|
Party knark (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Aendy
Folket! Sabba nu inte trådarna, försök hålla er till ämnet. Vi skröt precis i en annan tråd (tror det var "Bra med TA Sverige" eller nåt) att vi har sakliga diskusioner och vettiga trådar. Om ni vill snacka film finns det faktiskt en gammal tråd med lite filmer ("Swordfish" heter den), försök ta snacket där eller starta en ny tråd. |
Ne men Aendy har rätt.. stoppa sabbet:) Skapa en ny tråd e faktiskt inte så svårt så jag ska försöka hålla mig till det..
men jag måste få svara på alienfactory först...nope har inte sett den, undrar oxå om den e värd o ladda ner.. |
|
|
| mindshooter |
| Från och med nu så tas alla inlägg bort som inte håller sig till ämnet (i denna thread). Puzz och kram! :clown: |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Puzz och kram! :clown: |
Tack.:toothless :toothless |
|
|
| Gaby |
| ....här ska vi snacka knark! |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by Gaby
....här ska vi snacka knark! |
OK. Vi byter tema lite.
Så, vart köper ni ert knark då?
Själv söker jag upp Jugoslaverna vid hamnen, de har bra gräs, men tabletter får man fixa hos finnarna i stan. Det finns andra gäng oxå, men de är opålitliga. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
....här ska vi snacka knark! |
Hehehe.....Du kunde inte ha sagt det bättre....
Btw någon som har provat Ghb? |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by x-dream
Btw någon som har provat Ghb? |
Inte jag, det sägs att man kan bli påverkad av det. |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
Inte jag, det sägs att man kan bli påverkad av det. |
Inte jag heller, det sägs också att man kan bli helt dum ihuvudet av det och att man kan dö i sömnen.. |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Inte jag heller, det sägs också att man kan bli helt dum ihuvudet av det och att man kan dö i sömnen.. |
Dessutom kan man bli berusad av det, och aventuellt hallucinera. |
|
|
| reveal |
| låter mao som om man är jävligt dum om man tar det |
|
|
| [A|ienFactory] |
| det sägs att det rent utav kan fungera som en drog. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
låter mao som om man är jävligt dum om man tar det |
Det är ju sant.....Jag har provat Gbl hette det nog....Fast det var som att bli full....
Inte lika farligt som Ghb.... |
|
|
|
|