonlijk voor jou bedoeld, maar voor die 16 miljoen kritische Nederlanders. Ik heb/had ook mijn twijfels bij zijn selectiebeleid, maar ik zie het allemaal wel...... |
|
|
|
|