return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
אחים שלי..
אני צריך עזרה
אני רוצה לקנות את ה
Vestax PMC-55

אני רוצה לדעת מה אתם חשובים עליו
http://www.123dj.com/mixers/vestax/pmc55.html

נראה פצצתי ביותר
אבל אין לו
kill switches..

זה יהיה חיסרון גדול בלי
kill switches??

ומישהו יכול להסביר לי קצת על
EQ
ובכלל להגיד לי עם יש
Eq
במיקסר הזה?

קיצור
HELPPPPPPP!!!
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אחים שלי..
אני צריך עזרה
אני רוצה לקנות את ה
Vestax PMC-55

אני רוצה לדעת מה אתם חשובים עליו
http://www.123dj.com/mixers/vestax/pmc55.html

נראה פצצתי ביותר
אבל אין לו
kill switches..

זה יהיה חיסרון גדול בלי
kill switches??

ומישהו יכול להסביר לי קצת על
EQ
ובכלל להגיד לי עם יש
Eq
במיקסר הזה?

קיצור
HELPPPPPPP!!!


זה לא נורא בכלל
KILL SWITCHES
לפי דעתי זה דבר חמוד לא יותר זה לא נחוץ כל כך
שים לב שברוב המיקסרים אין את זה.....
DJ-Energy
טוב אז החלטתי ללכת על המיקסר של ווסטקס
Vestax PCV-275

עכשיו
אני לא יודע אם לקנות את ה
Pioneer cdj500s or Pioneer cdj100s

איזה אתם אומרים יותר טוב??
רק שתדעו של500 אין את כל ה
Jet, Zip, Wah

קיצר כל האפקטים של100 יש

מה אתם אומרים??
ripcurl
quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב אז החלטתי ללכת על המיקסר של ווסטקס
Vestax PCV-275

עכשיו
אני לא יודע אם לקנות את ה
Pioneer cdj500s or Pioneer cdj100s

איזה אתם אומרים יותר טוב??
רק שתדעו של500 אין את כל ה
Jet, Zip, Wah

קיצר כל האפקטים של100 יש

מה אתם אומרים??


יש לך כסף קנה את ה100
אין לך כסף - קנה את ה500

ש לך הרבה כסף קנה שני
cdj1000
:)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by ripcurl


יש לך כסף קנה את ה100
אין לך כסף - קנה את ה500

ש לך הרבה כסף קנה שני
cdj1000
:)


אני כנראה ילך על ה
100
ה
1000
ממש ממש יקרים!!..
:rolleyes:

מה קורה איתך אחי לא ראיתי אותך פה מלא זמן
DJ F0cus
לדעתי כדאי שתראו את
American DJ Pro Scratch 1

הנה הלינק למידע באתר שלהם

CDJ100זה קומפקט יותר יקר מ
אבל לדעתי יותר כדאי להשקיע בו.
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ F0cus
לדעתי כדאי שתראו את
American DJ Pro Scratch 1

הנה הלינק למידע באתר שלהם

CDJ100זה קומפקט יותר יקר מ
אבל לדעתי יותר כדאי להשקיע בו.



לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אני לא סובל את הקומפקט הזה הוא סתם מלא פונקציות הוא מסובך
והאיכות שלו לא מתקרבת בגרוש לפיוניר....



יובל קנה את הפיוניר כמו חצי עולם.....
אפילו אם תסתכל טוב בסיגנצ'ר של טראנס-מן תראה שאלה גוטמן גם משתמשת בפיוניר

ובלאב פרייד בכל המשאיות היה זוג פיוניר וזוג טכניקס....

יש לי את הפיוניר מאה ויצא לי לעבוד עם האמריקן
הפיוניר לפי דעתי יותר נוח ויותר טוב
DJ-Energy
חחחחחחח
ה
American DJ dex
האלו נראים כמו צעצוע!!..

אני כנראה קונה זוג פיונרים 100 ומיקסר
של פיונר
djm600
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחח
ה
American DJ dex
האלו נראים כמו צעצוע!!..

אני כנראה קונה זוג פיונרים 100 ומיקסר
של פיונר
djm600


פששששששש אחלה מיקסר


מה ההבדל במחירים בין ה500 ל600???
DJ-Energy
ת'אמת אין לי מושג
אבל המיקסר
djm600
עולה 4000 שקל...

אני מניח שאני יוכל לעשות איתו עסקה כזה

Pioneer DJ-M600 & 2 Pioneer cdj 100
בערך ב
8000 שקל

Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy
ת'אמת אין לי מושג
אבל המיקסר
djm600
עולה 4000 שקל...

אני מניח שאני יוכל לעשות איתו עסקה כזה

Pioneer DJ-M600 & 2 Pioneer cdj 100
בערך ב
8000 שקל



קשה להאמין שאם אתה קונה אצל היבואן יעשו לך הנחה אולי קטנה לא נראה לי שיעשו לך של 720 שקל אם עושים לך אז סבבה לך
DJ-Energy
אחי
אצל היבואן זוג פיונרים 100 עולים
4300

אני מניח שהוא יעשה לי איזה הנחה קטנה לא?..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
Privacy Statement