|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
תודה ברק
ובקשר להאב: מסתבר שהוא לא נסגר
האייפי הוחלף:
במקום
240.7
בסוף צריך לרשום
241.250 |
|
|
| DJ-Energy |
חבר'ס... אני כל כך מת להבריח 2 טכניקסים מהולנד שזה פשוט לא נורמלי
למישהו יש שיטות משהו?? |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חבר'ס... אני כל כך מת להבריח 2 טכניקסים מהולנד שזה פשוט לא נורמלי
למישהו יש שיטות משהו?? |
בעיה להביא, בגלל המשקל שלהם. |
|
|
| coby |
אתם יודעים איפה אני יכול לקנות ציוד הפקה בארץ ?
(חוץ מכלי זמר)
או אם יש לכם אתה טוב שמוכר ציוד, אני רוצה לבדוק מחירים
יש לי כבר yamaha cs2x ...
ועד עכשיו עבדתי עם תוכנות (reason, cubase...)
החלטתי לעבור לציוד בלבד, כי נמאס לי זה בחיים לא ישמע מיקצועי עם תוכנה !
אז.. תעזרו לי קצת אני לא יודע איפה להתחיל |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by coby
אתם יודעים איפה אני יכול לקנות ציוד הפקה בארץ ?
(חוץ מכלי זמר)
או אם יש לכם אתה טוב שמוכר ציוד, אני רוצה לבדוק מחירים
יש לי כבר yamaha cs2x ...
ועד עכשיו עבדתי עם תוכנות (reason, cubase...)
החלטתי לעבור לציוד בלבד, כי נמאס לי זה בחיים לא ישמע מיקצועי עם תוכנה !
אז.. תעזרו לי קצת אני לא יודע איפה להתחיל |
יש את מיוזיק שופ בתל אביב הם מוכרים סינטים ומודולים של וירוס ונורדליד. נראה לי שיש להם גם אתר כנס תברר שם מחירים. |
|
|
| oDrori |
מיוזיק שופ באמת המלצה טובה, ואתה יכול למצוא משומשים ב-
http://www.act.co.il
בבזאר...
ובטח שזה יכול להשמע מקצועי עם תוכנה |
|
|
| coby |
| זה יכול להשמע מקצועי אבל לא ברמה של סטודיו... |
|
|
| Vman |
סטודיו או תוכנה הם בסך הכל כלים!
איך הטראק נשמע תלוי באדם שעובד איתם
מושיק שלומי , גיא גרבר , שמואל פליישר עובדים רק עם תוכנות
גם אם יהיה לך סטודיו כמו של פרי קורסטן זה לא מבטיח שיצאו לך טראקים טובים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Vman
סטודיו או תוכנה הם בסך הכל כלים!
איך הטראק נשמע תלוי באדם שעובד איתם
מושיק שלומי , גיא גרבר , שמואל פליישר עובדים רק עם תוכנות
גם אם יהיה לך סטודיו כמו של פרי קורסטן זה לא מבטיח שיצאו לך טראקים טובים |
ראסמי
כמו שתשמעו אני מאמין שמ
EJAY
למשל
4
שהוא כבר ממש נהיה מלא אופציות
אפשר להוציא טראקים חבל על הזמן
פשוט לא משתמשים בקולות שלהם ועושים
IMPORT
לסמפלים |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by DjChook
ראסמי
כמו שתשמעו אני מאמין שמ
EJAY
למשל
4
שהוא כבר ממש נהיה מלא אופציות
אפשר להוציא טראקים חבל על הזמן
פשוט לא משתמשים בקולות שלהם ועושים
IMPORT
לסמפלים |
בתוכנות כאלה אי אפשר לעבוד אלה תוכנות לילדים. לא קשור לסמפלים עצמם גם האיכות סאונד של התוכנה לא משהו. |
|
|
| DjChook |
אתה כל כך לא יודע על מה אתה מדבר
באיזה תוכנת איג'יי נגעת לאחרונה ?! |
|
|
| nesher |
Fruity ו Reason
שולטים
:happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
|
|