|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אריאלס, יכולת פשוט לא להגיב, גם אני יכולתי לא להגיב, אבל נמאס לי, יאללה תעבירו נושא...
הנה אחד:
איזה אוזניות נותנות את כל טווח התדרים באותה עוצמה?
כי אני לא רוצה אזניות כמו שיש לי עכשיו, שמגבירות את הבס "למיקסוס יותר קל"... איזה שטויות, אני ממקסס גם עם טרבל... מה גם שאזניות כאלה דופקות את האוזן, למישהו יש הצעות? |
אחי
בשביל שאלות על אוזניות
אני ממליץ לך לשלוח
PM
לאחד שקוראים לו
GlueGun
אין הבנאדם ספץ בכל מה שקשור לאוזניות |
|
|
| Scorchio |
GlueGun
חסיד של ה
MDR-V6
וה
Sennheiser HD-25 Pro
זה כל מה שהוא יגיד לך ואני לא אומר שהוא לא צודק.
לי אישית יש את הפיוניר
SEDJ-5000
ואני מבסוט מהם לחלוטין
אני פשוט אוהב אותם.
מומלץ בחום |
|
|
| Dj Moriano |
| אם אתה מחפש אוזניות עם תווח תדרים גבוהה אדז תקנה אוזניות אולפניות |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Scorchio
לי אישית יש את הפיוניר
SEDJ-5000
ואני מבסוט מהם לחלוטין
אני פשוט אוהב אותם.
מומלץ בחום |
אחלה של אוזניות למקסוס אבל אי אפשר לשמוע איתן מוזיקה
הריפוד עוצר תדם באוזניים |
|
|
| divx-master |
יש לי שאלה
יש למשהו מושג מאיפה אפשר לקנות או להשיג וסט תאורה ????
לכל מי שאין לו מושג על מה אני מדבר אז אני מדבר על ה"בית" הזה שמחברים אליו כל מיני מכשירים כמו פליקר אורגן אורות מכונת עשן וכ"ו וליד כל תקע ב"בית" יש סוויץ כזה בין און לאוף ומדליקים ומכבים לפי הצורך ...
הקיצר מקווה שלא סיבכתי אותכם עם הפירוט המעמיק שלי .. (עלק ) בכל מקרה
אם משהו יודע איפה אפשר להשיג כאלה וכמה זה צריך לעלות אז שירשום
ראיתי כזה בלונדון פעם ...
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Vortex_SA |
תודה על העצות על האזניות, כנראה שאני יקנה אזניות של סוני או משהו כזה כמו ה
mdr
או משהו כזה, ובשביל לא לדפוק תאוזניים אני ישים אטמים או צמר גפן, ואם מישהו יצחק עליי באיזה מסיבה אני יגיד לו למצוץ לי תביצה...
ולגבי התאורה, אתה מתכוון לדבר הזה כמו מיקסר?
קוראים לכל כזה סלייד שם דימר (אם זה הבית שאתה מדבר עליו...), אבל אין לי מושג איך קוראים לכל הדבר הזה... |
|
|
| DjChook |
אחי אתה מדבר על משהו רציני ?
כי אם לא פשוט לך על מפצל שקעים שאפשר לקנות בכל חנות חשמל
אבל תבקש עם מפסק נפרד לכל שקע
זה יעשה את מה שאתה רוצה |
|
|
| dj trinity |
אחי אני מתאר לי שאתה לא מתכוון לפילה (מיקסר תאורה) שהוא עולה המון!
עם אתה מתכוון למפצל שקעים לא נראה לי מישהו מוכר את זה אני אישית ת בניתי אחד כזה אבל עם אתה צריך לתומסים לדוגמא אתה צריך power peak
ואז לפילה הפוואר פאק הופך את הכבל חשמל לdmx או xlr
קיצר עם אתה צריך פרטים או שאלות דבר איתי באי סי קיו או משהח |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by dj trinity
אחי אני מתאר לי שאתה לא מתכוון לפילה (מיקסר תאורה) שהוא עולה המון!
עם אתה מתכוון למפצל שקעים לא נראה לי מישהו מוכר את זה אני אישית ת בניתי אחד כזה אבל עם אתה צריך לתומסים לדוגמא אתה צריך power peak
ואז לפילה הפוואר פאק הופך את הכבל חשמל לdmx או xlr
קיצר עם אתה צריך פרטים או שאלות דבר איתי באי סי קיו או משהח |
ניסיתי בכח, באמת שהשתדלתי לקרוא את מה שכתבת
ואין לי מושג מה רשמת
אחי, שאתה עובר לאנגלית
תרד שורה
ותרד עוד אחת
ותחזור לעברית |
|
|
| oDrori |
היי תגידו, נכון יש רשימות תפוצה כאלה לרזידנטים? אני מניח שאני לא צריך לפרט אבל כל מקרה אני מתכוון שחברות הפצה שולחות פרומואים לרזידנטים? (לכאורה, הרזידנט ינגן ויגיד מה הייתה התגובה של הקהל)
I need to ask
אם מישהו פה יודע על כאלה בארץ או ששולחים לארץ? אני אתחיל מחר (היום) לחפש, אני מניח שלהליקון דאנס יש אבל אין מלי מושג למי עוד... |
|
|
|
|