|
Party knark (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| lägg er på den nivån där ni hatar knark ok? :) |
|
|
| reveal |
jasså så jävla pass? :) klockan är 0530, jag funderar på att lämna festen, trots att jag har "fattat tycke" för en brud (vet inte om det är ett riktigt uttrcyk, men det lät iaf som ett)
sjukt trött nu... ska sova tills jag vaknar :p |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by reveal
jasså så jävla pass? :) klockan är 0530, jag funderar på att lämna festen, trots att jag har "fattat tycke" för en brud (vet inte om det är ett riktigt uttrcyk, men det lät iaf som ett)
sjukt trött nu... ska sova tills jag vaknar :p |
Uttrycket är helt rätt, men nu undrar man ju.......hur gick det med bruden?
NordLight |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by reveal
visst hade du druckit vatten innan du provade alkohol?
ok, den var lam, men jag var bara tvungen :) |
Hahaha!!! Bra sagt tycker jag!:)
Alkohol e mycket lättare att få tag på, så de e där för man provar de innan man röker på. Så funkar jag i allafall. |
|
|
| Gaby |
| OCh sen blir det hash som oxå är lättare att få tag på än E, gräs, affe, coke eller va det nu kan vara... |
|
|
| Vitryss |
exakt.... folk kommer alltid vilja knarka, speciellt när det är olagligt.
Vill man verkligen få folk att sluta så måste man legalisera allt och sedan köra massiva kampanjer i skolor om vad som är farligt.
Mig kommer dem dock aldrig få på andra tankar, jag kommer knarka vidare...
Men det finns juh andra "oförstörda" där ute, ;) |
|
|
| Gaby |
| en kompis dog av en överdos i helgen... festen kan lätt gå över till något annat... |
|
|
| King of Clubs |
Det var väldigt tråkigt att höra :(
Jag känner ingen som dött av droger, vet nån som har gjort det, men ingen nära vän. När man hör sånt här så får man ju sej en tankeställare.. ..det är en sån sak man inte tror händer nån i ens närhet även om det mycket väl skulle kunna inträffa.
Hoppas allt är bra. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
en kompis dog av en överdos i helgen... festen kan lätt gå över till något annat... |
:( nära vän eller? hur som helst tråkigt |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
:( nära vän eller? hur som helst tråkigt |
nära nån i min familj... ja man får sig en tankeställare. MAn måste helt enkelt inse sina begränsningar och inse att man kan inte gå över gränserna hela tiden! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
en kompis dog av en överdos i helgen... festen kan lätt gå över till något annat... |
Det var mycket tråkigt att höra....Jag beklagar sorgen Gaby...Hoppas allt är bra |
|
|
|
|