return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 
Party knark (pg. 48)
View this Thread in Original format
Sypherion
snälla nån... ^^
Smekbar
quote:
Originally posted by Mindshooter
Forumet är ingen chat så försök att inte lägga inlägg såsom "Lol" eller "Håller med" endast...... Man kan utveckla sina tankar lite

så... vad menar du...?
staz
quote:
de dricker det för att det är gott

:nervous: :wtf: :nervous: :wtf:

vem fan behöver sex? man kan ju dra en tarzan, eller låta bli helt.
reveal
staz, jag förstår inte alls vad du menar faktiskt... utveckla gärna :)
staz
quote:
vem fan behöver sånt där?

quote:
vem fan behöver sex? man kan ju dra en tarzan, eller låta bli helt.

att man inte behöver sex heller, man överlever utan, det är en fråga om vilja och upplevelse, snarare än behov.

sedan är frågan hur man ska definera behov? är sex ett behov trots att man klarar sig utan det? det kan det säkert argumenteras en del kring.
reveal
Jag tror ni tar Sypherion alltför bokstavligt. Det han menade (tror jag) var helt enkelt att han inte använde droger, "vem behöver sånt"...
staz
mm, men elitistiska uttalanden bör pekas i rätt riktning :p
Sypherion
quote:
Originally posted by reveal
Jag tror ni tar Sypherion alltför bokstavligt. Det han menade (tror jag) var helt enkelt att han inte använde droger, "vem behöver sånt"...

vad jag menar är att droger är bland det dummaste som finns. musiken i sig själv har praktiskt taget samma effekt, UTAN biverkningar.

nåväl kanske lite huvudvärk men det får man leva med :D
Aendy
quote:
Originally posted by Sypherion
vad jag menar är att droger är bland det dummaste som finns. musiken i sig själv har praktiskt taget samma effekt, UTAN biverkningar.

Det är inte alla som är välsignade med den förmågan utan måste ta till hjälpmedel för att uppleva det rus som kanske du och jag känner för den sagolika musiken.
Virus
Vad har ni mer för superkrafter som gör er överlägsna oss andra?

Smeagol
quote:
vad jag menar är att droger är bland det dummaste som finns.

Jag ar frestad att halla med, men da jag saknar forstahandsinformation vagar jag inte riktigt. :) I vilket fall som har frihetsprincipen hogre prioritet for mig. Ta du om du vill, jag gor det inte.

quote:
musiken i sig själv har praktiskt taget samma effekt, UTAN biverkningar.

nåväl kanske lite huvudvärk men det får man leva med :D

Raknar du inte tinnitus som biverkning?
staz
quote:
musiken i sig själv har praktiskt taget samma effekt

Vilket jag förmodar att du vet baserat på din enorma erfarenhet? :rolleyes:

Alla är 'välsignade' av naturen att kunna uppleva välmående osv.. Sedan att det går att förstora ett par 100 ggr för de som väljer är en annan femma som inte har något som helst med naturlig förmåga att uppleva välmående/eufori etc att göra.

För någon som älskar smör: ;)
Bröd utan smör må vara gott men hur gott det än må vara så hade det för smörälskaren fortfarande varit godare med smör på.

eller nåt.

faktum är att t.o.m. de mest naiva som anser sig kunna njuta fullt ut av musiken skulle njuta mycket mer under påverkan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 
Privacy Statement