return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!!
View this Thread in Original format
Major_X
שלום לכולם
אני רציתי להתחיל ליצור מוזיקת טראנס.
רציתי לשאול אתכם המומחים, איזה ציוד אני צריך ואילו תוכנות מחשב.
אני רוצה להכנס לעסק ממש חזק, אם יש מישהו רציני מאיזור המרכז אשמח אם הוא יצור איתי קשר.
בכל אופן, לפי מה שאני ביררתי המליצו לי לקנות את ה- Yamaha RM1x or RS7000.
אתם מכירים את המכשירים האלו, או אתם יכולים להמליץ לי על משהו אחר ?
בכלל, מאיפה אני אמור להתחיל?
תודה רבה,
אייל.
Agent-Fire
תנסה לארגן לעצמך את התוכנה ריזון,
Reason
היא תוכנה מאוד מקצועית ליצירת מוזיקה אלקטרונית...
עכשיו אם יהיה לך עוד מקלת שליטה זה בכלל יהיה תותח...
מקלדת לדוגמא:
http://www.yamaha.com/cgi-win/webcg...?gMCD00005CBXK2
המקלדת מתחברת לחיבור המידי במחשב ותוכל לנגן את התווים לתוך ריזון.

וקצת לינקים:
נסה את הפורומים של אקט מוזיקלי, תוכל לקבל גם שם תשובה מקצועית
http://www.act.co.il/forums/

אתר טוב למוזיקאים מתחילים, תוכל לעלות לכאן את הטראקים שלך. תיגש גם כאן לפורום ותשאל עוד שאלות
http://www.ambrosia.org.il

והכי חשוב: תשמע הרבה טראנס
DjChook
quote:
Originally posted by Major_X
שלום לכולם
אני רציתי להתחיל ליצור מוזיקת טראנס.
רציתי לשאול אתכם המומחים, איזה ציוד אני צריך ואילו תוכנות מחשב.
אני רוצה להכנס לעסק ממש חזק, אם יש מישהו רציני מאיזור המרכז אשמח אם הוא יצור איתי קשר.
בכל אופן, לפי מה שאני ביררתי המליצו לי לקנות את ה- Yamaha RM1x or RS7000.
אתם מכירים את המכשירים האלו, או אתם יכולים להמליץ לי על משהו אחר ?
בכלל, מאיפה אני אמור להתחיל?
תודה רבה,
אייל.


אני רק מזהיר אותך

ברגע שמוש יובל או אנרג'י (ברך לי השם) יראו את הטרד הזה


הם יתעצבנו...

זה הבחור ה - 200 שנכנס לפה ושואל את זה
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DjChook


אני רק מזהיר אותך

ברגע שמוש יובל או אנרג'י (ברך לי השם) יראו את הטרד הזה


הם יתעצבנו...

זה הבחור ה - 200 שנכנס לפה ושואל את זה


למה אתה מפחיד אותו ככה? :D
DjChook
its fun to "scare" newbies
MoSH_MaN
A Silnce CLOSE TOPIC will be g00d...

And if you wanna know ,I think that there should be a FAQ HTML PAGE


*CLOSED*


Damn I cant! :(
DJ-Energy
טוב....
אחי קודם כל ברוך הבאה לפורום!!!!

אני לא מתעצבן בכלל
אני מבין שהוא חדש פה והוא צריך עזרה

אז תראו מה אני יעשה
אני פותח עכשיו סטיקי בקשר לעזרה ציוד וכל הדברים הכוללים
כל מי שצריך שיכניס את השאלה שלו לשם

:D
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DjChook
its fun to "scare" newbies

:toothless
DJ-Energy
טוב אז הינה לכם
סטיקי שכאן תכניסו את כל השאלות שאתם רוצים

EnJoY

:);)
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
A Silnce CLOSE TOPIC will be g00d...

And if you wanna know ,I think that there should be a FAQ HTML PAGE


*CLOSED*


Damn I cant! :(


כמעט
גם אני רוצה לנסות

*CLOSED*

לא עובד ולא עובד

Major_X
אחים שלי!
יש לי את Reason and Rebirth
הבנתי שבלי ציוד אני לא יכול לעבוד איתם.
איזה ציוד אני צריך לקנות בתור מתחיל?
מה אתם אומרים על RM1x or RS7000
בשביל ההתחלה?
DJ-Energy
אנשים
יש לי איי סיי קיו חדש
146419637

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
Privacy Statement