return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
Party knark (pg. 43)
View this Thread in Original format
St_Andrew
"A single joint is composed of more than 400 different chemicals, all of them toxic. On combustion these multiply into about 2,000 equally poisonous chemicals. Cannabis is different from alcohol, heroin or other drugs because it is fat-soluble."
AC.
quote:
Originally posted by Goldiluxe
Typ sisadar 75% av svenska folket tycker att, JA dra in Passet.
Fan vad korkat.
Lat ungjavlarna prova sa vet dem vad det handlar om.
Antingen fastnar dem i det, eller sa far dem se nagon raka illa ut, och bli skramda av det, eller sa tycker dem inte att det var intressant.
VAD AR PROBLEMET MED SVERIGE??
naiva skitland.
Inte fan knullar dem alla med kondom bara for att det finns HIV eller andra sunkiga sjukdomar.
Det kanske inte ar sa satans kul att fa nat kli eller svid pa muttan eller snorren.
Lat dem prova och ha lite kul, sa far dem se vart det leder.
Eller jag vet!
Dra in passet! det haller dem nog pa mattan ett tag.
SUCK .... :o

"låt de prova på droger! Låt de hoppa från en hög byggnad! Låt de slå ner en gammal tant på gatan! Låt dem göra vad de vill, skit i allt och alla!" är det så du resonerar? :conf:
Du missar också att motivera varför sverige är ett naivt skitland i detta samanhang.

Och förövrigt så även i sverige är självmord vanligare dödsorsak än trafikolyckor.Faktum är faktiskt att det är den vanligaste dödsorsaken bland män mellan 15-44 år.
AC.
quote:
Originally posted by psystamp
quote:

Originally posted by [A|ienFactory]
Jag tycker att de som behöver knark för att uppleva den bästa effekten inte riktigt har känsla för trance, och inte kan uppfatta det på rätt sätt. En person som verkligen njuter av trance behöver egentligen inget knark för att hamna i extas. De flesta som behöver knark till hjälp, gör det kanske bara för knarkandets skull, men INTE alla. själv tar jag inget, det behövs inte. Musiken räcker för mig för att uppleva den totala tillfredsställelsen.

jag kan inte säga mer än att jag håller med dig till 100%

Då måste jag fråga om ni själva verkligen någon gång tagit droger samtidigt som ni varit ute på "trance-fest"?
reveal
Bara så att alla vet så bannades [A|ienFactory] för flera år sedan, så hans inlägg är inget man behöver citera/svara på :)
JayBee
quote:
Originally posted by reveal
Bara så att alla vet så bannades [A|ienFactory] för flera år sedan, så hans inlägg är inget man behöver citera/svara på :)

hmm sjukt, men han kanske har kommit tillbaks i formen utav ett nytt nickname? eller vart han bannad på ip nummer osv?

EDIT: ioförsig vem skulle villja hänga på ett forum där man var bannad? :P
Goldiluxe
quote:
Originally posted by AC.
"låt de prova på droger! Låt de hoppa från en hög byggnad! Låt de slå ner en gammal tant på gatan! Låt dem göra vad de vill, skit i allt och alla!" är det så du resonerar? :conf:
Du missar också att motivera varför sverige är ett naivt skitland i detta samanhang.

Och förövrigt så även i sverige är självmord vanligare dödsorsak än trafikolyckor.Faktum är faktiskt att det är den vanligaste dödsorsaken bland män mellan 15-44 år.

Vad jag sager och skrivit verkar ju vara det som sverige star for, tydligen.
Ar inte det naivt enough att tro att manniskor inte gor det anda?
Vem bryr sig? Lat dem prova pa vad dem vill, men rakna med att fa skit tillbaka.
FOLK BOR fran sin familj lart sig vad som ar RATT och FEL!
Jag skyller allt pa foraldrarna anda, det ar dem som satter grunden.
Ungarna borde fa prova knark i skolan och polisen borde starka regler o straff for ackliga langare och skit istallet.

sa tycker jag se duuu.....
Smekbar
quote:
Originally posted by AC.
"låt de prova på droger! Låt de hoppa från en hög byggnad! Låt de slå ner en gammal tant på gatan! Låt dem göra vad de vill, skit i allt och alla!"

men alltså, att jämställa att slå ner en tant o att röka en joint är väl relativt idiotiskt? I alla fall enligt mig... Att röka en joint innebär att du får i dig lite tjära som skadar lungorna, vilket endast skadar dig själv. Att slå ner en tant skadar någon annan och är därför givitvis fel...
St_Andrew
quote:
Originally posted by Smekbar
men alltså, att jämställa att slå ner en tant o att röka en joint är väl relativt idiotiskt? I alla fall enligt mig... Att röka en joint innebär att du får i dig lite tjära som skadar lungorna, vilket endast skadar dig själv. Att slå ner en tant skadar någon annan och är därför givitvis fel...

att röka en joint o sedan därför slå ner en tant då? :)
staz
apapapap.. nu tar vi det lungt här va? weed är trots allt en peace drug. lyssna bara på bob-mon's texter. Inga tantnedslagningar av det dödsknarket.
Goldiluxe
Att roka en joint ar ganska trakigt.
Att sla ned en tant kanske ar ganska roligt enligt vissa sadistiska typer.

JayBee
quote:
Originally posted by Goldiluxe
Att roka en joint ar ganska trakigt.
Att sla ned en tant kanske ar ganska roligt enligt vissa sadistiska typer.
hahaha.. you gotta love her!
AC.
Smekbar: Du missade poängen, jag jämförde inte.

Helena: Jag vet inte om jag ska ta det du skriver på allvar eller om du bara driver med oss :conf:

Hur som haver så är det inte alls på något sätt naivt att tro att folk följer lagar.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
Privacy Statement