|
Voetbal, seizoen 2004-2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by Tim81
Wat is Van Basten allemaal aan het doen... :conf:
|
Vernieuwing. Ik vind het niet zo gek. Het is maar een oefeninterland, dus een mooie manier om eens wat nieuwe namen te proberen. En waarom zou ie dat niet doen?
Bovendien zijn mensen als Stam en Frank de Boer na het EK gestopt, dus daar moeten weer nieuwe mensen voor in de plaats komen. Door meteen wat meer nieuwe mensen erbij te halen heb je sneller een beter beeld van wie daar zou kunnen spelen denk ik (je kunt meteen twee of drie mensen ofzo voor een positie uitproberen in een enkele interland). |
|
|
| Tim81 |
Da's waar! Ben ik het helemaal mee eens... Maar waarom Dave v.d. Bergh, die gast is 28 of zo! Collins John, v. Persie en Nigel de Jong is logisch; die zijn jong en hebben potentie... Van Kromkamp en Castelen moet dat nog blijken, zij hebben geen ervaring op hoog niveau... Hofland is voorbijgestreefd door Heitinga en Bouma
Wel terecht overigens dat Zenden, v.d. Meijde en Kluivert niet zijn geselecteerd! |
|
|
| basd |
Da's waar! Ben ik het helemaal mee eens... Maar waarom Dave v.d. Bergh, die gast is 28 of zo! Collins John, v. Persie en Nigel de Jong is logisch; die zijn jong en hebben potentie... Van Kromkamp en Castelen moet dat nog blijken, zij hebben geen ervaring op hoog niveau... Hofland is voorbijgestreefd door Heitinga en Bouma
Wel terecht overigens dat Zenden, v.d. Meijde en Kluivert niet zijn geselecteerd! |
v.d. Bergh had ik even over het hoofd gezien, die vat ik ook niet helemaal (al vind ik het wel een goede voetballer)..
Over Kluivert: "Iedere speler, ervaren of niet, moet eerst maar eens bij zijn ploeg laten zien waarom hij in het Nederlands elftal thuishoort. Ja, dat geldt ook voor Kluivert. Die heeft een jaar bijna niet gespeeld."
Niet geselecteerd dus wegens gebrek aan ritme en vorm. |
|
|
| Jappio |
ik vind hofland dus echt wel een stuk beter dan bouma, 1 van de meest overschatte voetballers van t land. Die liep gister ook weer een partij aan te kloten. Net als die keeper van PSV zeg, doet me denken aan de goede oude tijd dat malkowski nog op goal stond mwhehe. Kon ook geen bal normaal uittrappen, weet niet wanneer die moet uitkomen. Geef mij dan maar zoetebier :) |
|
|
| moogwai |
Wat is Van Basten allemaal aan het doen... :conf:
|
Aan het oefenen met selecteren :D
Nee, maar ik kan me wel vinden met de selectie. Van Basten is volgens mij vooral op zoek naar nieuwe backs en vleugelspelers. De zwaktste plekken van het Nederlands elftal. Tegen Ajax speelde Van de Bergh erg goed, hij had een paar zeer gevaarlijke voorzetten waar ook de goals uit vielen. Dus van mij mag hij wel een kans hebben, zeker nu Robben geblesseerd is.
| quote: | Originally posted by Jappio
ik vind hofland dus echt wel een stuk beter dan bouma, 1 van de meest overschatte voetballers van t land. Die liep gister ook weer een partij aan te kloten. Net als die keeper van PSV zeg, doet me denken aan de goede oude tijd dat malkowski nog op goal stond mwhehe. Kon ook geen bal normaal uittrappen, weet niet wanneer die moet uitkomen. Geef mij dan maar zoetebier :) |
Pas naar een paar wedstrijden vind ik dat je een oordeel kan geven over Gomez. Ik vind hem zeker geen slechte keeper. Gisteren kon hij niks doen aan de goals van Rode Ster. Het waren 3 fouten van de verdediging (ook al was de voorzet bij de 1e goal wel subliem en hadden ze pech met die van richting veranderd schot, maar die mag natuurlijk al nooit DOOR de muur komen, dus dat was gewoon een grote fout eigenlijk).
Ik vond PSV zeker niet tegenvallen, alleen waar was soms de verdediging???. Ben al lang blij dat ze weer weten te scoren, en als Park die bal er gewoon ingeschoten had dat was het gewoon 3-3 geworden. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by moogwai
(ook al was de voorzet bij de 1e goal wel subliem en hadden ze pech met die van richting veranderd schot, maar die mag natuurlijk al nooit DOOR de muziek komen, dus dat was gewoon een grote fout eigenlijk). |
Mooie tiepvaud.
Maar je hebt wel gelijk, zelfs onze keeper scheldt ons verrot (en terecht) als die muur zo uit elkaar valt. Het leek wel een Van Der Valk-hotel. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by basd
Mooie tiepvaud.
|
LOL :p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by moogwai
Pas naar een paar wedstrijden vind ik dat je een oordeel kan geven over Gomez. Ik vind hem zeker geen slechte keeper. Gisteren kon hij niks doen aan de goals van Rode Ster. Het waren 3 fouten van de verdediging (ook al was de voorzet bij de 1e goal wel subliem en hadden ze pech met die van richting veranderd schot, maar die mag natuurlijk al nooit DOOR de muur komen, dus dat was gewoon een grote fout eigenlijk).
|
Aan bepaalde twijfelingen kan je zien dat t geen topkeeper is. Net als bij die 3e goal; hij doet eerst een stap naar voren en daarna naar achter. Ik zeg niet dat het een fout is, maar op deze manier kan die die bal nooit pakken. En bovendien een keeper die eenbenig is mag natuurlijk nooit voorkomen op dit niveau. |
|
|
| Tim81 |
Eindelijk is het voetbal weer echt begonnen...
Wat een openingsweekend gelijk, gelukkig veel goals (slechts 4 ploegen hielden de 0)! Kuijt en Castelen stalen de show in Rotterdam, Vennegoor of Hesselink bezorgde PSV de overwinning en Ajax kreeg het nog knap lastig bij Twente. Den Bosch pakte verrassend gelijk 3 punten en ook Vitesse heeft laten zien dat ze dit jaar niet tegen degradatie willen voetballen!
Van de week maar weer eens een toto'tje invullen en ook door die manager-spelletjes kijk je toch op een andere manier naar het voetbal! |
|
|
| Tim81 |
Wat was Zlatan allemaal aan het doen gister??
:whip: :whip: :whip:
Er zit echt een steekje los bij die gast! Dat heeft hij helemaal niet nodig, als je toch zo goed kan voetballen :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| Nee wat doet de GRAAFSCHAP nou, die eikel van een vitesse huren, die zongo! |
|
|
| Tim81 |
Tja, daar win je de oorlog ook niet mee !!
Die jongen is 2 jaar geblesseerd geweest en heeft vorig jaar niet kunnen laten zien alweer op niveau te zijn...
Ze hadden beter nog even verder kunnen zoeken! |
|
|
|
|