|
Party knark (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| [A|ienFactory] |
Själv super jag bara innan jag drar ut o festar.
:D:D |
|
|
| reveal |
| jag hade aldrig fått för mig att prova nåt sånt |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
Själv super jag bara innan jag drar ut o festar.
:D:D |
Jo det gör jag med.....
Fast man har ju provat lite...... |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by x-dream
Fast man har ju provat lite...... |
man oxå.
:D:D |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
man oxå.
:D:D |
:D :D :D Det har väl dom flesta gjort idagens läge...... |
|
|
| King of Clubs |
Alltid kul att prova.. ..efter prova kommer nyttja. Och det är oxå kul. Efter nyttja kommer skärselden och det är inte så kul.
Man måste balansera så att det inte går åt skogen. |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Man måste balansera så att det inte går åt skogen. |
balanssinnet försvagas oxå av GHB.
:D:D:D |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
balanssinnet försvagas oxå av GHB.
:D:D:D |
Gör det de....Det visste jag inte....Har ju bara provat det en gång och det räcker för mig.... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by x-dream
Det är ju sant.....Jag har provat Gbl hette det nog....Fast det var som att bli full....
Inte lika farligt som Ghb.... |
Verkar va mest ni på landet som tar det...känner ingen i stan som provat.. |
|
|
| King of Clubs |
| Har inte heller hört talas om nån här som testat, men det skrivs en del om det i tidningarna.. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Har inte heller hört talas om nån här som testat, men det skrivs en del om det i tidningarna.. |
Jo, och då e det alltid nå bönder som åkt dit.. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Verkar va mest ni på landet som tar det...känner ingen i stan som provat.. |
På landet....:D :D :D Ni kanske har mera av andra sorters droger...... |
|
|
|
|