|
Party knark (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
| quote: | Originally posted by x-dream
Btw någon som har provat Ghb? |
Varför är GHB så poppis utanför Sthlm? Här så existerar det knappt..
HAr aldrig testat och kommer nog aldrig testa... låter ju helskabbigt!!! |
|
|
| Dj Memento |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Det tycker jag va bra sagt. Jag blir också euforisk av bra musik och bra stämning. Tycker man att det e bättre med droger så visst, men tyvärr finns det en chans att man inte tycker det e kul utan droger efter ett tag.. |
Precis min åsikt. E är schyst så länge man inte *måste* ta det för att ha kul. Har testat ett par gånger och det vara riktigt fett, men efter att jag fått en ännu mer euforisk effekt av att bara vara på ett bra dansgolv så har jag slutat med det. Ger bättre känsla när allting är helt perfekt och man vet att det faktiskt *är* så pass fett! |
|
|
| King of Clubs |
| Men säg att det inte "är" så fett. då sitter ischen bra. När jag tagit e blir all musik bra, destå bättre musik desto mer "påverkad" blir jag. Men man kan verkligen uppskatta andra musikstilar mer. Så om nån skulle släpa med er till en Niclas Strömstedt konsert nån gång så är det bara att börja knapra och ni kommer att få en helkväll!! :D :D |
|
|
| Dj Memento |
| quote: | Originally posted by Gaby
E makes peopel smile and love...Jag föredrar 1000 E:ade än 100 fulla personer!!! |
Ja man kan ju inte gärna klaga på stämningen när folk är E:ade, medans alkohol inte är mitt favoritgift precis |
|
|
| Gaby |
Jag bara undrar efter att ha sett folk på MoS festen...
När ska folk fatta att man inte ska dricka OCH ta droger???
Vissa blir ju sååååå otroligt odrägliga!! Eller varför kan inte folk fatta att man behöver inte peta i sig 5 E! Hjälper inte 4 så kommer inte heller 5 att hjälpa!
Va e det för fel med att bara ta ett och låta det komma??? |
|
|
| Vitryss |
Därför att Aendy, tyvärr, delvis har rätt. Folk är dumma....en del iaf.
Det är sådana som gör det olagligt för oss andra....*suck*
Själv tar jag 1.5 piller när jag tar E...ALDRIG mer.
Trippa lugnt. |
|
|
| King of Clubs |
Jag tar aldrig E när jag går ut längre. Jag har inte tagit E på en evighet egentligen. Men jag förstår inte hur man vågar ta det när man går ut i Stockholm faktiskt. Man ser ju påverkad ut på en mils avstånd! Och här är ju som bekant komissionen rätt skoningslös. Däremot så tycker jag det är underligt hur underutbildade många vakter verkar vara. Jag vet flera gånger som jag varit halvt borta, med pupiller stora som månen och vakten sagt saker som "drick lite mindre nästa gång" när dom stängt och tänt upp eller också bara inte märkt nåt även fast man går rakt framför näsan på dom..
Det kackiga med att inte dricka alkohol när man är E påverkad är att man går och beställer "ett glas vatten" var femte minut och då blir det ju ganska uppenbart.. samtidigt är alkohol väldigt äckligt just då.. |
|
|
| Vitryss |
Tar också vädligt sällan E, men har definitivt roligare de gånger jag tar. Så är det bara.
Ravekommisonen är mest på Docklands, väldigt mycket grisar på Astral Projection, så det kändes lite jobbigt att ha tagit då och liksom vara tvungen att vara lite på sin vakt...
På vanliga nattklubbar är det väldigt sällan RKs på. Överhuvudtaget är det mycket få poliser ute på nätterna i Stockholm. Har en polare vars brorsa är snut, och han berättade att i somras var det några helger då det bara fanns 2 (!) snutbilar ute i hela Stockholms kommun.
Att det då prioriterar att förstöra för folk på Docklands istället för att förhindra BROTT, dvs misshandel, mord, inbrott, rån, osv, tycker jag är extremt konstigt... :mad:
*suck* |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vitryss
Att det då prioriterar att förstöra för folk på Docklands istället för att förhindra BROTT, dvs misshandel, mord, inbrott, rån, osv, tycker jag är extremt konstigt... :mad: |
tja, att knarka är ju ett brott enligt svensk lag... |
|
|
| King of Clubs |
På Dailly´s iaf förut när Vertigo var där, då såg man ofta snutar/komission där inne som gick och spanade.
Jag såg också många på Astral Projection som var påtända. En snubbe blev klippt av komissionen på toaletten och han lär ju inte varit ensam.. |
|
|
| Ravesquad |
| Hörni på tal om knark.. kokain e fan det bästa jag tagit nånsin, finns inget dåligt me det alls förutom att jag kan tänka mig att man kan bli addict rätt lätt.. skönt att det e så dyrt:) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Hörni på tal om knark.. kokain e fan det bästa jag tagit nånsin, finns inget dåligt me det alls förutom att jag kan tänka mig att man kan bli addict rätt lätt.. skönt att det e så dyrt:) |
Coke är livsfarligt! Hur lätt som helst att fastna i det eftersom man blir mer psykiskt beroende än fysiskt.
Första linan är ju alltid bäst kom sen så är det ett evigt jagande efter första-linan-upplevelsen som inte riktigt man kan uppnå till!
Den drogen förändrar en människa på mycket kort tid, är nog en av dom värsta drogerna...men håller med att det den är skön! |
|
|
|
|