|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
אוקיי הבנתי
סבבה
אז אני יחבר את זה למערכת ביינתיים |
|
|
| nimrod levi |
| אחי איפה קנית את הציוד וכמה עלה לך? |
|
|
| Narcotic Mind |
רציתי לקנות זוג
Vestax PDX2000
ועוד מיקסר
Vestax PCV 175
אבל רק אלה עם אוזניות וכל הדברים מסביב מגיע כבר ל12000
בעיקרון יש לי תקציב לזה אבל אז אין לי כסף לקומפקטים, ובעיקרון עדיף לי להתחיל עם קומפקטים, פשוט פטיפונים יותר קוסמים לי :)
בכל מקרה יש סיכוי שאני אוכל לקנות גם וגם ואז יסדרו איזה מחיר נחמד |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
רציתי לקנות זוג
Vestax PDX2000
ועוד מיקסר
Vestax PCV 175
אבל רק אלה עם אוזניות וכל הדברים מסביב מגיע כבר ל12000
בעיקרון יש לי תקציב לזה אבל אז אין לי כסף לקומפקטים, ובעיקרון עדיף לי להתחיל עם קומפקטים, פשוט פטיפונים יותר קוסמים לי :)
בכל מקרה יש סיכוי שאני אוכל לקנות גם וגם ואז יסדרו איזה מחיר נחמד |
מה התקציב שלך אולי נוכל להמליץ לך.... |
|
|
| Scorchio |
נימרוד
את הקומפקטים קניתי בפיוניר בתל אביב
שניהם עלו לי 4700
המיקסר קניתי בחנות בדיזינגוף סנטר שנקראת
Beatman
עלה לי 2300
כל הקרדיט לאריק שאמר לי את הטלפונים של החנות
:) |
|
|
| Narcotic Mind |
שם אני חשבתי לקנות... בביטמן
ד"א הם עובדים עם קרמבו רקורדס אז אני די סומך עליהם
עכשיו חשבתי חשבתי להזמין דרכם זוג
Cdj100
יכול להיות שיצא יותר זול מהחנות של פיוניר
ד"א תזכיר לי איפה זה החנות של פיוניר... ליד כיכר דיזינגוף לא ? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חברה שמעו קניתי
Vestax PCV-175
עכשיו הכל עובד טוב ויפה
הבעיה היחידה
כשחיברתי אליו שני קומפקטים
ללא מגבר
רק קומפקטים ואוזניות
אז ככה
אני תמיד שומע את שני הערוצים יחד
אלא אם כן אני מכבה
את ה
P.F.L
אבל אם אני מעלה ערוץ אחד והשני למטה
עדיין שניהם מנגנים
וגם האקולייזר לא משפיע
שוב אני חוזר
ניסיתי את זה רק עם אוזניות
בלי שום מגבר חיצוני ורמקולים
אם המיקסר יהיה מחובר למגבר אז אני ישמע הכל?
תעזרו לי בבקשה מי שיודע
___________________ |
חחחחחחח
אחי מה הקשר שאמרתי לי באיי סיי קיו על מגבר???
זה בכלל לא קשור!!
בדקת אולי ה
Cue
שלך עובד על
Split
יענו מכניס את שני הערוצים לתוך האוזניות?
:D
:P
תבדוק את זה קודם לפני |
|
|
| Dj-2TaLL |
מזל טוב כולם על הציוד!!!
בקשר למיקסר, זה מציק לי למה אני רוצה גם כזה...
מה הבעיה שוב?
תפרט כמה שאתה יכול..
:)
!!!אני רוצה טכניקס |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב צח על הציוד
ונראה שעשית גם מחיר טוב
סחטיין עליך... |
|
|
| Scorchio |
רועי תודה אחי
מסתבר שאין בעיה
יובל הסביר לי הכל
רק דבר אחד
יש לי אוזניות מעפנות אחושרמוטה
יכול להיות שזו הסיבה שאני לא מרגיש שינויים באקולייזר ? |
|
|
| Scorchio |
Narcotic
פיוניר יושבים בארלוזורוב פינת אבן יהודה |
|
|
| Hell_Copter |
הגיוני שהאוזניות זה הסיבה...
בבית ספר מקססתי איזה הפסקה... והאוזניות המאפנות שיש שם נכבו לי בשניה שהייתי צריך למקסס...
ואז היה עוד פאק שזה היה אשמתי...
אבל בסך הכל חברים שלי אמרו לי שההפסקה הייתה פצצה |
|
|
|
|