|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
למיקסר של פוניק יש מונה
BPM
לשני ערוצים
:stongue:
אני חושב של
CDJ1000
יש...
ל100 אין... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Ariels
לאיזה מה
Pioneer CDJXXXX
יש מונה
BPM
ואחד שנותן לך את הקצב במדוייק
???
או לסירוגין.. לאיזה מיקסרים יש מונה כזה לכל ערוץ
?? |
אריאל
cdj
זה הקומפקטים |
|
|
| Ariels |
אני יודע... ובכל מקרה לפי איך שאני מכיר את עצמי יש לי בעיה של התאמת קצב... אני עושה את זה מדוייק אבל זה לוקח לי פאקין יותר מדי זמן עכשיו
הCDJ1000
פאקין יקר מדי אז עדיף מונה במיקסר
לאחד מה
VESTAX יש מונה
???
ממש מעניין אותי
יש לי 21 אלף שקל ואני מעוניין לקנות ציוד בעדיפות להברחה במכס או יד שניה
קומפקטים זה כמעט בטוח
CDJ100
אבל 4700 שקל לשתי קופסאות שעושות רעש זה המון |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Ariels
אני יודע... ובכל מקרה לפי איך שאני מכיר את עצמי יש לי בעיה של התאמת קצב... אני עושה את זה מדוייק אבל זה לוקח לי פאקין יותר מדי זמן עכשיו
הCDJ1000
פאקין יקר מדי אז עדיף מונה במיקסר
לאחד מה
VESTAX יש מונה
???
ממש מעניין אותי
יש לי 21 אלף שקל ואני מעוניין לקנות ציוד בעדיפות להברחה במכס או יד שניה
קומפקטים זה כמעט בטוח
CDJ100
אבל 4700 שקל לשתי קופסאות שעושות רעש זה המון |
אחי אתה יודע מה זה 21 אלף??????????????????????????????
אתה יודע איזה ציוד אתה יכול לקנות בכזה מחיר???
ובי פי אם קאונטר זה דבר שמזייף חופשי |
|
|
| Ariels |
תהיה בטוח שאני לא משתמש בהכל
אני גם שומר חלק לרכב
איזה פג'ו 205 קטנה ומאובזרת כולל מערכת שתרעיד את כל הבניינים מסביב |
|
|
| Ariels |
יש לנו היונדאי אקסנט אבל היא של אמא שלי ואני לא הולך לחיות איתה לנצח
הכי הרבה אין לי בעיה לחתום קבע כפקר קרוב לבית במקשל"ר כאיזה ראש תא או משהו... זה כסף לא רע ובאיזור המרכז
4500 נטו לשנה ראשונה
לשניה 5300
ועולה עם הזמן יש גם תמריצים
קבע בבסיס פתוח זה לסיים לעבוד לפני 5 בכיף
וזה גם לא לקום ב 5 בבוקר כמו כולם
וגם יש לך איזה 5 בנות צ'ונגיות כאלה בד"כ גם כוסיות
מה רע לי |
|
|
| DJ-Energy |
בנאדם
אל תקנה מיקסר עם
BPM COUNTER
בחיייייים!!!!!!
קודם כל זה מזייייף לאללה
חרא של דבר
דבר שני
זה פשוט מראה שאתה לא יודע למקסס
:rolleyes:
כל הקטע זה לשמוע באוזן להתאים
אתה תבוא למועדון מכובד עם
BPM COUNTER
יעיפו אותך משם |
|
|
| Scorchio |
דבר ראשון יובל אתה טועה
הדגם שפינטו דיבר עליו זה
PCV-003
PMC-55 :

ואיתן
טיאסטו עצמו השתמש במיקסר של סטנטון
VRM-10
בהופעה שלו בדימנשיון
אם אתה לא מאמין לי תוריד את הוידאו
והוא בעצמו אמר שזה המיקסר הכי טוב בעולם שהוא השתמש בו
זה מיקסר שעולה איזה 12 אלף שקל ומזיין כל מיקסר קלאב שקיים היום עד 4 ערוצים.
ואני לא מתייחס לקטע של האפקטים
יש לו פיידרים ממש עמידים
וכל האקולייזר שלו זה בשיטת שסתומים
מה שנקרא
Valve
וזה חלק מאוד ועמיד מאוד
והאיכות סאונד שלו מצויינת
פשוט תקראו את הראיון שטייסטו נתן אחרי ההופעה שלו

ויובל עוד דבר
אל תדבר סתם
מלא מועדונים משתמשים במיקסרים של
Pioneer
למשל שיש בהם את מונה
BPM
ויש כאלו שמשתמשים בזה גם.
אל תזלזל כל כך
לפעמים מסתבכים ונעזרים בזה
וזה שזה נמצא במיקסר לא אומר שזה תמיד פועל יש אופציה לכבות את זה ותמיד טוב שיהיה. |
|
|
| Scorchio |
אני רק רוצה להוסיף
זה שאתה מכיר את כל החברות הגדולות זה כמו שפינטו אמר
פרסום
זה שאתה קורא על מיקסר של
Rane
לצורך העניין
שהתקינו אותו לא מזמן במיניסטרי אוף סאונד
זה לא אומר כלום!
במקרה הזה זה כן
אבל בדרך כלל זה רק לפירסום
מיניסטרי אוף סאונד התקינו לא מזמן את הפטיפונים החדשים של סטנטון במקום הטכניקס
אז מה זה אומר שזה הכי טוב?
לא
זה פשוט שהמיניסטרי קיבלו כסף מסטנטון והתקינו ציוד חדש
וגם הם מועדון שמחליף את הסטאפ שלו כל איזה יומיים.
תאמין לי שיש המון שאתה לא יודע
וכל מי שאתה חושב שמבין לפעמים לא מבין כלום מהחיים שלו
תסתכל למשל על גיל
יש לו מיקסר של חברה צרפתית שם הוא אומר את השם שלה אף אחד פה אין לו מושג מה זה החברה הזו.
הוא הביא אותו ב-100 שקל מהנחה
בקיצור
הוא מתקלט איתו בכל המסיבות שלו
שמעת פעם איכות סאונד גרועה?
שמעת פיקשושים
שמעת משהו דפוק שהגיע מהמיקסר?
לא
כל ההופעות של גיל כולל הסט המצויין האחרון שלו שהוא הוציא כולם באיכות מצויינת.
אז שוב אני אומר
זה לא השם שעושה את המיקסר לטוב
זה מה שבפנים. |
|
|
| Agent-Fire |
איפה אפשר להוריד את הקליפ של ההופעה של טיאסטו?
:) |
|
|
| Scorchio |
היה איזה בחור בפייל שארינג שפירסם
FTP
שלו עם הוידאו
אבל יש את זה בקאזה |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by Scorchio
דבר ראשון יובל אתה טועה
הדגם שפינטו דיבר עליו זה
PCV-003
ואיתן
טיאסטו עצמו השתמש במיקסר של סטנטון
VRM-10
בהופעה שלו בדימנשיון
אם אתה לא מאמין לי תוריד את הוידאו
והוא בעצמו אמר שזה המיקסר הכי טוב בעולם שהוא השתמש בו
זה מיקסר שעולה איזה 12 אלף שקל ומזיין כל מיקסר קלאב שקיים היום עד 4 ערוצים.
ואני לא מתייחס לקטע של האפקטים
יש לו פיידרים ממש עמידים
וכל האקולייזר שלו זה בשיטת שסתומים
מה שנקרא
Valve
וזה חלק מאוד ועמיד מאוד
והאיכות סאונד שלו מצויינת
פשוט תקראו את הראיון שטייסטו נתן אחרי ההופעה שלו
ויובל עוד דבר
אל תדבר סתם
מלא מועדונים משתמשים במיקסרים של
Pioneer
למשל שיש בהם את מונה
BPM
ויש כאלו שמשתמשים בזה גם.
אל תזלזל כל כך
לפעמים מסתבכים ונעזרים בזה
וזה שזה נמצא במיקסר לא אומר שזה תמיד פועל יש אופציה לכבות את זה ותמיד טוב שיהיה. |
התכוונתי ל 003 ראיתי עכשיו באתר שלהם את המיקסר...
וזה שטיאסטו השתמש בו לא אומר שזה הכי טוב... לפי דעתי הפיוניר והוסטאקס יותר טובים מסטנטון לפחות משאר המיקסרים שלהם לגבי המיקסר הזה אני לא יודע כי לא עבדתי עליו ראיתי כמה הופעות של טיאסטו ובכל אחת הוא השתמש במיקסר אחר גם בפיוניר 600 גם בריין וגם ואיזה מיקסר של וסטאקס. זה הכל עניין של פרסום לא תמיד הוא משתמש בהם בגלל הסאונד.
ולגבי ה BPM
ברור שעדיף למקסס לפי שמיעה אבל אם כבר קונים מיקסר תמיד טוב שיהיה את זה , זה יכול לעזור לפעמים. |
|
|
|
|