|
Party knark (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Xplorer76 |
| Lite colombianskt... Kokain alltså |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by Gaby
Cola tappar ju det roliga efter några raise...:whip: och colan här i Sverige suger!!! |
Hehe... beror på vem du köper utav.... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Hehe... beror på vem du köper utav.... |
spelar inge roll...har du testat det bästa så går det bara inte att köra något raise i kalla landet som ligger så många rövar från Colombia :p
Har någon av er varit ute och rest i Latinamerika? ;) |
|
|
| Aendy |
| Hmm, jag tänkte lägga mig i men nu känner jag att ni skjuter långt över min kunskapsnivå på ämnet så jag lämnar er ifred. Står dock fast vid tidigare övertygelser... än mer nu. |
|
|
| Vitryss |
Dina åsikter kan man iaf respektera Aendy, du dricker juh inte alkohol eller använder tobak, respekt!
:) |
|
|
| robstar |
Lite torsdags rim.
Pudare blir sundare och Knarkare blir starkare.
;) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Vitryss
Dina åsikter kan man iaf respektera Aendy, du dricker juh inte alkohol eller använder tobak, respekt!
:) |
FETT ME' RESPEKT!:whip: |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Vitryss
Dina åsikter kan man iaf respektera Aendy, du dricker juh inte alkohol eller använder tobak, respekt!
:) |
Det är fruktansvärt starkt att inte dricka alkohol......DAMN.....respekt....Tror inte att jag skulle klara att inte göra det.... |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by x-dream
Det är fruktansvärt starkt att inte dricka alkohol......DAMN.....respekt....Tror inte att jag skulle klara att inte göra det.... |
Håller med... har en kompis som kör spiknykter jämt och han kan ha kul ändå... fast å andra sidan så har han krökat innan och det höll på att ta livet av honom.....
Nåja, denna diskusion kan nog hålla på i evigheter.
Men får väl göra som man vill, jag dricker bara, har slutat med allt "syntetiskt", för röka andra saker än prince har jag aldrig gillat. |
|
|
| Vitryss |
Favorit tråden, måste va med på första sidan på den döda svensk delen av trancEaddict.com!
;) |
|
|
| staz |
skoj tråd.. får slänga in nåt kreativt inlägg här lite senare när ja har mer tid..
kul att läsa folks kommentarer iaf.. orkade inte läsa allt dock :)
kan ju säga som så att det lär knappast finnas ett enda fall dokumenterat av bråk eller vandalisering startad av någon som varit påverkad av E,., det E gör med folk är den exakta motsatsen till våldsamhet, aggression osv..
sen säga att E använts mkt tidigare än början av 80 talet..
e du mod på DS whiterus? tänkte på din sig/avatar |
|
|
| WhiteRussian |
Den här gamla tråden... happy times, :p
Nej, jag är inte moderator på DanceSafe, men jag tror stenhårt på idén...
Men det är meningslöst att diskutera droger utifrån om det är bra eller inte på ett webbforum. Överhuvudtaget så var jag precis lika mycket emot innan jag prövade, men jag ändrade mig, :)
Diskutera vidare, jag orkar inte komma med några nya inlägg, men det är kul att se någon annan föra drogliberalismens fana vidare, ;) |
|
|
|
|