|
Party knark (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
altså om jag sitter hemma och inte gör något annat än att lyssna på musik då kan jag fokusera och njuta av musiken ganska bra. men när jag är på fest så finns det så många yttre faktorer som påverkar så att jag inte kan fokusra lika mycket.
Det kan vara vad som helst som får en på andra tankar HELA tiden.. ex: man tänker först på hur skön musiken är sen trampar man i en utspilld cola och det kletar på skorna, då dras ens tankar bort från musiken i några sekunder till det kletiga golvet. sen innan man hunnit fokusera på musiken igen går en snygg tjej förbi och man fokuserar på henne och sen hinner man foklusera på musiken igen för någon sekund och sen får man en armbåge i skallen av en som dansar bakom en. OSV.... man kan helt enkelt inte fokusera nog mycket på musiken hela tiden för att kunna njuta utav den lika bra som man kan hemma.
därimot finns det andra anledningar jag går till fester, typ som allt folk, djupet utav musiken förändras oxo i en stor sal med hög volym.. det låter nästan alltid bättre än hemma. och stämningen och atmosfären och för omväxlingen och för att komma bort från det monotoma livet osv.
det är mitt motiv till att ta alkohol. att njuta mer utav kvällen för jag kan inte fokusera enbart på musiken.
( då kanske dem som tar droger använder droger som ett alternativ till att jag tar alkohol, dock tycker jag personligen det är dumt med droger när det ändå finns alkohol) |
|
|
| Virus |
| quote: | Originally posted by psystamp
jag kan inte säga mer än att jag håller med dig till 100% |
Nånting säger mig att du inte kommer få något svar av honom |
|
|
| Goldiluxe |
Jag vet inte riktigt vad jag kanner for att tycka om denna fragan idag.
Ang legalisera Cannabis till viss del....
Horde precis pa nyheterna har att Holland har 12.6% arbetsloshet.
TJIHOOO vad bra.
Grasrokare blir sloa, kanske.
Fler dor pa Irland av sjalvmord an bilolyckor.
Vad det nu har med saken att gora.
Folk borde fa flumma bort sig hur dem vill i vad dem vill, men alla verkar tro att Hollandarna lever i harmoni pga graset, vilket jag undrar om det ar sant.
Ackel packel. :)
Ska man inte kunna joina ett gang o ha kul utan en joint?
hmm.... |
|
|
| Goldiluxe |
Typ sisadar 75% av svenska folket tycker att, JA dra in Passet.
Fan vad korkat.
Lat ungjavlarna prova sa vet dem vad det handlar om.
Antingen fastnar dem i det, eller sa far dem se nagon raka illa ut, och bli skramda av det, eller sa tycker dem inte att det var intressant.
VAD AR PROBLEMET MED SVERIGE??
naiva skitland.
Inte fan knullar dem alla med kondom bara for att det finns HIV eller andra sunkiga sjukdomar.
Det kanske inte ar sa satans kul att fa nat kli eller svid pa muttan eller snorren.
Lat dem prova och ha lite kul, sa far dem se vart det leder.
Eller jag vet!
Dra in passet! det haller dem nog pa mattan ett tag.
SUCK .... :o |
|
|
| JayBee |
| jag tror att vi behöver tvätta goldiluxe's mun med en rejäl dos tvål! :D :D :D |
|
|
| Goldiluxe |
| quote: | Originally posted by JayBee
jag tror att vi behöver tvätta goldiluxe's mun med en rejäl dos tvål! :D :D :D |
Asch, vi ar val alla (ganska) vuxna har eller? :)
Jag gor ju inga personliga pahopp. |
|
|
| JayBee |
EY!! varför har du en smiley face som visar rumpan för!!! :)
hehe nä men altså jag menade bara att du svär så mycket.. haha så roligt oxo iomed att du inte har "å" "ä" och "ö"... jag föreställer mig hur det låter i mitt huvud och garvar ihjäl mig :) en argsint, svärande och brytande tjej :) |
|
|
| Goldiluxe |
Jag gillar att visa rumpor till folk?
Ska forsoka att inte svara sa himlans mycket.
Aigggghtt?? |
|
|
| psystamp |
| quote: | Originally posted by Virus
Nånting säger mig att du inte kommer få något svar av honom |
nåt säger mig att jag bryr mig inte.. lol |
|
|
| Virus |
| quote: | Originally posted by psystamp
nåt säger mig att jag bryr mig inte.. lol |
Nånting säger mig att du gör rätt i det.
Nånting säger mig också att den här tråden är inne på sitt 35:e varv |
|
|
| staz |
| quote: | det är mitt motiv till att ta alkohol. att njuta mer utav kvällen för jag kan inte fokusera enbart på musiken.
( då kanske dem som tar droger använder droger som ett alternativ till att jag tar alkohol, dock tycker jag personligen det är dumt med droger när det ändå finns alkohol) |
Etanol vs. MDMA = Lerigt grus vs. Slipade guldklimpar.
Somliga nöjer sig med gruset.
svär på goldi, det behövs lite attityd här ! :) |
|
|
| psystamp |
| quote: | Originally posted by Virus
Nånting säger mig att du gör rätt i det.
Nånting säger mig också att den här tråden är inne på sitt 35:e varv |
hahah.. så sant så sant.. :D
vadå.. säger du att denna tråd börjat lite för långt.. nääää..hehe |
|
|
|
|